Vittore 1982, nem hirdettem ítéletet senki felett, azt mondtam, hogy miért ne állhatna így a dologhoz a google, ha mindenki más is így áll hozzá, lásd.: NAV, a buta hivatalnok az okmányirodában, az ügyvéd (és amiért ők így állnak hozzá, te is, mert ugye te csak azért állsz így hozzá, mert ők is, ők meg azért mert te is). Az ítélethirdetés lehetősége pedig nem hiszem, hogy a hozzászólások számának függvénye. Ugyanakkor nem áll szándékomban vitába bonyolódni.
DomainFlotta: idézet tőled: "ui.: üzletileg nem éri meg. Én nem fizetnék neked, hogy lekattintsd a konkurencia hirdetéseit, mert azzal a licitet emelném és így magamnak is kárt okozok." Hol emelnéd a licitet? A google-ben?
Yatoo írta: "Ha itthon és a zárcsere vagy a hasonló finomságok, akkor bizony készülj fel rendesen anyagilag." A zárcsere kulcsszóra mind a négy hirdetési hely foglalt, de biztosan vannak akik be szeretnének kerülni a négybe, de a licitálásban alulmaradtak. Így megvásárolnak x kattintást a konkurencia hirdetésére, akik így kikerülnek a négyből, ők pedig bekerülhetnek. Így már megéri ezért fizetni. Ha pedig ők fizetnek, azok is kénytelenek akik már szerepelnek a négyben. Legalábbis szerintem.
vidirita (2016-05-19)
Igen. Ha a konkurencia többet fizet a hirdetésért, nekem is többet kel fizetnem, mert nem jelenik meg a hirdetésem.
Attól, hogy fizetsz a konkurencia hirdetéseit lekattintgassák, te nem kerülsz előrébb.Yatoo írta: "Ha itthon és a zárcsere vagy a hasonló finomságok, akkor bizony készülj fel rendesen anyagilag." A zárcsere kulcsszóra mind a négy hirdetési hely foglalt, de biztosan vannak akik be szeretnének kerülni a négybe, de a licitálásban alulmaradtak. Így megvásárolnak x kattintást a konkurencia hirdetésére, akik így kikerülnek a négyből, ők pedig bekerülhetnek. Így már megéri ezért fizetni. Ha pedig ők fizetnek, azok is kénytelenek akik már szerepelnek a négyben. Legalábbis szerintem.
Az fog történni, hogy a konkurenciádnak megnövekszik a CTR aránya. Az eddigi 0,4% helyett lesz 12,5%. Amit a Google jónak ítél ezért jutalmul csökkenti nekik a kattintási díjat (CPC). Nyilván a konverzió csökkenni fog, mert nem valódi kattintások lesznek. Viszont a valódi kattintásokat olcsóbban szerzik meg.
Így a kérdés az, hogy neked van több pénzed fizetni a csaló kattintókat vagy neki, hogy pótolja a veszteséget, ami lehet nem is veszteség, mert annyival olcsóbban szerzi meg a valódi látogatókat is.
Bárhogyan is alakul, ettől te nem kerülsz az első 4 találati lista élére. Sőt. Ha nem tudsz hasonlóan magas CTR arányt produkálni, akkor te vagy a rossz hirdető, aki büntit kap és drágábban hirdet.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
az egésznek nem az a lényege, hogy mindenki többet fizessen, hanem hogy a konkurencia napi kerete nagyon gyorsan elfogyjon, lehetőleg még a nem frekventált időszakban, így a déli, koraesti, esti órákra marad egy hirdető
(ez nem elmélet, ez szokványos gyakorlat)
Szerintem DomainFlotta arra szeretne rámutatni, hogy te nem fogod tudni ellenőrizni azt, hogy a konkurens nem kapja-e vissza a kamu lekattintások árát, ezenfelül, mivel növekszik neki a ctr aránya, ergo olcsóbbak lesznek a hirdetései. Na most a gond az, hogy amikor te kifutsz abból a keretedből, amit erre szánnál a konkurens kap némi visszatérítést, plusz onnantól még olcsóbban is tud hirdetni. Igazából ebben csak az tud nyerni, akinek nagyobb fedezete van erre.
DomainFlotta (2016-05-19)
igen, elmélet... ügyfelem ezzel szív évek óta... tényleg, biztos csak a fejében létezik
És ez az egész kérdéskör leginkább elmélet is fog maradni; hiszen meglehetősen sok tényező van amire se rálátása, se befolyása nincs az embernek.
Ami szerintem egy kis extra info-t hozhat az egész működéséről, ha Te magad lekattintgatod a saját hirdetésedet (mármint egy csapat bérinternetező a saját gépén).
Az ügyfeled nincs tisztában az adwords használatával.
Rengeteget hallottam már azt a kifogást, hogy azért nem működik az adwords, mert a konkurencia lekattintgatja. Bullshit.
Felhúztam magam... apa fortyogó epéje vagyok. Ami nektek jó, mert kiposztolok egy videót.
Itt van az oldal, ahonnan vettem: Lekattintja a konkurencia a hirdetésed? Megoldás a videóban
És itt tudsz feliratkozni a hírlevél sorozatra: Sikeres Adwords kampány havi díj nélkül
Kérlek a linkeket terjesszétek, ne a videót.
ne legyél ideges, árt a szépségednek
te most a legegyszerűbb, szomszéd pistike kattintgat módszert mutattad, egy gépen, egy böngészővel, egy IP-ről, visszalépegetve, stb.
ha valaki komolyan lekattintgat akár 200ezer forintot egy délelőtt alatt a konkurenciánál, az nem így csinálja.
Ettől így nem kell félni valóban, erre írtam én is alább, hogy ilyenekre nekem is visszatérítgetett már a G.
Én nem erről beszélek, hanem arról a nagyüzemi megoldásról, amit Vittore feszegetett korábban.
Könyvjelzők