Sziasztok a kérdésem, hogy szerintetek melyik az előnyösebb?!
Szép grafikás szöveg nélküli hírlevél (képben a szöveg)?
Vagy sok szöveg kevés kép?
Mert ha szöveges akkor html-el bajlódok, ha meg grafikás akkor tiszta ps az egész
Sziasztok a kérdésem, hogy szerintetek melyik az előnyösebb?!
Szép grafikás szöveg nélküli hírlevél (képben a szöveg)?
Vagy sok szöveg kevés kép?
Mert ha szöveges akkor html-el bajlódok, ha meg grafikás akkor tiszta ps az egész
Én inkább a szövegesre szavazok. Sztem a spam filterek is jobban dijazzák, ha szöveg és kép is van megfelelő arányban... ( legalábbis igy tudom... )
Itt tudod majd tesztelni a hírleveled spam szempontból:
Newsletters spam test by mail-tester.com
Sok sikert!
Ez sok mindentől függ: a hírlevél tartalma, céged/weboldalad profilja, mondanivaló. Minden esetben az adott hírlevél jellegének megfelelően kell dönteni. Ha ügyesen csinálod, akkor a grafika miatt fogják elolvasni, mert az átlagusernek nincs kedve/türelme hosszú szövegeket olvasni.
Köszönöm szépen a hozzászólásokat, egyenlőre ezen a területen még várom a visszajelzéseket
A csak kepes tartalommal az a baj,. hogy pl a gmailbe kulon engedelyezni kell a kep megjelenitest. A kepzetlenebb user, aztsem tudja mi van ( latom az ismeroseimen ), pedig tok egyszeru... Mindig ugy csinald meg a hirlevelet, hogy legyenek alt textek a kepeknek... Meg egy link, ahol weben is megnezhetik a hirlevelet.
Köszönöm! Webes link természetesen mindig van
Szerintem a biztos elolvasáshoz vezető út, egy elől szereplő nagybetűs és egyszerű mondat, valamint egy olyan jól látható fotó, amely megdöbbenti az olvasót. Talán túlzás azt írni, hogy nem is kell, hogy köze legyen a témához, de az biztos, hogy mindenképpen figyelemfelkeltő legyen a többség számára. ne felejtsd el, hogy a hírlevelezésnél - főleg ha új terméket kínálsz egy nem feliratkozott, "nyers" piacon - a többség legfeljebb csak rápillant majd a leveledre és máris törölné.
A további összetételt illetően egyetértek az előttem szólóval, ha sok a kép akkor lehet spam, ha kevés, akkor "regényszerű" lesz és nem olvassák tovább.
És még egy: A nekem küldött hírleveleket folyamatosan tesztelem g-mailben, mert pl. a mi levéllistánk (partnereink) zöme g-mailes. Nade itt jön a képbe az okostelefon, mert ugye akinek g-mailje van, az tuti, hogy szinkronizálja a telóján az üzeneteket. Okostelefonos g-mail alatt pedig reszponzív design dukál - ami jelenleg sehol!!! sem bevett szokás a levélküldők körében. Telefonon egyszerűen élvezhetetlen a nem reszponzív tartalom, így a levél hatékonysága méginkább csökkenhet. Na ez szerintem csak "fűszerezi" a hírlevél szerkesztők dolgát a szakmában...
Könyvjelzők