Ha hirdetési felületet keresek, szerintetek milyen eszközöket érdemes ráküldeni egy oldalra, vagy miket érdemes lecsekkolni, mielőtt üzlet születik?
Hasonló témák:
Ha hirdetési felületet keresek, szerintetek milyen eszközöket érdemes ráküldeni egy oldalra, vagy miket érdemes lecsekkolni, mielőtt üzlet születik?
Hasonló témák:
Kérj egy részletes Google Analytics statisztikát, sőt lehetőleg jogosultságot annak megtekintéséhez.
Ha nem használnak Analytics-et, akkor kell lennie valami auditált statisztikának, ami még jobb. Ha egyik sincs, akkor az adott oldal vagy átverés, vagy nagyon amatőr.
Ha van statisztika, akkor azt átnyálazva nagyon sok minden kiderül. Mennyi a látogatószám, oldalletöltés szám... mennyi az egyedi látogató és a visszatérő...
Ha nem guglis stat van akkor érdemes megkérdezni, hogy mennyi az ujralátogatás időintervalluma vagyis, hogy mennyi időnként vesz egy júzert új látogatónak.
Sokmindent le lehet belőle szűrni.
Ha ténylegesen nagyértékű honlapról van szó akkor a szimultán statisztikafuttatás is jó dolog tud lenni, összevetve két eltőrő statival, Pl.: google meg statszektor...
Esetleg előzetesen tudsz nagyságrendi infót szerezni a Google AdPlanner szolgáltatással, bár eléggé pontatlan adatai vannak.
Tudom, nem annyira megbízható, de szerintem már egy Alexa rangból is sok mindent lelehet szűrni.
Ha meg semmilyen statja nincs az adott oldalnak, azt érdemes békénhagyni.
Könyvjelzők