Nem csak úgy általánosságban, lássuk a konkrét helyzetet.
Aktívan használjuk az adwords szolgáltatásait, nyomon követjük a konverziókat, folyamatosan állítgatunk a piaci helyzet, a saját igényeink (akciók pl.) szerint a kampányokon, illetve tesztelünk amit józan belátással jónak gondolunk. Összességében teljesen elégedettek vagyunk az eredményekkel.
Nemrég felhívott valaki egy adwords ügynökségtől, hogy adna egy kupont ingyen, aztán ha tetszik akkor managelnék a kampányainkat, ami szerinte nekünk is költséghatékonyabb lenne, mert nagyobb szakértelemmel rendelkeznek, (valamilyen adwords minősítésük is van, mondjuk én nem hiszek az ilyen dolgokban) illetve nagy összegű költés van a fiókjukban, ami miatt olcsóbban és jobb helyeken jelennének meg a hirdetéseink. Ezzel szemben van ugye az árrés, amivel dolgoznak. Illetve, hogy a mostani rendszerességgel nem tudnánk hozzányúlni a kampányainkhoz (hetente van konzultáció náluk).
Kérdés: a fentiek figyelembevételével, valóban jobban járnánk egy "köztes" szereplő közbeiktatásával?
Hasonló témák:
Könyvjelzők