Oldal: 3 / 3 ElsőElső 123
Eredmény: 21 - 27 (27) összesen

Téma: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

  1. #21
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    például: a hvg.hu meg a 444.hu nem igazi versenytársak. Bár látszólag ugyanazon piac résztvevői, de totál más a célcsoportjuk még akkor is, ha nagy átfedés van köztük így nem ugyanazon piac résztvevői.



  2. #22
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    Igazából itt még nagyon tippelgetjük csak, hogy ez hogy van pontosan, még nem tudjuk, hogy lehet-e használni arra, hogy versenytársakat hasonlítsunk össze. Én azt tippelném, önmagában semmiképp, de kisegítő eszköznek mindenképpen érdemes lehet majd megpróbálni, igazából +1 infó jöhet ebből (ha lesz rá jó elmélet).



  3. #23
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    a coca-cola pepsi keresésnél a pepsi wikipédia oldala jött fel első találatnak
    nem lehet, hogy a wikipédia oldal megjelenése a lista bizonyos pozíciójában már érdekesebb infó lehet egy márkánál?
    vagy ez csak azt jelenti, hogy jól van optimalizálva a wikipédia oldal



  4. #24
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    ötletek teszteléshez:
    index.hu origo.hu
    idokep.hu koponyeg.hu
    marketing.hu marketingcommando.hu
    hirtelen ezek jutottak eszembe, nézzétek meg, szerintem igen érdekes



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Emphus (2015-06-10)

  6. #25
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a coca-cola pepsi keresésnél a pepsi wikipédia oldala jött fel első találatnak
    nem lehet, hogy a wikipédia oldal megjelenése a lista bizonyos pozíciójában már érdekesebb infó lehet egy márkánál?
    vagy ez csak azt jelenti, hogy jól van optimalizálva a wikipédia oldal
    A wikipediának végtelen linkje van és végtelen egyedi tartalma, szerintem ez nem "optimalizáció" kérdése. De amúgy szerintem nagyon nagyra nőtt oldalnál nem működik ez, mert akaratlanul is relevánsak lesznek egymáshoz.

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ötletek teszteléshez:
    index.hu origo.hu
    idokep.hu koponyeg.hu
    marketing.hu marketingcommando.hu
    hirtelen ezek jutottak eszembe, nézzétek meg, szerintem igen érdekes
    Hmm, ha az időkép-köpönyegnél megcserélem a két domaint, akkor a másik jön előrébb a listán. És mindig az, amelyik a hátsó domain. Ez elég érdekes.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2015-06-11)

  8. #26
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    ez annyira jó dolog - csak szerintem még nem látjuk a lényegét, illetve nem látunk tisztán -, hogy erről álmodtam!
    Ebből nagy dolog lesz, érzem



  9. #27
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Trükk két olda "brand erejének" összehasonlítására Google-ben

    Idézet Emphus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Hmm, ha az időkép-köpönyegnél megcserélem a két domaint, akkor a másik jön előrébb a listán. És mindig az, amelyik a hátsó domain. Ez elég érdekes.
    nálam konstans ebből a szempontból, ha megcserélem a domaineket, akkor is ugyanaz a lista jön ki a legtöbbször, ahogy Emphus a posztnyitóban írta.
    Volt olyan, aminél változott, de nem ezeknél, amiket legutóbb felsoroltam. (majd gyűjtök olyanokat is)
    pl. az origo sokkal jobban teljesít az indexhez képest, akárhogy írom be, pedig pont sokkal erőteljesebbnek hat az index...
    nem mernék messzemenő következtetéseket levonni, de azért tudnék
    majd kipróbálom német nyelven is!



Oldal: 3 / 3 ElsőElső 123

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •