Javascript eseményekre hívok elő mp3 hangokat egy alkalmazásban (játékban).
A jelenlegi megoldás az hogy egy rejtett div tatalmát innerHTML-el változtatom.
A hang meg is szólal néha kis csúszással, ami még beleférne de érzem hogy ez nem a nyerő megoldás.Kód:function hangnyert() { document.getElementById("zene").innerHTML = "<audio autoplay=\"true\"><source src=\"hangok/nyert.mp3\" type=\"audio/mpeg\" /><source src=\"hangok/nyert.ogg\" type=\"audio/ogg\" /><embed height=\"0px\" width=\"0px\" src=\"nyert.mp3\" /></audio>"; }
A lényeg az lenne hogy gyorsan szólaljon meg, lehetőleg cache-ből, akár rejtett lejátszó segítségével is jó lenne. Pl. abban sem vagyok biztos, hogy a fenti megoldás nem kéri le minden alkalommal a szervertől az állományt, amivel enyhén szólva megszivatom rendesen a szervert :S Az audio tag-es megoldás is csak az új böngészőkön működik ahogy észrevettem, nekem 9-es expolerben hallgat mint a sír. Olvasgattam a w3school audiós megoldásait, de most használom csak először és nem vagyok vele nagyon képben. Gondolom az mp3 minőség is túlzás az esetemben, ahelyett is jó lenne más ötlet.
Egy játékban szólalnak meg ezek a hangok, amit a honlap kritikában bemutatok (online nyerőautomata.) Minden ötletnek örülnék amivel meg tudnám valósítani jobban mint a mostani.
Hasonló témák:
Könyvjelzők