Volt egy Distilled cikk 2012-ben, ami tökéletes telitalálat a témával kapcsolatban.
A szerző szerint a két legfontosabb indok a not provided alkalmazására:
1. A Google ezzel támadja a konkurens hirdetés hálózatokat, mivel azoknak nem lesz releváns statisztikája az oldal kulcsszavaival kapcsolatban, úgyhogy a hirdetők inkább a Google hálózatát fogják használni.
2. Az Analytics & Webmaster Tools (WMT) páros lesz az egyetlen web analitika, ami organikus kulcsszavakat fog mutatni. Az Adobe Omniture, WebTrends és hasonlók komoly bajban lesznek. Egyelőre a mostani WMT jelentés korlátozott (90 nap, 2000 kifejezés), de talán hamarosan lesz egy bejelentés, hogy a Google Analytics Premium nem lesz korlátozva.
Ezzel a Google kinyírja a konkurens hirdető hálózatokat és web analitika szoftvereket. Lehet lesznek majd olcsóbb GA Premium csomagok is és akkor garantált, hogy tömegével fognak jelentkezni a cégek és web marketing ügynökségek.
cikk: What Might Be Next For (not provided) | distilled
Könyvjelzők