Nyáron olvastam utoljára az adaptív hirdetésméretekről, azóta a linkegységek is reszponzívak már vagy azoknál fix méret van még mindig?
Nyáron olvastam utoljára az adaptív hirdetésméretekről, azóta a linkegységek is reszponzívak már vagy azoknál fix méret van még mindig?
Az aláírás nem lehet hosszabb 100 karakternél kivéve a BB kód jelölőt.
Lehet már adaptív hirdetési egységet választani.
Működik tökéletesen.
Tudom hogy a klasszikus hirdetések (ad unit) mennek már reszponzívan, de a linkegységek (link unit) nem működtek, amikor legutóbb néztem. Ez a kettő nem ugyanaz, az előbbiből hármat lehet kitenni, az utóbbiból pedig kettőt. Szóval hiába adaptív az egyik, ha a másik marad fix szélességű.
Régen kipróbáltam és semmit nem javított és pont azért mert nem voltak kitöltő méretű képes hirdetések. A szöveges sem lett jobb. Már nem emlékszem mekkorát próbáltam, egy hétig ha ment. Lehet türelmetlen voltam.
Szerintem türelmetlen voltál. Amúgy ennek akkor van értelme, ha reszponzív az oldalad kialakítása és a fix méretű hirdetés gajra vágná azt.
Akkor még nem volt reszponzív az oldalam, de bármit cseréltem hirdetést, méretet, elhelyezést nekem azonnal lezuhant a bevétel. Mindig visszarakom ahogy régen volt és nem bántom. Csak akkor próbálkozom, ha van valami új, mint ez a custom size ad, vagy a legutóbb a betűtípusokkal.
Kérdés: olvasgatom az Adsense irányelveket, és azon gondolkodom, hogy vajon az eredeti CSS felülbírálását hol tiltják pontosan?
Idézem a szabályzatot:
Ha én az oldalam style-jában !important megoldással mahinálok, pl. a hirdetés címét bold-ra teszem, az most a szabályzat szerint szabad, vagy sem?A programszabályzat nem engedélyezi az AdSense kód olyan módosítását, amely mesterségesen növeli a hirdetés teljesítményét vagy árt a hirdetői konverzióknak. Az Ön megjelenítői fiókja számos lehetőséget kínál a hirdetési kód létrehozására, és reméljük, hogy ezek segítségével létre tudja hozni a webhelyéhez illő hirdetési elrendezést. Általában a hirdetéskód másolását és beillesztését javasoljuk. Azonban tudjuk, hogy bizonyos helyzetekben szükséges módosításokat végezni a letisztult felhasználói élmény érdekében.
Kerülendő technikák
Az alábbiakban olvasható néhány olyan technika, amelynek elkerülését javasoljuk:
A hirdetési egységek elrejtése bármikor (pl. display:none)
Az AdSense kód használata olyan módon, hogy az elfedi a tartalom egy részét
Egy oldalon háromnál több AdSense hirdetési egység megjelenítése, bármilyen módon
A célzási beállítások manipulálása rejtett kulcsszavakkal, IFRAME-ekkel vagy más módon
Hirdetések terjesztése e-mailben vagy szoftveren keresztül
Lebegő hirdetések vagy olyan egységek, amelyek becsúszással próbálják felkelteni a felhasználók figyelmét
Az eredeti kód nem változik.
A hirdetéseket iframebe tölti be, oda meg nem nagyon tudsz egyéni css-t betölteni. Legfeljebb úgy, ha valami js-sel kínálod meg, de az meg durva beavatkozás szerintem. Maximum az iframet tudod megformázni cssből, bár én azt sem merném.
Akka (2014-03-28)
Könyvjelzők