Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (13) összesen

Téma: Hírlevél megnyitási arány növelése

  1. #1
    Törzsvendég Dorjee logója
    Csatlakozott
    10-12-28
    Hely
    Bp. Zugló
    Hozzászólás
    157
    Begyűjtött 19 köszönetet
    15 hozzászólásával

    Alapbeállítás Hírlevél megnyitási arány növelése

    Sziasztok! Az utóbbi időben elég sok hírlevél kampány szövegét írtuk, illetve állítottunk össze és a megnyitási arány növelése nagyon foglalkoztat. Most én itt a tartalmi részre gondolok, nem csak arra, hogy nem kapja meg, spamba megy, stb.
    Azt vettem észre, hogy a rövidebb, bulvárosabb címek hozzák a jobb eredményeket 2-4 szó max. még olyan területen is, mint a pályázatírás, vagy a könyvelés. Tulajdonképpen megdöbbent, hogy van, aki szó szerint hírlevél + sorszámmal nyomja az ipart. De ennek vajon jó a konverziója? Van erről tapasztalat?

    A hírlevél belső tartalmának méréséről írtam is egy rövidet, bár inkább laikusoknak:
    hxxp://honlapszovegiras.hu/DM-level-szovegiras-merese

    Illetve fut most a Facebookon egy érdekes felmérés, ebben érdekes adatok vannak és folyamatosan töltögetik, így frissül:
    hxxps://docs.google.com/forms/d/1V_7VNuc9QDUW5al0jDdiXtFI8AQh3Puc7ZYCHIl8iis/viewanalytics?pli=1

    Ti hogy növelitek a megnyitási arányt?



  2. #2
    Adminisztrátor BagiZoli logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    8200, Királynék városa
    Hozzászólás
    3.858
    Begyűjtött 323 köszönetet
    156 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    A megnyitási rátát az alábbi vizuálisan megjelenő felületekkel tudom javítani:

    1. benefit jellegű tárgymezőt írok,
    2. a feladónak olyan céget, vagy személyt adok meg, akivel a címzett már korábban kapcsolatba került. Így össze fogja tudni kapcsolni a hírlevelet a korábbi érdeklődésével. Végül az egész inkább lekövetés jellegű follow-up üzenet lesz.

    Tapasztalatom szerin azok a hírlevelek szoktak a legjobban teljesíteni, amelyeken nem látszik, hogy hírlevéllel áll szemben az olvasó. A tartalom pedig a landing pagen elhelyezett ajánlat teasere. A levélben több helyen is linkelek, de mindig csak azt az egy céloldalt.



  3. The Following 3 Users Say Thank You to BagiZoli For This Useful Post:

    Dorjee (2013-05-08), koci (2013-05-05), stevy80 (2015-04-28)

  4. #3
    Törzsvendég Dorjee logója
    Csatlakozott
    10-12-28
    Hely
    Bp. Zugló
    Hozzászólás
    157
    Begyűjtött 19 köszönetet
    15 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Igen a személyesség nagyon fontos, ettől lesz hihető a dolog, sőt még szeretik is. Akkor Te nem is használsz fejlécet, csak magárt a szöveget és a linkeket?



  5. #4
    Adminisztrátor BagiZoli logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    8200, Királynék városa
    Hozzászólás
    3.858
    Begyűjtött 323 köszönetet
    156 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Pontosan. Levél alján van egy céges lábléc az aláíras alatt. A tartalom pedig sima (formázott) szöveg, ami átvezet a céloldalra. Ott aztán megkapja azt a vizualitást, amit a levélből kihagyunk



  6. #5
    Új tag címlista logója
    Csatlakozott
    13-06-12
    Hely
    Sopron
    Hozzászólás
    19
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Szia!

