Azon lamentálgatok, hogy vajon minek is csináljak G+ oldalt a weboldalamnak? Vajon mivel járok jobban, ha a Google azt látja, hogy a honlapomnak nincs G+ oldala, vagy azzal, hogy látja ugyan, hogy van, de 0, vagy ahhoz közeli az aktivitás rajta, mert egyszerűen senki nem használja. Illetve a használók 80%-a marketing célokra használja.
Egy cikkem 5000 feletti Facebook megosztást élt meg. Erre jutott 7 db G+ (+1 gombot betettem, annak ellenére, hogy G+ oldal nem készült). Ez durván számolva azt jelenti, hogy minden 700. Facebook likre, jut egy Google Plusz1. Ezért menedzseljek időt-energiát nem kímélve egy G+ oldalt?
Szóval akkor a kérdés még egyszer: melyik öklömbe harapjak?
- azért büntessen a Google, mert nincs +1 oldala a lapomnak, vagy azért, mert
- van, de 0 aktivitást mutat (mindamellett, hogy esetleg csomó munkám van benne)
Könyvjelzők