Azon gondolkodtam, hogy multishop-ot készítek, mert van hozzá bőven termék.
Sokat rágódtam rajta, hogy hogyan és miképp lehet ezt jól kiaknázni.
De a meta részen mindig elproblémázok.
Mert a multistore áruházban bizonyos termék nem csak egyben, de akár két-három oldalon is megjelenne.
Mi lenne itt a jó megoldás a title használathoz? Hogy a keresőben ez jó értéket adjon, és ne olvadjon egybe a fődomain tartalmával.
Vegyük példának a vatera-t. De mondhatnám az árukeresőt is.
Bármilyen terméket is választok ki, a termék url azonnal subdomain címre vált, de a title az vatera tartalmú.
Ha seo értelemben külön domainnek számít a subdomain, vagyis értéket nem közvetít a fődomain felé, akkor minek hasonló title tartalmat használni?
Vagy akkor az azonos title és más tartalom az aloldalon bár más url-en van, nem lesz duplikált tartalom?
Hogy jobban érthető legyen.
Lesz egy shop, ahol egy termékkör 20.000-es listája lesz az oldalon. De subdomain-en ebből a 20e-es listából csak bizonyos típusok lennének fent. Egy másikon meg másik típusok.
A subdomaineken lévő termékek ára esetleg más lehet mint a fődomainen stb. Tehát van különbség valamilyen szinten a főoldaltól.
A lényeg még is az lenne, hogy a fődomainen lévő termékek is jöjjenek, és az aldomaineken lévő termékek is.
Persze egyértelmű, hogy a fődomain és a subdomain-en lévő termékek egyazon listában nem versenyezhetnek.
De érdekelne, ha a különböző egyedi domain címeket felváltanám a subdomain-re hogyan tarthatnám meg az oldalak találatait.
Könyvjelzők