Oldal: 3 / 6 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (54) összesen

Téma: Marketingel foglalkozó cég

  1. #21
    Bölcs Gr3nT logója
    Csatlakozott
    09-04-01
    Hely
    Bp.
    Hozzászólás
    1.357
    Begyűjtött 210 köszönetet
    174 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Az eredményért az Adwords-ben kell fizetni. Az az eredménye, hogy látogatót kapsz.

    Ma senki nem fog olyan munkát elvállalni amiben garanciát ad arra, hogy ebből vásárló lesz.
    Ha még is elvállalja, akkor két dolgot kell majd tenned:
    1, havonta vastagon fizetni kb. 1 évig
    2, 1 év után átgondolni, megéri-e a vastag tejelés közepette a befolyó forgalom, mert lesz az biztos de megéri-e?

    Ha nem érdekelt a bevételben és nincs döntő joga a módosításokat elvégezni az oldalon a jobb cél érdekében, akkor nem vállalja el senki a feladatot. Mert befektetett pénz ellenében nem lesz bevétel, ki az a bugris, aki ilyen munkát elvállal.

    És miért? Mert a Google saját szabályai szerint játszik és ő adja a keresőt amit úgy változtat ahogy a kedve tartja. A te oldalad pedig vagy idomul a keresőhöz vagy sem, és akkor még látogatóról nem is beszéltünk.

    Van arany középút amikor te dirigálsz és más elemzi az eredményeket és javaslatot ad, de a döntés a tiéd na meg a végrehajtás is.



  2. #22
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Idézet seos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De én nem a munkáért, hanem az eredményért szeretnék fizetni.
    Ha szabad beleszólnom egy kicsit...

    Ha jól értem akkor Te eredménynek azt könyvelnéd el, hogy a jelenleg havi x Ft megrendelésed legyen havi 10x Ft.

    Ezt még a misztikumos marketinges, seos világban sem garantálja neked senki, vagy ha igen akkor hazudik.
    Tudnak neked látogatót vinni, aki vagy vásárol, vagy nem, ez sok mindenen múlik, ahogy kifejtették. A terméken, a hozzáállásodon a stb....

    Ha azt akarod hogy a webshopban a havi x legyen havi 10x, akkor vagy sok munkát beleölsz hogy fejlődj minden téren, és munkát kell venned, mert nincs siker recept.

    Vagy megveszel egy olyan webshopot, ahol ezt a munkát már belefektették (kapcsolatokkal, módszerekkel, módszertanokkal és minden egyébbel együtt) és megvan a 10x bevétel, és akkor máról-holnapra elérted a célod, és eredményt vettél.

    Más kérdés, hogy ezt az eredményt tudod-e tartani, hiszen Te nem jártad végig az utat, hogy tudd mit kell ekkora eredményért teljesíteni.


    Utoljára módosítva: huntR által : 2015-06-19 11:10

  3. #23
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Idézet seos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Feri, nagyon megdobogtatta a szívemet, amit itt írtál.
    A látogatottság havi 500+-nál lényegesen nagyobb, tehát ez nem lenne akadály.
    100.000+ÁFÁért végeznek egy ilyen konverzió elemzést, ami még önmagában nem sok, csak itt is az a bizonytalan faktor, hogy aki készíti, azt mondja, hogy: "megpróbáljuk".

    Ami nem gond, mert teszt a lelke a mindennek.

    De én nem a munkáért, hanem az eredményért szeretnék fizetni.

    Saját munkáimban is mindig törekedtem arra, hogy akkor kértem pénzt, amikor hozta azt, amit láttam benne. Ha nem jó a project, akkor meg nem szabad elvállalni.

    Volt egy olyan tapasztalatom, hogy egy rendszert felállítottam egy srácnak, mikor kész lettünk, kiderült, hogy nincs mögötte olyan háttér, hogy a megnövekedett kapacitást tudja biztosítani.
    Így volt egy 1 hónapos önkéntes munkám.
    szép lenne a világ ha csak a sikerért kéne fizetni; de pl. én mint vállalkozó nem akarok mások helyett kockáztatni - de ha már kockáztatok, akkor hajlandó lennél munka sikerével arányosan fizetni? pl. én mint konverzióoptimalizáló megemelem a forgalmad havi 1millióval; adnál havi 500.000 érte amíg megy a bolt? együtt tudnál élni, hogy ezért lehet csak 12 órát dolgoztam? mert ha igen én hajlandó vagyok kockáztatni

    szerintem mindenki jobban jár, ha a munka tisztességesen ki van fizetve; ha vállalkozó vagy, akkor a saját üzletfejlesztésed kedvéért neked kell kockáztatnod és neked lesz a jutalmad a pofátlan nagy mennyiségű zseton is



  4. The Following 6 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    earnnet (2015-06-19), kulcsszo (2015-06-19), vidirita (2015-06-19), Wirg (2015-06-19), yatoo (2015-06-19)

  5. #24
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Még valami eszembe jutott..

    Magamból kiindulva, ha én ilyet tudnék üzembiztosan, akkor tuti hogy magamnak dolgoznék és magam nyitnám sorra a sokat forgalmazó webshopokat, mindenki mást pedig elhajtanék messzire...

    Tehát a véleményem továbbra is, ilyen eredményt nem tudsz venni. Azért meg kell dolgozni vagy neked, vagy másnak. Utóbbi esetben neked pénzbe fog kerülni, és egyik esetben sincs garantált eredmény.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2015-06-19)

  7. #25
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Idézet huntR eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Magamból kiindulva, ha én ilyet tudnék üzembiztosan, akkor tuti hogy magamnak dolgoznék és magam nyitnám sorra a sokat forgalmazó webshopokat, mindenki mást pedig elhajtanék messzire...
    Ez speciel nem így van. Én pl nem szeretek termékkel, ügyfélszolgálattal, beszerzéssel, raktározással és még ki tudja mivel foglalkozni. Ezt meghagyom a webshop üzemeltetőknek, én meg maradok a marketingnél. Mindenki csinálja azt amihez ért.



  8. #26
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Idézet Wirg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez speciel nem így van. Én pl nem szeretek termékkel, ügyfélszolgálattal, beszerzéssel, raktározással és még ki tudja mivel foglalkozni. Ezt meghagyom a webshop üzemeltetőknek, én meg maradok a marketingnél. Mindenki csinálja azt amihez ért.
    Azt már megfejtettük, hogy nem csak a marketingen múlik a dolog. Természetesen nem egy személyben magamra gondoltam, ennyi feladatot nem is lehet egy személyben ellátni. Erre írtam az előzőekben, hogy mindenestül kell megvennie az üzletet, ha ugyanazt szeretné produkálni azonnal, hiszen hiába eredményes a marketing, nem lesz vásárlás mert sz.r a termék/bunkó az ügyfélszolgálat/hanyag a szállító/nem naprakész a webshop készletben/.....
    Ezeknek mind külön-külön és együtt is kiválóan kell működni, akkor lesz "eredmény".

    És ha nekem ez menne üzembiztosan csettintésre, bármikor, bármilyen termékkel, bármilyen célcsoporttal, minden tényezőtől függetlenül, akkor hülye lennék eladni a tudásom/csapatom, hiszen sokkal többet profitálok ha megtartom magamnak, és egyik üzletet nyitom a másik után, vagy akár csak egyet fejlesztek a végtelenségig.

    De azt is gondolom, hogy egy olyan marketinges aki eddig jórészt mondjuk online tudásanyagok értékesítésével foglalkozott, de azt sokat, az nem lesz nekem a megfelelő ember babaruha eladásra, hiába vannak eddigi munkáiban kiváló eredményei, az idegen területen csak kísérletezni fog.



  9. #27
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    100ezret fizettek konverzióanalizálásért? :O jézusmáriúristen, rossz bizniszben vagyok bakker :O

    Seos, azt azért ne gondold, hogy a marketing és az online marketing egyetlen pici alkatrészét megpiszkálgatva majd 10szer akkora lesz a látogatóid száma, meg a bevételed, és hozzá még a profitod is. Ha 10szeres eredményt akarsz, akkor sanszos, hogy egyszerre 10 fronton kell támadnod.
    Kellenek a linkek IS, kellenek a hirdetések IS, nagyon-nagyon kell a tartalom IS.
    Hozzám járnak webszövegírást tanulni olyan webshop tulajdonosok - pontosabban a marketingesüket küldik el -, akiknek a heti bevétele elég lenne egy évre is sokaknak, és már semmi mással nem tudnak tovább fejlődni, mint a tartalomgyártással, mert már évek óta megy a bolt, de menjen még jobban, és olyankor már nincs link, meg nem lehet több pénzt tolni hirdetésbe, amikor így is milliókról beszélünk.
    Ha újra kezdhetnék, ezzel kezdenék: tartalom. Nemcsak a keresőben kell jónak meg erősnek lenni, a konverzió az oldalon dől el, az látogatónak szóló tartalom ebben pedig kulcsfontosságú.
    A vásárlót konkrétan le kell venni a lábáról. Akkor is, ha tévét árulsz, akkor is, ha jegygyűrűt.



  10. #28
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Seos, mutasd már meg az oldaladat légyszi, mert most már kifejezetten kíváncsi vagyok...



  11. #29
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    09-02-04
    Hozzászólás
    209
    Begyűjtött 9 köszönetet
    9 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Idézet yatoo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez valamilyen szinten jogos, csak az a gond, hogyha neked a konverzió az eredmény, akkor az egy nagyon sok összetevőből álló projekt.
    Igen. Az elmúlt 6 évben sok mindent megtanultam/megtapasztaltam.

    Csak gondold végig, én behozom neked a látogatót az oldaladra, ezek után még lehet pár tényező amin elbukhat a vásárlás, vagy az hogy egy vásárló vissza jöjjön:
    Jogos, lássuk sorban.

    - nincs olyan termék amit keres vevő
    Természetesen olyan terméket nem tolnék a keresőkben elől, amiből nincs folyamatos készlet akár nálam vagy akár a nagykerben.

    - nem találja meg egyből a telefon számot, hogy felhívjon
    Ez alap-nak kell lennie, természetesen fent van.

    - ha megtalálta a telefonszámot és felhív, nem veszi fel senki
    Nem 0-24-ig vagyunk ügyeletben, de ha kicsúszik az ügyfélszolgálati időből, még felvesszük vagy visszahívjuk.

    - ha sikerül vele beszélni, az ügyfélszolgálatos nem tudja a vevőt olyan irányba terelni ahol vásárolni tudna
    - az ügyfélszolgálatos kommunikációja nem elégíti ki a vevő bizalmát
    Azért megpróbáljuk a tőlünk telhetőt.

    - sikerül a megrendelés - túl sokáig tart a feldolgozás
    - több nap a kiszállítás
    - sérült termék kerül kiszállításra
    Jogos. Ezért sem szeretnék a főtermékeknél sokkal többet optimalizálni.
    Ha valamit nem tudunk biztosítani, akkor azt azonnal kezeljük - szóban.

    - nem kezelik a vevő problémáját
    Egy boltnak ez a feladata.
    Ha valaki ezt nem teszi, ne nyisson boltot.

    Van nekem olyan válságmenedzser ismerősöm aki bármilyen céget át tud világítani és meg tudja mondani, hogy mit kell másképp csinálni, csak hogy az Ő díját kevés webáruház tudná ma megfizetni! Aki pedig meg tudná fizetni, annak meg már nincs rá szüksége!
    Nem ellenpéldaként én is csomó ember életében látom, hogy mennyire vakvágányra megy. A gondom akkor kezdőik, ha nem tudom rávenni őket, hogy változtassanak - meglátni könnyű, elérni hogy változtassanak rajta profizmus.

    Ha azt mondom, hogy nem érdekelnek azok az emberek, aki nem akarnak változtatni, csak azok, akik akarnak - az életem könnyebb lesz, de attól én még profi lettem vagy csak jól csinálom, amihez értek.

    S mi van azokkal, akik nem tudnak, de változtatnának. Na őnekik kitalálom-e a spanyolviaszt? Ki kell-e egyáltalán találnom?

    Pár dolog, amit eddig próbáltunk:

    Online automatizáló eszköz által történő javítások: ingyenes volt, pár alap hibára felhívta a figyelmet, nagy változás nem történt.

    Személyes oldal elemzés. Az elemzés szerint csak pár apró, de bosszantó hiba volt. Nem került sokba, 40.000, de miután elolvastam, azt mondtam, hogy ok, de ezek nem fogják megoldani a gondot (napi 1100 látogatóról 400-ra esett vissza fél év alatt az oldal).
    Kicsit bosszús is voltam magamban, mert én többet vártam volna egy ilyen elemzéstől.

    Adwords kampány. Tegyünk egy próbát. 55.000Ft-ból mit hoz ki egy cég. 8.000Ft-nyi rendelés jött belőle úgy, hogy ha ebből levonjuk a termék beszerzési árát... hát igen csak gyenge munka volt. (Úgy beszéltük meg, hogy ha fel tudnak valamit mutatni belőle, akkor folytatjuk, addig ingyen csinálják). Tényleg így csinálták, 3-an dolgoztak egy fiókon úgy, hogy elkészítették és csak futott, mint Jancsi szekere.

    Tartalom marketing. Ez egy nagyobb összegű kiruccanás volt, sajnos a nagy szavak mögött nem az volt, amit vártam. Én voltam hiszékeny, meg naiv, hogy hagytam, hogy csak úgy menjen a project, ahogy ők gondolták.
    Ami zavart, hogy volt olyan blog.hu-s cikk, ami 11.000 látogatót hozott, de nem volt benne egy link az oldalunkra se hírlevél feliratkozás lehetősége. Tehát nem sokat ért.
    Közben én csináltam egy látogatottság duplázást 3 hónap alatt, de a cég bele számolta a munkájukba ezeket a plusz látogatókat.
    Itt óvatosan jeleztem, hogy ez nem az ő művük, mert a riportból nem látszik az, hogy 3 linktől ekkora fejlődés lenne.
    (Mi közben meg 3x-oztuk a termékek számát is.)

    Végül egy kis herce hurca után korrektül visszafizették a befizetett pénz - utólagosan is köszönöm nekik, hogy így jártak el - csak mi elvesztettük azt, hogy a forgalomba mi esett ki.

    Nálunk pl van sikerdíjas konstrukció is(megtalálod a topikot az aláírásomba), itt a beérkező látogatók után kell fizetni. Ezt a konstrukciót azért választják kevesen, mert sok kulcsszóra optimalizáljuk az oldalt(legalább 50 kulcsszó), és a legtöbb webáruház tulaj még mindig ott tart, hogy neki max 3-4 kulcsszóra kellene elöl lennie!
    Végig olvastam és nagyon jó pro és kontrák voltak.

    Nehéz ügy, amikor a KKV kicsi, s azt mondja, hogy most bele teszem azt, ami megmaradt, hogy előre lépjünk, de hogy mi lesz belőle, azt senki sem tudja garantálni.



  12. #30
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    09-02-04
    Hozzászólás
    209
    Begyűjtött 9 köszönetet
    9 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Marketingel foglalkozó cég

    Idézet Gr3nT eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az eredményért az Adwords-ben kell fizetni. Az az eredménye, hogy látogatót kapsz.

    Ma senki nem fog olyan munkát elvállalni amiben garanciát ad arra, hogy ebből vásárló lesz.
    Ha még is elvállalja, akkor két dolgot kell majd tenned:
    1, havonta vastagon fizetni kb. 1 évig
    2, 1 év után átgondolni, megéri-e a vastag tejelés közepette a befolyó forgalom, mert lesz az biztos de megéri-e?

    Ha nem érdekelt a bevételben és nincs döntő joga a módosításokat elvégezni az oldalon a jobb cél érdekében, akkor nem vállalja el senki a feladatot. Mert befektetett pénz ellenében nem lesz bevétel, ki az a bugris, aki ilyen munkát elvállal.

    És miért? Mert a Google saját szabályai szerint játszik és ő adja a keresőt amit úgy változtat ahogy a kedve tartja. A te oldalad pedig vagy idomul a keresőhöz vagy sem, és akkor még látogatóról nem is beszéltünk.

    Van arany középút amikor te dirigálsz és más elemzi az eredményeket és javaslatot ad, de a döntés a tiéd na meg a végrehajtás is.
    Kösz a kemény szavakat, kellettek.

    Jogosak a felvetések.

    Azon gondolkodok, hogy az egyik félnek a JOGOS elvárása, hogy fizessen neki a megbízó.
    A másiknak meg az, hogy A KIFIZETETT PÉNZBŐL olyan munkát KAPJON, amilyennel megbízta a megbízottat.

    Van olyan lehetőség, hogy javaslatot kapok, amit elvégzünk és végül ha nem jön össze, akkor nem fizetünk?

    Mert ha azt mondom én, mint "kereső optimalizáló szakember", hogy: "Figyelj, én tippkeket fogok neked adni, amik _szerintem_ jók, de hogy működik-e annak 1001 lehetősége van, de neked ezért az infoért fizetned kell - akkor én azt mondom már - tapasztalatból -, hogy ez csalán veregetés az én szerszámommal.

    Közös csalán veregetés is móka lehet, de én nem szeretném kipróbálni.



Oldal: 3 / 6 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •