http://googleblog.blogspot.com/2009/...d-formats.html
Hát mit mondjak, furán fog kinézni. Legalábbis elsőre elég fura.. A végén már csak hirdetés lesz, mint a startlapon
http://googleblog.blogspot.com/2009/...d-formats.html
Hát mit mondjak, furán fog kinézni. Legalábbis elsőre elég fura.. A végén már csak hirdetés lesz, mint a startlapon
Yahoo-sodik az egész Google. Hol lesz ennek a vége? Mert az ötletek önmagukban nem rosszak, csak mindenhol túl sok.
stef
Az lesz a vége, hogy már csak long tail -re lesz érdemes optimalizálni, aztán egyszer csak már arra se, végül a természetes találatok teljesen eltűnnek.
Ahogy valaki fogalmazta nemrégiben: elkommercializálódik, pontosabban: elkurvul a találati lista...
Pénzből él a googli is, éshát válság van .... vagy mi.
Nem hiszem, hogy a googlet a válság nagyon odavágná.
A vége a dolognak szerintem az lesz, hogy ha valaki nem vásáolni akar akkor inkább használja a bing-et, de egy idő után lehet hogy ugyanúgy lecsúszik majd mint a yahoo meg az altavista
Ez tényleg elég randa. Egy amcsi találati lista lassan így fog kinézni egy-egy komoly szónál:
-top 3 adwords
-checkout
-maps
-video
és utána a találati lista, amire márcsak az a maradák pár ember klikkel aki átverekedte magát a fentieken. Szép új világ.
Na, de akkor ez azt fogja eredményezni, hogy nem kell senkinek a google kereső, mert nem csak reklámokat akar látni, hanem értékes tartalmat.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Nem vacakoltak, már be is vezették. Automatikus lenne? Az "adwords" szóra keresve jelenik meg időnként cím és a térkép lehetőség a fizetett találatoknál.
Google mottó 2000: A tartalom mindenek fölött!
Kiegészítés 2005: ...és afölött egy kis hirdetés.
Kiegészítés 2009: Meg közötte is.
Kiegészítés 2010: Meg helyette is
Utoljára módosítva: Kolos Tibor által : 2009-11-25 15:31 Oka: Hmmm... ezt beírom a marketing viccek topikba is, bocs :)
Könyvjelzők