Eredmény: 1 - 3 (3) összesen

Téma: Egy kampányban több hirdetés

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    11-08-15
    Hozzászólás
    13
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás Egy kampányban több hirdetés

    Sziasztok!

    Meg tudjátok mondani, ha egy kampányon belül több hirdetést csinálok úgy hogy vannak átfedések a kulcsszavakban, akkor a hirdetéseim versenyeznek egymással és növelik a max CPC-t vagy kampányon belül nem igaz ez?



  2. #2
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.733
    Begyűjtött 514 köszönetet
    352 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egy kampányban több hirdetés

    Nem érdemes több hirdetéscsoportot versenyeztetni ugyanarra a kulcsszóra; de hirdetéscsoporton belül érdemes sok hirdetést futtatni ugyanazokra a kulcsszavakra, s megnézni melyik a leghatékonyabb.



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-11-07)

  4. #3
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.315
    Begyűjtött 916 köszönetet
    504 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Egy kampányban több hirdetés

    Idézet jacuto eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!

    Meg tudjátok mondani, ha egy kampányon belül több hirdetést csinálok úgy hogy vannak átfedések a kulcsszavakban, akkor a hirdetéseim versenyeznek egymással és növelik a max CPC-t vagy kampányon belül nem igaz ez?
    Tisztázzuk a fogalmakat:

    Van a kampány és abban vannak:
    • Hirdetéscsoportok
    • Hirdetéscsoportok



    A hirdetéscsoportokhoz rendelsz kulcsszavakat és hirdetés szövegeket.

    Ha beírják a kulcsszót, akkor megjelenik a hirdetésed. A max cpc -t hirdetéscsoportonként vagy kulcsszavanként is megadhatod.


    A legjobban akkor jársz, hogy minden hirdetéscsoportod egyetlen kulcsszót tartalmaz és abba teszel 4 különböző hirdetésszöveget. Így minden kulcsszóhoz egyedi hirdetést fogsz tudni megjeleníteni, így relevánsabb lesz, ami azt eredményezi, hogy növekedni fog a ctr (többen kattintanak a hirdetésre), növekedni fog a QS (a hirdetés minősége), csökkenni fog a cpc (a hirdetés költsége) és kevesebbe fog kerülni neked, hogy jobb pozícióban hirdess.

    Összességében olcsóbban veszel sokkal több látogatót, mint a konkurenseid.



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •