Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (12) összesen

Téma: profitorientált webes cég

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    09-11-24
    Hozzászólás
    16
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás profitorientált webes cég

    Szeretnék egy olyan lapot indítani, ami pénzért reklám felületet nyújt. Van egy jó ölet amivel a látogatók is jól járnának (röviden: pénzt kapnának a böngészésért) és emiatt a cégeknek is megérné. Nagyobb látogatottság = több hirdető. Pontosan mi kell ehhez? Semmiképp se lenne szerencsejáték, a legügyesebb vagy leggyorsabb ember kapná a pénzt. Tud valaki segíteni, hogy a tárhelyen, domainnen kívül, milyen plusz költségekkel járna egy ilyen? (pl adózás esetleg cégalapítás stb)



  2. #2
    WordPress Maniac mahone logója
    Csatlakozott
    08-08-22
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    4.609
    Begyűjtött 249 köszönetet
    170 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    További költségek:

    1. Weboldal készítés
    2. Számlaképesség (cég vagy egyéni vállalkozás)
    3. Marketing
    4. stb...

    Azért ezek elég tág témakörök, hogy itt egy-két hozzászólásban megkapj minden választ. Inkább kérdezz konkrétabbat.



  3. #3
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    ha jól gondolom akkor ez hasonló a dolog lenne a clickbux szerű rendszerekhez. ha igen azt vedd figyelembe hogy azon a helyen hirdetni ahol csak azért nézi meg a látogató a hirdetést mert valamilyen jutalmat kap érte nem sok cégnek fogja megérni hirdetni. legalábbis szerintem.
    de hogy a kérdésre is reagáljak:
    kft-t mr kb 100 ezer forintért tudsz ,magyarhonban alapítani,és jövőre lesz 1 foirnt törzstőkével alapitható is. az adózás az elég változékony, olyan mint az időjárás


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    09-11-24
    Hozzászólás
    16
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    A cégalapítás rendben van. Főleg az adózás dolog érdekelne, ha én pénzt kapok egy szolgáltatásért, biztos hogy kell adóznom, de ott van az is, hogy pénzt ADOK egy feladatért/játékért.. Na ez az amit nem tudok megfelelő kategóriába sorolni, minek számít ez, milyen adózás (?) vonatkozik rá. Esetleg nyereményadó?

    Geri: nem a clickbuxra kicsit sem hasonlít.



  5. #5
    kow
    kow nem elérhető
    KowDerMei$ter kow logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.447
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    A legjobb tanács, amit kaphatsz, hogy keress fel egy könyvelőt és számolj be neki, mit szeretnél, ő majd részletesen felhomályosít.



  6. #6
    Bölcs princess logója
    Csatlakozott
    08-07-10
    Hozzászólás
    793
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    Amennyiben a nyereményakció a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény szerint szerencsejátéknak minősül (azaz a játékban tétfizetés ellenében lehet részt venni, ahol a túlnyomórészt a véletlenen alapuló játék nyertese nyereményben részesül), akkor a nyeremény után az adókötelezettség csak a szerencsejáték szervezőjét terheli, így a nyertes magánszemélynek adófizetési kötelezettsége nem keletkezik. Szerencsejátékot szervezni csak az APEH Szerencsejáték Felügyeleti Főosztályának előzetes engedélye alapján lehetséges. Ugyan nálad nem erről van szó, ahogy említetted, de azért ezt is jó tudni.

    Amennyiben a játék nem szerencsejáték, például azért, mert a játék nem kötött tétfizetéshez, akkor a termék vagy szolgáltatás formájában adott nyeremény természetbeni juttatásként, míg a pénzbeli nyeremény egyéb, vagy önálló tevékenységből származó jövedelemként válik adókötelessé. A fenti elkülönítés és a konkrét adókötelezettség megállapítása csak az adott nyereményakció összes körülményének ismeretében végezhető el. Abban az esetben, ha a nyeremény összege a magánszemély összevont adóalapba tartozó jövedelme, akkor a közterhek átvállalása a magánszemélynél szintén jövedelmet és adókötelezettséget keletkeztet. Arra figyelni kell, hogy az adó összegének átvállalása sem mentesíti a magánszemélyt az adóbevallási kötelezettsége alól.

    Ha van cég az egész projekted mögött, akkor gondolom van/lesz adójogi szakember/könyvelő a háttérben. Neki ezeket a szabályokat pontosan kell ismernie és tudnia kell kezelnie. Mindenképp vele lenne célszerű ezt pontosítani.


    Utoljára módosítva: princess által : 2009-11-26 17:16

  7. #7
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    09-07-09
    Hely
    Erdély.MArosvásárhely
    Hozzászólás
    2.070
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    Az én kérdésem az lenne, hogy miért hirdetne egy cég egy ilyen oldalon? Azért mert egy oldalnak sok látogatója van nem biztos, hogy könnyű hirdetési partnert találni. Fordítva igaz, tehát ha kevés látogatód van, akkor szinte lehetetlen hirdetést eladni a networkokon kívül (mint adsense, etarget és a népi zenekar többi tagja). Ha meg networkokon hirdetsz, azok mind tiltják a kattintást előmozdító manipulációkat (például hogy a látogatók pénzt kapjanak ezért). Azon gondolkoztál, hogy ez miért van? Nos azért mert akik nem önmagáért kattintanak a hirdetésre, hanem valamilyen külső hatásra, azon gyakorlatilag 0 konverziós arányt jelentenek. Márpedig az ember általában vagy azért hirdet, mert konverziót akar, vagy azért mert brandet akar építeni. Persze van egy sereg más ok is, de azokra általában nem jó egy egy olyan dolog, amit felvázoltál. Na mondjuk burning moneynak talán, csak ahhoz látványosabb kellene legyen és kellene sajtóvisszhang is hozzá. Tehát marad a brandépítés, hiszen az összes többi cél szerintem nem reális ebben az esetben. Szerinted a te oldalad jó lesz erre? Ha igen, akkor talán érdemes belevágni, ha nem, akkor én azt ajánlanám, hogy máshova fektess.


    Utoljára módosítva: WSzP által : 2009-11-26 18:33

  8. #8
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    Szerintem is felejtsd el...ez már ki van találva és többnyire sima bukta...a pár hónapos működés már szinte matuzsálemi kor...


    Nincs mit megmutatnom...

  9. #9
    Mentor szabi logója
    Csatlakozott
    09-10-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    357
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    Idézet Chati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem is felejtsd el...ez már ki van találva és többnyire sima bukta...a pár hónapos működés már szinte matuzsálemi kor...
    Teljes mértékben egyetértek.

    Az adózás pedig elég sok mindentől függ.. Először a működés formáját kéne kieszelni, hogy mi is lesz a háttérben kft., bt., e.v stb stb..



  10. #10
    Új tag
    Csatlakozott
    09-11-24
    Hozzászólás
    16
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: profitorientált webes cég

    Köszönöm a reakciókat, sok dologgal tökéletesen egyetértek!
    Ami az egész alapját adta az a híres milliondollarhomepage (ezt gondolom senkinek se kell bemutatni)
    Komolyan mondom, utána napokig nem tudtam jól aludni Ilyen kevés ráfordítással ennyit kaszálni. Nem bírtam felfogni.
    Utána persze sokan próbálkoztak, természetesen az ötlet csak egyszer robbant. Ilyet és ehhez hasonló dolgot hülyeség lenne elindítani. Totál bukta lenne.

    De rájöttem, hogy minél egyszerűbb az ötlet annál nagyobbat üthet.
    És ami tény, az internet tartogat még pár nagy ötletet..



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •