Sziasztok,

A következő problémával fordulnék hozzátok, hátha ki tudunk találni valamilyen megoldást.
Webáruházat üzemeltetünk, és az áruházból kimenő különböző rendelés állapot változásról szóló értesítő üzeneteket (ha azok gmail-es címekre mennek) máshogy cimkéz a gmail. Valamelyik order státusz "Frissítések" állapotra kerül (ez lenne ugye a jó), de valamelyik státusz üzenet viszont "Promóciók"-ra. Egyik visszaigazoló e-mail sem tartalmaz semmilyen reklámot, csak értesítést a vásárlónak a rendelés állapotáról, illetve a láblécben az elérhetőségeinket, illetve egy linket az áruházra, illetve bizonyos szövegeknél linket a rendelésére.

Az a gondunk, hogy a "Frissítések" fül alatt a legtöbbször ugyan elolvassák az üzeneteinket, de ha pl. a promóciók fül alá kerül egy fontos e-mail (pl. átvehető a rendelése), azt néha észre sem veszik a vásárlók.

Kérdésem tehát, hogy az új gmail e-mail szelektációs füleit lehet-e valahogyan SEO-zni (mit változtassunk az e-mailben, hogy mindegyik tranzakciós, rendelés állapot változással kapcsolatos e-mailünk "Frissítések" kategóriát kapjon, netalántán a primary tab-ba kerüljön , de semmiképpen se a promóciók közé. Sajnos a promóciók közé került leveleink sem tartalmaznak semmilyen promóciót, csupán csak egy linket a webáruházra, valamint pl. a futárszolgálatos szállítások tracking number linkjei kerülnek a promóciós e-mailek közé.

Szintén fontos info: A leveleket a Mandrill segítségével küldjük ki, az SPF és a DKIM is megfelelően van beállítva, a dkim-et is az áruház domainje hitelesíti.

Más kérdés: Nem tudom van-e jelentősége, de mintha korábban olvastam volna már erről is. A weboldalunk átállt https-re, ha a html levélben https-es linkeket használunk (akár a képek linkelésére, akár külső linkként a webáruházra), annak lesz-e a rendelési állapot változásáról szóló leveleknél, vagy esetleg a hírleveleinknél pozitív vagy negatív hatása?

Köszönöm előre is.

Üdv,
Szilárd