Én konkrétan csak G+ ra posztolok. Fb nem pálya számomra, nem szimpatikus már, megmarad iwiw-nek.
Én konkrétan csak G+ ra posztolok. Fb nem pálya számomra, nem szimpatikus már, megmarad iwiw-nek.
nanweb (2014-01-19)
Hogy lehet G+os helyi oldalt létrehozni? Láttam van egy pár étteremnek már ilyenje. Olyan mint egy G+ oldal, de itt van térkép, nyitvatartás, képek, és lehet értékelni a helyet. Ilyen G+ oldalt szeretnék létrehozni.
Van egy teóriám.
Tegnap olvastam a searchenginewatch fejtegetését arról, hogy vajh' a különböző szociális szignálok mennyire befolyásolják a helyezéseket.
A cikk Matt néhány napja kikerült videója alapján dolgozza fel a témát. Ebben Matt Cutts tagadja, hogy a Facebook és a Twitter megosztások számítanának, de nem ejt szót a Google+ hálózatáról.
Egyre több SEO-val foglalkozó szakember gondolja úgy, hogy a pluszok, illetve G+ megosztások javítanak a helyezéseken. A sejtés alapján sokan kezdtek aktívan kommunikálni a Google közösségi oldalán. Brand oldalakat csinálnak, megosztanak, és most jön a lényeg: megtesznek mindent, hogy forgalmat tereljenek a saját G+ csatornájukra. Akár pénzt áldozva is, de megpróbálnak építkezni a vélt vagy valós helyezésjavulás miatt. (Én is ezt teszem...)
És ez a Googlenek jó... Tudjuk, hogy mennyire fontos számukra a Google+. Ha én határoznám meg a stratégiát, akkor bizony tényleg számítanának a G+ jelek a helyezés szempontjából. Ennek kitudódása esetén gyakorlatilag a SEO-sok, webmesterek, marketingesek ingyen megkezdik a hálózat építését. Illetve nem ingyen, mert a "munkáért" cserébe pozícióerősödést kínál a nagy testvér. Csekély ár mindez azért, hogy a G+ felfusson. Persze az is megoldás, hogy belengetik a G+ szignálok fontosságát, ködösítenek, aztán semmi... Viszont ha a SEO-s közösség rájön, hogy valójában semmi eredménye az aktivizációnak, akkor rögtön leállnak, hisz ROI-t a legtöbben mérünk.
Mit gondoltok erről?
Utoljára módosítva: Gergő(ke) által : 2014-01-29 07:12
mli698 (2014-01-29)
Hogy növekedne e a helyezés azt nem tudom, de dofollow linket ad a megosztás, ha linkként teszed be az biztos. Az fb-s megosztásnál biztos jobb.
PT989 (2014-01-29)
Igen, ráadásul nem is olyan régóta. Körülbelül 1,5 hónapja vettem észre, hogy a plus.google.com-ról néhány esetben már nem nofollow a link. (Régen az volt a megosztás esetében is.)
Utoljára módosítva: Gergő(ke) által : 2014-01-29 12:09
Én úgy tudom, hogy a Google+ megosztás mindig is dofollow volt, de javítsatok ki, ha tévedek. A G+ szerintem is többet ér egyébként, már csak a dofollow jellege miatt is, mint a FB és még sok országban, például nálunk, nem is kezdték el tömegek használni. Arról pedig, hogy a G+ fiók javítja a Google helyezést túl sok cikket és bejegyzést olvastam ahhoz, hogy ne higgyek benne. A rengeteg tényező miatt a pozitív hatás mértékét sajnos nehéz megállapítani, de szerintem kétségtelen, hogy van, továbbá ez egy teljesen racionális lépés, ha népszerűsíteni akarja a Google a G+-t és márpedig akarja.
Azt azonban nem értem, hogy miért ez a sok post a bonyolultságáról , szerintem egyáltalán nem bonyolultabb a FB-nál, van néhány félrevezető kifejezés, de ezek a FB-nál is megvannak/voltak, csak ott megszoktuk őket és megismertük a jelentésüket, ahogy itt is megfogjuk.
A megosztott link az dofollow, a bejegyzésben tett link az nofollow! De az értékük akkor sem úgy számolódik, mint egy másik dofollow v. nofollow link!
Nem.
A Google+ bejegyzésben írsz 3 sort és belerakod a linket, ez lesz nofollow.
Ha a post alján lévő link gombra kattintasz, ide rakod a linket, és a posztba írsz 3 sort, ez dofollow lesz.
De ennek a nofollow és dofollow linknek közvetlen semmilyen értéke nincs az oldaladra. Innen az Entity-ről is jobb nofollow-ot kapsz mint a G+ ból.
Viszont a keresésekben a G+ra kirakott bejegyzésed, az megjelenik. Tehát erőt nem ad át, de forgalmat igen.
Könyvjelzők