Hmm 2015-ben ezek a "hipnotikus címsorok" már igencsak elcsépeltek és mindennapiak. Pont a MC hírleveléből indulnék ki viszont, ha pozitív példát szeretnék írni: valós, érdemi infokat kapsz tőlük, élvezetes stílusban előadva. Ja és szimpla text, semmi csiricsáré képi világ. Ezzel TALÁN el tudod érni, hogy megnyissák. De őszintén szólva olyan mértékű email tömeg ömlik a postaládákba, hogy ez a hírlevelezés a jelenlegi formában szinte pusztába kiáltott szó.
Ha kis lélekszámú a célpiacod és drága terméked-szolgáltatásod van, a papír alapú hírlevél szerintem hatékonyabb, mint bármilyen emailes tömeglevél.
Lehet, hogy én rossz példa vagyok, de van két olyan emailcímem, amikkel fel vagyok iratkozva ide-oda, de hónapokig be sem lépek egyikre sem, mivel a hírlevelekben nincs valódi, használható információ. Az iratkozz fel és huszonhét lépésben megtanítunk üzletet kötni típusúaktól a hideg ráz, mivel olyan általánosságokat írnak, amikről bárhol lehet olvasni, a termék- és szolgáltatás ajánlók pedig nem érdekelnek, mert ha venni akarok valamit, akkor rákeresek. A használatban lévő emailemen pedig örülök, ha a releváns emaileket el tudom olvasni, a hírleveleket olvasás nélkül törlöm. De mondom: lehet, hogy én nem vagyok jó példa az átlag hírlevél fogyasztóra, de a tendenciát azért mutatja, hogy 10-15 évvel ezelőtt faltam ezeket az infokat, 5 évvel ezelőtt megtűrtem, de már szelektálva, ma viszont kifejezetten gyűlölöm őket
Könyvjelzők