Szerintetek mennyire gond, ha az oldal title tagját tartalmazza a description? Nem ugyan az, de benne van az is a végén.
Szerintetek mennyire gond, ha az oldal title tagját tartalmazza a description? Nem ugyan az, de benne van az is a végén.
A title az oldalad tartalmának a fókusza, a description meg az esszenciája. A kettő nem összekeverendő, összemosandó!
Tehát akkor inkább ne? Fogalmazzam át a descriptiont? Mondjuk a keresőszó benne kéne, hogy maradjon. A title-ben meg van ebből kettő is.
A description meg inkább szól a klikkelőnek is, mint a keresőnek.
"title-ben meg van ebből kettő is" Nem teljesen egyértelmű hogy két különböző, vagy egyazon kulcsszóról van szó. Ha az utóbbi az felesleges, szerintem. "A description meg inkább szól a klikkelőnek is, mint a keresőnek." Ez így igaz is meg nem is: a keresőnek nagyon fontos és ha jól van megfogalmazva, akkor esetleg nagyobb az esély a kattintásra. Tehát mindkettőben van igazság. Az oldal leírása tartalmazza a számodra legfontosabbnak ítélt kulcsszavakat, tehát nem gond ha a title sorban szereplő fontos szavakat beleszősz a leírásba is sőt... Tehát úgy kell kialakítanod, hogy az oldalad tartalma, címsora és leírása a lehető legrelevánsabb legyen.
ööö... Ez így elég homályosan elmondható. hxxp://www[pont]digitall[pont]video[pont]hu az oldal.
A "videodigitalizálás" kulcsszóra így egyben első vagyok, de hosszú ó-val második, különírva pedig a 3. oldalon állok. Ezért kicsit át kell írni a lapot is, meg bevettem a title tagba és a descriptionba is.
Nagyon kicsi az esély, hogy mindegyik szóra az első 5-ben benne leszel, de szerintem a desc egyértelműen a látógatók felhívására van.
Ha jól meg van szerkesztve, akkor a látogató már csak emiatt kattint rád. A googlit olyan szinten nem érdekli, hogy ha nincs, akkor az oldal éppen idevágó szövegrészletét fogja kiválasztani, amiben az adott kulcsszó megtalálható.
Nekem volt olyan, hogy nem volt desc-em.Találatban egyáltalán nem okozott problémát, nem esett vissza az oldalam, és a desc hiányán egyáltalán nem akadt ki a googli.Csinált helyette mást, és mikor észrevettem rá 3 órára már javította is.
Az én tapasztalatom, hogy a title a keresőnek, a desc a látogatóknak készüljön a title -ben található kulcsszavak okos felhasználásával de úgy hogy egy terméket kereső user könnyedén érthetően megértse és kattintson.Legyen ízes szagos és ehető.
Pedig a cél az lenne. Most remélem holnapra leindexel újra, és kiderül mit mutat az új title és desc.
Zool: "Most remélem holnapra leindexel újra, és kiderül" Szerintem korrekt lett a címsor is és a leírás is. (és ha a címsorból a dupla // jelből elhagyod az egyiket, akkor szabályos is, mert jelenleg 81 karakter )
Stefan Weinenberger: Anyiban vitába szállnék, hogy a címsor is beszédes, sőt a legkiemeltebb a látogató számára, mivel arra kattint, tehát ha úgy van megfogalmazva hogy: Keresőoptimalizálás,keresooptimalizalas,kereso-optimalizalas (érted mire gondolok, minden szinte egyben kihasználva a 80 karaktert...), az sem túl bizalomgerjesztő. Abban maximálisan igazad van, hogy a description-t, amennyiben nincs, kiveszi az oldal tartalmából, (de nem túl bizalomgerjesztően). Ha viszont van korrekt és releváns leírás, és optimalizált is, azt adja be. Nekem az a véleményem, hogy legalább a főoldalnál, érdemes így eljárni. No de, kinek a pap, kinek a papné...
Azt bevenné a gyomrod mi Zoli ?
Könyvjelzők