// Only illogics can find
// hidden flaws in a straight logic line
A kironál most pl. mosquito dolgozik, mint SEO expert, aki manapság talán kevésbé aktív ezen a fórumon, de régebben gyakrabban írt ide, és a seoblog.hu-n publikál.
BTW, szerénytelen személyem a neo-nál vezet keresődivíziót, viszont publikus SEO referencia anyagom nekem sincs.
Én több oldalt is láttam amit ők csináltak és persze az ahhoz tartozó részletes árajánlatot is. Na most az oldal tényleg szép lett, ment rá rendesen az adwords meg a bannerek, pofátlanul sokba került, de SEOról szó nem volt, még on site se. Linképítés meg egyáltalán nem.
Tiszta sor, hogy Te vagy ott vagy a SEO szakértő, de ahogy hallottam a linképítés nálatok se dívik. Úgy pedig nehéz bármiféle SEOról is beszélni, csak esetleg az ügyfélnek aki úgyse érti
Tiszta sor, hogy Te vagy ott vagy a SEO szakértő, de ahogy hallottam a linképítés nálatok se dívik.
A pletykákkal az szokott a legnagyobb baj lenni, hogy vagy igazak, vagy nem.
Olyat biztosan nem mondtam, hogy nincs nálunk link építés, attól függetlenül, hogy jellemzően nem én, saját kezűleg csinálom. Mint minden munkának, nyilván a link buildingnek is megvannak a maga macerái, amelyek szóbakerülhettek egy-egy sörözésen, szakértő - és zárt, nem nyilvános - társaságban. A magam részéről örülnék, ha egy-egy ilyen sörözésnek nem lenne olyan nyilvános utóélete, amelyben megalapozatlan pletykák terjednek tova.
BTW, a link buildinggel foglalkozó egykori blogom volt az, aminek kapcsán a neo megkeresett.
A link építésnek nyilvánvalóan komoly szerepe van a SEOban, és nyilván kínálunk link építés szolgáltatásokat is az ügyfeleinknek. Viszont ez nem az alfája és omegája a SEOnak.
Visszatérve a topic indító gondolatához, arra hadd világítsak rá, hogy attól, hogy más ügynökségek szakértői nem járnak el a SEO fórumos sörözésekre, vagy nem írnak keresős blogot, attól az még nem jelenti azt, hogy nincsenek is. Azzal amúgy egyetértek, hogy több helyen egybemossák a hirdetést és az optimalizálást, illetve inkább a fizetett keresőforgalomra koncentrálnak egyesek.
Ezzel én is egyetértek. Közben elolvastam a Haszon magazinos cikket, abban is összevissza beszélnek. Nem is csoda egy olyan portálon aminek minden aloldalának title-ja az hogy Haszon magazin. Fontos dolog a brand, de nem ennyire
De ha már itt tartunk, akkor a Neo Interactive összes aloldalának is ugyanaz a title értéke. Feltételezem hogy nem ennyi a SEO szakértelem amikor az ügyfelekre kerül a sor, javíts ki ha tévedek
Nem a linképítés a SEO lényege? Persze, ha olyan ügyfélnek dolgozol mint a MOL, a Volksbank, a Coca-Cola és a többi multi aki a referenciátok között van. Ott már csak a linkerő elosztása a lényeg. De ettől függetlenül még mindig a linkek számítanak a legjobban, csak ugye ha eleve PR6al indul az ember akkor kicsit más a leányzó fekvése.
Ezer bocs, látom nagyon véded a Neo brandet még a legkisebb megalapozatlan kritikától is. Akkor kezdjük a megalapozottal: title a saját aloldalakon
Nehogy összevesszetek már egy sz/r cikk miatt!
most akkor a linképítés a seo lényege, vagy az on site seo-nak is van szerepe? kicsit ellenmondásos nekem amit írsz.
az én véleményem is az hogy a linképítés egy szükséges dolog a seo-ban, de minden. ezt sokan elfelejtik. van aki azt hiszi "a linkek számítanak a legjobban" .
a másik dolog amit írsz a brandes dolog. szerinted egy coca-colának mire kellene optimalizálnia? kólára? a legjobb szénsavas üdítőre? itt egyértelműen a brand a lényeg.
te is védenéd a munkaadódat, főleg ha jogtalanul kritizálnák .
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
Könyvjelzők