Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 16 (16) összesen

Téma: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

  1. #11
    Szerkesztő 12vereb logója
    Csatlakozott
    10-09-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    261
    Begyűjtött 65 köszönetet
    45 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

    Értve. Ez viszont felveti bennem a kérdést, hogy egy ilyen keresés során elérhető az első helyezés. Egy abszolút győztes viszi a mezőnyt, a kulcsszót pedig a google az adott oldal saját brandneként kezeli.



  2. #12
    Új tag
    Csatlakozott
    13-06-20
    Hozzászólás
    9
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

    Jellemzően... Kivéve, ha nem.



  3. #13
    Szerkesztő 12vereb logója
    Csatlakozott
    10-09-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    261
    Begyűjtött 65 köszönetet
    45 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    7es találati lista brand kereséseknél van
    Most volt lehetőségem tesztelni egy ilyen 7-es listát. 2-3 helyezés között váltogat, de jellemzően inkább 2. helyen van az egyik oldal. A verseny nagyon erős, a látogatók egy adott kifejezésre napi 30.000 - 35.000 között mozognak, csakhogy itt 1-1,5% konverzió csapódik le a 2. helyezettnek, mindenki az 1. pozícióra kattint. Ezt mások is tapasztalták már akik brand jellegű kifejezésre dolgoztak? Sejtettem hogy kemény lesz, de számítottam 6-8%-ra.



  4. #14
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

    Idézet 12vereb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    itt 1-1,5% konverzió csapódik le a 2. helyezettnek
    Nem kioktatásból írom, de félreérthető amit írsz, mert ezt átkattintási aránynak szoktuk hívni, nem konverziónak. A konverzió a te oldaladon történik, amikor egy vásárló vesz valamit, üzenetet küld, felhív, feliratkozik, stb.

    Egyébként Analyticsben látod ezt a napi harmincezer látogatót arra az adott kifejezésre vagy a Keyword Tool mutatta ezt az értéket?

    mások is tapasztalták már akik brand jellegű kifejezésre dolgoztak?
    Ha brand névre keresnek az emberek és a brand weboldala az első, akkor nyilván a legtöbben arra fognak kattintani.


    "Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"

  5. #15
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

    az 1% körüli ctr reális, nekem is hasonló eredményeim voltak, amikor ilyen csacsiságra vetemedtem



  6. #16
    Szerkesztő 12vereb logója
    Csatlakozott
    10-09-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    261
    Begyűjtött 65 köszönetet
    45 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Látogatottság tervezés - adatok, becslések, tapasztalatok

    Igaz, nemkonverzió, hanem kattintás.
    Webmester eszközökben is látom a napi megjelenést, valamint az adwords kulcsszóválasztó is ezt mutatja, ez utóbbi nyilván haviban.

    A brand név valójában ebben az esetben egy teljesen átlagos kifejezés, csak csak az adott oldal 12-13 éve ezzel foglalkozik, és övék a hozzá passzoló .hu domain is.
    Ha megszorítjuk azt a weblapot, akkor az max presztis értékű lehet, már megvan a hézag, hol ütök lyukat mellettük a piacon . A baj csak az, hogy sokkal nagyobb fejlesztés kell hozzá, mint amit eredetileg terveztünk



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •