Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 13 (13) összesen

Téma: Hírlevél megnyitási arány növelése

  1. #11
    TG1
    TG1 nem elérhető
    Új tag TG1 logója
    Csatlakozott
    14-09-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    27
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Idézet Lopez eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Igen, szerintem is nagyrészt átkerült a kommunikáció a fb-ra az emailről. Magánszemélyeknél, cégeknél egyaránt. Pont ezért írtam, nehogy valaki egy sok évvel ezelőtt készült -akkori aktualitású- MC anyagról azt gondolja, hogy ma is ugyanolyan eredményeket tud elérni, mint anno.
    Én sem azt írtam, hogy egy az egyben vegyen át a hipnotikus címsorokból. Szerintem, ha fogalma sincs valakinek, hogy egyáltalán merre induljon el a tárgy megírásában, akkor óriási segítég ez a pdf.



  2. #12
    TG1
    TG1 nem elérhető
    Új tag TG1 logója
    Csatlakozott
    14-09-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    27
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Ehhez a témához találtam egy nagyon jó kis összefoglalót a Webshopexperts-en. Szerintem érdemes elolvasni:
    Webáruház blog - WebShop Labor - 8 tipp a hírlevelek megnyitási arányának javítására

    Az 5. pontban azért elég megdöbbentő az a 187%-os növekedés, de tudjuk, hogy tesztelés nélkül nehéz személyreszabott és igazán kiemelkedő eredményeket elérni:

    "A hírlevél küldés időpontjának fontosságára jó példa az eBags webáruház esete, akiknek az egy címzettre jutó átlagos jövedelme 187 százalékkal nőtt, miután megtalálták a számukra leginkább megfelelő időpontot."



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    earnnet (2015-04-23)

  4. #13
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevél megnyitási arány növelése

    Idézet TG1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ehhez a témához találtam egy nagyon jó kis összefoglalót a Webshopexperts-en. Szerintem érdemes elolvasni:
    Webáruház blog - WebShop Labor - 8 tipp a hírlevelek megnyitási arányának javítására

    Az 5. pontban azért elég megdöbbentő az a 187%-os növekedés, de tudjuk, hogy tesztelés nélkül nehéz személyreszabott és igazán kiemelkedő eredményeket elérni:

    "A hírlevél küldés időpontjának fontosságára jó példa az eBags webáruház esete, akiknek az egy címzettre jutó átlagos jövedelme 187 százalékkal nőtt, miután megtalálták a számukra leginkább megfelelő időpontot."
    aha, előtte 1 ember nyitotta meg, utána 187
    Ez nem releváns infó, hanem az a releváns infó, hogy a lista méretéhez képest mennyien nyitják meg.

    Nekem volt olyan esetem, hogy egyik nap kiküldtem a hírlevelet - full reklám, semmi hasznos tartalom, az igaz, hogy rövid volt a levél -, megnyitási arány a szokásos 16% körül.
    Másnap VÉLETLENÜL újra ugyanazt a levelet küldtem ki, így a megnyitási arány elérte az 50%-ot végül, és csomó vásárló is lett



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2015-04-23)

Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •