+ Hozzászól a témához
Oldal: 8 / 14 ElsőElső ... 678910 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 71 - 80 (139) összesen

Téma: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

  1. #71
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    07-08-26
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    194

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Ha 3-4 hónapnál nem régebbi, akkor én max. 300-500-at adnék érte.
    Ha idősebb, akkor sok egyébtől függően 1000-1600.

    Idézet sitebuilder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Akkor egy egyszerűbb kérdésem lenne:

    Ha van egy olyan honlapom, amin csak adsense hoz havonta (stabilan) 100 rézpeták bevételt pluszminusz 10% ingadozással, akkor mennyiért ildomos hirdetni, hogy ne röhögjetek körbe, de én is jól járjak?

    500? 1000? 2000?




  2. #72
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    07-08-26
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    194

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Sajnos nem eszik ilyen forrón a kását, ha 100 euros weblapot ellehetne adni 5000 euroért, akkor már rendelném is a Porsche-mat.

    Kb. 2 éve figyelem a külföldi weblap eladás trendeket, sajnos ilyen eladás olyan ritka, mint a fehér holló és akkor is van benne valami plusz, ami miatt elmegy ilyen áron. Pl. PR5 vagy egyszavas domain, ami 10 éves, vagy 1 millió oldal letöltés/hó, kb. ilyen szélsőséges.

    Természetesen kivétel mindig lehet...

    Idézet NorbertM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez az egy év körüli megtérülés, amit te elvársz 100% hozamnak felel meg (bevált honlapnál) 0 kockázattal. (Erre nem mondanék jelzőket de közel áll a Providentes mentalitáshoz.)
    Nem tudom hol tanultál közgazdaságtant, de ilyen megtérüléssel nem szoktak számolni, hacsak iszonyat tőkeáttétel nincs, de akkor a zéró kockázat eléggé elszalad.

    Továbbra is tartom, hogy egy havi 100 hrivnyát hozó honlap kb. 5000 hrivnyát ér ilyen kamatkörnyezetben, én biztos nem adnám oda gombokért.




  3. #73
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    07-08-26
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    194

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Ez eddig kimaradt, jó, hogy felhoztad. Minden befektetésnek (talán kivéve amire az állam garanciát ad, pl.: államkötvény) van kockázati oldala, legyen offline vagy legyen online.
    De gondolom, aki pénzt fektet be, azzal általában tisztában van, hogy bármi crack beüthet.

    Idézet Marchello eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kedves Norbert!

    És nem nulla a kockázat ebben tévedsz. Hiszen mi van, ha gondol egyet Google Nagyapánk, vagy ha a hirdetők nem hirdetnek többé, és még megannyi ok lehet, ami akár taccsra is tehet egy honlapot (azért ez valóban ritka, de nem nulla az esélye).


    Üdv,
    Marchello




  4. #74
    Tag NorbertM logója
    Csatlakozott
    08-09-30
    Hely
    Pécs, Budapest
    Hozzászólás
    89

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Én nyilván az általam említett árazást nem az egy-két éves százezredik hirdetős vagy akármilyen honlapra gondoltam, amit a google vagy a konkurencia bármikor hazavághatja, itt a nagy kockázat miatt szerintem is reális egy-két éves bevétellel számolni, ezzel egyetértek. Ilyent én sem venném meg drágábban.

    Amire én gondoltam, azok a stabilan piacvezető sokéve stabil bevételt termelő oldalak, ahol a kockázat kisebb, én ezekre gondoltam. Szerintem ezek fair árazása kb amit említettem. Ilyent vennék is, csak sajnos ezek kívül esnek a lehetőségeimen.



  5. #75
    scs
    scs nem elérhető
    Meridian scs logója
    Csatlakozott
    09-01-31
    Hely
    "Sehonnai bitang ember"
    Hozzászólás
    3.002

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Idézet Stefan Weinenberger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem akarom kötni az ebet a karóhoz, de a te aprós oldalad, mióta világ a világ, mennyi pénzt termelt? Mennyi köze volt ennek ahhoz az eladási árhoz, amiért el akartad adni - nem tudjuk mennyiért kelt el? Tehát ha az oldalamnak jelenleg van banneres hirdetője, az bármit is jelent annak a vevőnek, aki most a weboldalt szándékszik megvásárolni? Maximum annyit jelenthet, hogy kikerült, valamit hoz aztán ennyi.

    Mindenkinek egy oldal annyit ér meg, amennyit hajlandó érte fizetni. Ha te találtál egy madarat, aki 3 milkóért megvette, én csak örülök neki, de ne hülyézd le a másikat csak azért, mert te máshogy gondolod.

    ui: én akkor gondoltam ugyanazt - hülyének is megéri - amikor olvastam az aprós oldalad első majd második emelt eladási árát. Tökre megérte Remélem a jelenlegi vevő is így érzi

    stef
    Stef! Te már megint velem kötözködsz. Anno ignoráltál már.
    Komolyan nem tudod megállni, hogy ne írj nekem? Olyan jó volt, amikor nem olvastad a hsz-eimet...

    Mellesleg nem néztem le a másikat egyáltalán, és még kevésbé hülyéztem le. (Igazán idézhetnél tőlem, ha hülyézéssel vádolsz. Legalább lenne hitele a mondandódnak.)
    Kicsit furcsának tartottam, hogy egy honlapért valaki 50 havi bevételt taksál. Ennyi volt a hsz-em lényege. Nem több, nem kevesebb.

    Az aprós oldalam január havi bevétele SMS nélkül (annak az eredménye még nem jött meg a szolgáltatótól - kb. 20-30 ezret jelenthet majd pluszban) 195ezerre jött ki úgy, hogy az adminos és XML-es hirdetőktől nem kértem zsetont.
    December hónap kicsit gyengébb volt, a végösszeg akkor 205ezer lett SMS-el, mindennel.
    Ha a többiek által említett 12-18 hónapos intervallumot nézzük, szerintem behozhatja az árát.

    De azért jólesett, hogy megint próbáltál belémrúgni egyet. Amikor te ócsárolsz, akkor engem az valahogy megelégedéssel tölt el, hiszen egyből az jut az eszembe, hogy jó úton járok. Köszi.


    A természet igazságos:
    Aki vak, az jobban hall. - Aki süket, az jobban lát. - Akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

  6. #76
    Bölcs Marchello logója
    Csatlakozott
    09-10-14
    Hozzászólás
    790

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Idézet scs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Stef! Te már megint velem kötözködsz. Anno ignoráltál már.
    Komolyan nem tudod megállni, hogy ne írj nekem? Olyan jó volt, amikor nem olvastad a hsz-eimet...

    Mellesleg nem néztem le a másikat egyáltalán, és még kevésbé hülyéztem le. (Igazán idézhetnél tőlem, ha hülyézéssel vádolsz. Legalább lenne hitele a mondandódnak.)
    Kicsit furcsának tartottam, hogy egy honlapért valaki 50 havi bevételt taksál. Ennyi volt a hsz-em lényege. Nem több, nem kevesebb.

    Az aprós oldalam január havi bevétele SMS nélkül (annak az eredménye még nem jött meg a szolgáltatótól - kb. 20-30 ezret jelenthet majd pluszban) 195ezerre jött ki úgy, hogy az adminos és XML-es hirdetőktől nem kértem zsetont.
    December hónap kicsit gyengébb volt, a végösszeg akkor 205ezer lett SMS-el, mindennel.
    Ha a többiek által említett 12-18 hónapos intervallumot nézzük, szerintem behozhatja az árát.

    De azért jólesett, hogy megint próbáltál belémrúgni egyet. Amikor te ócsárolsz, akkor engem az valahogy megelégedéssel tölt el, hiszen egyből az jut az eszembe, hogy jó úton járok. Köszi.
    Lám, lám mégiscsak megérte Ezek szerint egy év sem kell a megtérüléshez, ha tényleg az eredeti ár környékén kelt el. Mindamellett nem értem Stefan cinikus hozzáállását. Ismerem én is elég részletesen a szóban forgó apró lapot, és tény, ami tény, de rengeteg feladott teszt hirdetésre hozta a hirdetés szókapcsolatát első helyen Google-ban. Mi is érdeklődők voltunk és teszteltük rendesen. Tényleg tök jól járt vele a vevő, pláne ismerve a mostani bevételi mutatókat. Minden irónia nélkül, teljesen komolyan.


    Utoljára módosítva: Marchello által : 2010-02-08 23:41

  7. #77
    Új tag
    Csatlakozott
    10-02-09
    Hozzászólás
    30

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Sziasztok!

    Bevételt termelő oldalak ajánlataival engem is bombázhattok priviben:
    (feltétel, hogy jelenleg is ténylegesen működő oldal legyen)

    Amit kérnék:
    - oldal neve
    - mivel mennyit hoz az oldal/hó
    - napi látógatószám, PR érték, mióta van rajta tartalom,
    - template módosítható-e, admin felület van-e
    - reális irányár.

    Mindenkinek válaszolok!

    Üdv, em



  8. #78
    Mindig van lejjebb Blog: Friendzoned should be a relationship status on Facebook
    Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Kazahsztán
    Hozzászólás
    1.426

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Idézet Marchello eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lám, lám mégiscsak megérte Ezek szerint egy év sem kell a megtérüléshez, ha tényleg az eredeti ár környékén kelt el. Mindamellett nem értem Stefan cinikus hozzáállását. Ismerem én is elég részletesen a szóban forgó apró lapot, és tény, ami tény, de rengeteg feladott teszt hirdetésre hozta a hirdetés szókapcsolatát első helyen Google-ban. Mi is érdeklődők voltunk és teszteltük rendesen. Tényleg tök jól járt vele a vevő, pláne ismerve a mostani bevételi mutatókat. Minden irónia nélkül, teljesen komolyan.
    Egy faktort elfelejtettél. Ugyanis nem lehet tudni hogy milyen munkaigény mellett hoz ennyit ez az oldalt. Szép-szép, hogy kétszázat hoz havonta, de erősen kétlem hogy ennek minimális munkaigénye lenne. Az Adsense azon kevés hirdetési bevételi lehetőségek egyike amelynél magával a hirdetéssel gyakorlatilag nem kell foglalkozni. Pár perc a beállítás és az is egyszeri meló. Az SMS az amivel nem kell sokat dolgozni szerintem, viszont azzal már van minimális, rendszeres munka. Scs oldalánál nem publikus hogy miből van a lóvé, de nekem az a gyanúm hogy van vele offline és online tennivaló is rendesen. Persze lehet hogy tévedek


    Ingyenes cikk beküldés? LINKKATALÓGUS LISTA
    Cikk hirdetés? CIKK HIRDETÉS Domain? ELADÓ DOMAIN NEVEK

  9. #79
    Bölcs sitebuilder logója
    Csatlakozott
    09-08-23
    Hely
    Pest
    Hozzászólás
    1.024

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Idézet NorbertM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez az egy év körüli megtérülés, amit te elvársz 100% hozamnak felel meg (bevált honlapnál) 0 kockázattal. (Erre nem mondanék jelzőket de közel áll a Providentes mentalitáshoz.)
    Nem tudom hol tanultál közgazdaságtant, de ilyen megtérüléssel nem szoktak számolni, hacsak iszonyat tőkeáttétel nincs, de akkor a zéró kockázat eléggé elszalad.

    Továbbra is tartom, hogy egy havi 100 hrivnyát hozó honlap kb. 5000 hrivnyát ér ilyen kamatkörnyezetben, én biztos nem adnám oda gombokért.
    Ez tetszik. Ha így működik ez a világ, akkor miért nem vagy milliomos? Megvettél volna pár oldalt, amit ezek szerint bagóért árulnak, és eladnád a duplájáért.

    Hajrá.



  10. #80
    Tag NorbertM logója
    Csatlakozott
    08-09-30
    Hely
    Pécs, Budapest
    Hozzászólás
    89

    Alapbeállítás re: Bevételt termelő weboldalt vásárolnék

    Idézet sitebuilder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez tetszik. Ha így működik ez a világ, akkor miért nem vagy milliomos? Megvettél volna pár oldalt, amit ezek szerint bagóért árulnak, és eladnád a duplájáért.

    Hajrá.
    Nem tudtam, hogy itt bagóért adjátok el a munkáitokat, ha tudtam volna akkor lehet, hogy vettem volna.

    Ha van eladó szólhattok nyugodtan, szerintem jó biznisz egy éves bevételt fizetni érte.

    Egyébként nem értem, hogy miért engem fikáztok, amikor abszolut nem akartam rosszat senkinek.

    Szerinted csak annak lehet fogalma árazásról aki milliomos?



+ Hozzászól a témához
Oldal: 8 / 14 ElsőElső ... 678910 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76