    Hírlevelekkel rendszeresen van dolgom, a tárgy, azaz cím azt kell írjam, hogy 90%-ban eldönti, hogy milyen eredmények születnek. Persze a bulváros szöveg nem rossz meglátás, de a hatásvadász, indulatos mondatok sem állnak távol a magas megnyitás elérésétől. Ugyanakkor a válaszom újabb kérdést vett fel, mert; milyen megítélésed lesz akkor, ha pl. olyan tárgyat írsz, mint egy SPAMMER, akitől az jött a, múlt héten, hogy: "dögölj meg".

    Szó se róla, ezt én is megnyitottam, pedig olyan rutinosan törlöm le az ilyen leveleket... Ugyanakkor, azt figyeltem meg magamon, hogy utána nem követtem tovább a sorait. Első sor megvolt, de nem ismeretem... S talán itt alátámasztom admin válaszát... Az ismeretlentől jött levél, azaz ismeretlen feladó nagyban csökkenti a megnyitást és a levél elolvasását is. A további interakciókról nem is beszélve.

    A növelés egyértelműen a tárgy, feladó és a levél tartalmi részében lévő hatásos szövegezésben rejtezik. Azt már nem ecsetelem, de minden esetben érzelmekre kell hatni, mert a racionalitás nem ad el. A racionalitás, majd akkor jön elő a páciensben, ha már vásárolt.

    Mikor megmagyarázod a családnak, barátoknak, ügyfeleknek, hogy miért vettél új BMW-t. Jó árat kaptam, mert csak 17 volt és egy téli szetet felnit, valamint 2 év klubtagságot kaptam 1 helyett.



  7. #6
    TG1
    TG1 nem elérhető
    Új tag TG1 logója
    Csatlakozott
    14-09-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    27
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    A Marketing Commandonak van egy "hipnotikus címsorok" című anyaga, amiből el lehet indulni, le tudod tesztelni, hogy a te célközönséged mire fogékony.

    marketingcommando.hu/uploads/bonus/hipnotikus_cimsorok.pdf

    Mindenesetre, ha megnyitja, akkor nem szabad, hogy csalódjon a benne található infó-ban és később tuti, hogy várni fogja az emailedet és meg is fogja nyitni. Nálam pl. többször volt, hogy a feliratkozásnál fűt-fát ígértek és amikor megkaptam az első leveleket, akkor "csak" MLM-es témában írtak, holott, ahogy már írtam nem ezt ígérték. Nem is olvastam túl sokáig a leveleiket...

    Tehát szerintem az email megnyitási arány növelésénél fontos:
    1.A feliratkozáskor ne ígérj többet, mint amit kapni fog a feliratkozó.
    2.Tesztelj címsorokat.
    3.A címsor ne sejtessen többet, mint amit az emailben kapni fog, mert ha csalódik soha többet nem fogja megnyitni a leveledet.
    4.Ha olyan az oldalad, akkor szegmentálhatod is a feliratkozókat--> tuti nagyobb megnyitási arány!!



  8. #7
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 24 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Hmm 2015-ben ezek a "hipnotikus címsorok" már igencsak elcsépeltek és mindennapiak. Pont a MC hírleveléből indulnék ki viszont, ha pozitív példát szeretnék írni: valós, érdemi infokat kapsz tőlük, élvezetes stílusban előadva. Ja és szimpla text, semmi csiricsáré képi világ. Ezzel TALÁN el tudod érni, hogy megnyissák. De őszintén szólva olyan mértékű email tömeg ömlik a postaládákba, hogy ez a hírlevelezés a jelenlegi formában szinte pusztába kiáltott szó.
    Ha kis lélekszámú a célpiacod és drága terméked-szolgáltatásod van, a papír alapú hírlevél szerintem hatékonyabb, mint bármilyen emailes tömeglevél.
    Lehet, hogy én rossz példa vagyok, de van két olyan emailcímem, amikkel fel vagyok iratkozva ide-oda, de hónapokig be sem lépek egyikre sem, mivel a hírlevelekben nincs valódi, használható információ. Az iratkozz fel és huszonhét lépésben megtanítunk üzletet kötni típusúaktól a hideg ráz, mivel olyan általánosságokat írnak, amikről bárhol lehet olvasni, a termék- és szolgáltatás ajánlók pedig nem érdekelnek, mert ha venni akarok valamit, akkor rákeresek. A használatban lévő emailemen pedig örülök, ha a releváns emaileket el tudom olvasni, a hírleveleket olvasás nélkül törlöm. De mondom: lehet, hogy én nem vagyok jó példa az átlag hírlevél fogyasztóra, de a tendenciát azért mutatja, hogy 10-15 évvel ezelőtt faltam ezeket az infokat, 5 évvel ezelőtt megtűrtem, de már szelektálva, ma viszont kifejezetten gyűlölöm őket



