Miért kell ebből akkora problémát csinálni? Van lehetőség a céloldal megjelenítésére a Google Analytics-ben, és akkor nagyjából tudjuk, hogy körülbelül milyen kulcsszóra találhattak meg a Not provided látogatók. Általában a title tag-ben vagy a címkékben használt kulcsszavakat használva találnak meg. Ha a kulcsszavakat nem is tudjuk pontosan kiszámítani, azt tudjuk, hogy mely tartalmak a legnépszerűbbek a weblapunkon. Máskülönben én minden kliensemet ki szoktam kérdezni aról, hogy hogyan talált meg, milyen kulcsszót írt be, és miért pont engem választott. A tapasztalat azt mutatja, hogy egy jó reklámszöveg többet ér, mint a találati listán való tényleges helyezés. Be kell jutni az első tíz közzé, aztán bevágni egy olyan reklámszöveget, amelyik meggyőzőbb, mint a konkurencia reklámszövege, és akkor hozzám jönnek akkor is, ha nem én vagyok az első arra a kulcsszóra. Általában az első tíz találatot végignézik, és azok közül választanak.
Könyvjelzők