  9. #8
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Idézet Lopez eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hmm 2015-ben ezek a "hipnotikus címsorok" már igencsak elcsépeltek és mindennapiak. Pont a MC hírleveléből indulnék ki viszont, ha pozitív példát szeretnék írni: valós, érdemi infokat kapsz tőlük, élvezetes stílusban előadva. Ja és szimpla text, semmi csiricsáré képi világ. Ezzel TALÁN el tudod érni, hogy megnyissák. De őszintén szólva olyan mértékű email tömeg ömlik a postaládákba, hogy ez a hírlevelezés a jelenlegi formában szinte pusztába kiáltott szó.
    Ha kis lélekszámú a célpiacod és drága terméked-szolgáltatásod van, a papír alapú hírlevél szerintem hatékonyabb, mint bármilyen emailes tömeglevél.
    Lehet, hogy én rossz példa vagyok, de van két olyan emailcímem, amikkel fel vagyok iratkozva ide-oda, de hónapokig be sem lépek egyikre sem, mivel a hírlevelekben nincs valódi, használható információ. Az iratkozz fel és huszonhét lépésben megtanítunk üzletet kötni típusúaktól a hideg ráz, mivel olyan általánosságokat írnak, amikről bárhol lehet olvasni, a termék- és szolgáltatás ajánlók pedig nem érdekelnek, mert ha venni akarok valamit, akkor rákeresek. A használatban lévő emailemen pedig örülök, ha a releváns emaileket el tudom olvasni, a hírleveleket olvasás nélkül törlöm. De mondom: lehet, hogy én nem vagyok jó példa az átlag hírlevél fogyasztóra, de a tendenciát azért mutatja, hogy 10-15 évvel ezelőtt faltam ezeket az infokat, 5 évvel ezelőtt megtűrtem, de már szelektálva, ma viszont kifejezetten gyűlölöm őket
    Érdemes nézni és tanulni mit csinálnak mások.

    MC pl az új kampányához 3 hírlevelet küldött ki és 19 Fb poszttal támogatta meg. Ez mindent elárul.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  10. #9
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 24 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Igen, szerintem is nagyrészt átkerült a kommunikáció a fb-ra az emailről. Magánszemélyeknél, cégeknél egyaránt. Pont ezért írtam, nehogy valaki egy sok évvel ezelőtt készült -akkori aktualitású- MC anyagról azt gondolja, hogy ma is ugyanolyan eredményeket tud elérni, mint anno.



  11. #10
    Tag Metal213 logója
    Csatlakozott
    12-04-20
    Hozzászólás
    70
    Begyűjtött 3 köszönetet
    3 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Én egy vitaminokkal foglalkozó cégnek intéztem a hírleveleit. Amikor annyi volt a subject: "Mi a C-vitamin előnye és hátránya?" Kb. 8%-ot értünk el, amikor meg a subject az volt:"Miért baj ha nem fogyasztunk elég C-vitamint?" akkor e sémával általában 15-17% körül mozgott az openrate.

    Mi azt vettük észre, ha az embert már a subjecttel is egy eldöntendő illetve megválaszolandó kérdéssel bombázzuk akkor jobb a megnyitás. Innen persze még hosszú út vezet oda, hogy az oldalra is átjöjjön, esetleg teljesen végigolvassa a levelet de a megnyittatás már fél siker.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •