Ma találkoztam a második olyan e-mail szolgáltatóval ami a Gmail levelezőrendszerét használja.
Hogyan tudnék én is ilyen szolgáltatást létrehozni?
Eddig ezzel a kettővel találkoztam:
- Mailbox.hu
- Postino.hu
Hasonló témák:
Ma találkoztam a második olyan e-mail szolgáltatóval ami a Gmail levelezőrendszerét használja.
Hogyan tudnék én is ilyen szolgáltatást létrehozni?
Eddig ezzel a kettővel találkoztam:
- Mailbox.hu
- Postino.hu
Hasonló témák:
Ezt keresed: www.google.com/apps/intl/en/business/ vagy ezt: http://www.google.com/apps/intl/en/group/index.html
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Gmail-ban a Bejövő üzenetek részen megoldható-e valamilyen formában, hogy a már megtekintett levelek jobban elkülönüljenek (színnel)? Több böngészővel is próbáltam, de csak árnyalatni különbséget látok. A téma váltást próbálgattam, de nem igazán vezetett sikerre annál csak a háttér színe változott. Esetleg van olyan apró beállítás valahol, ahol ezen a részen is lehet állítani?
On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése
Esetleg azt tudod, hogy egy szűrővel minden bejövő e-mailre rányomod a fontos címkét (vagy mindig kézzel, megjegyzi egy idő után), és el van különítve a "fontos és olvasatlan" rész.
Esetleg az új kinézeten (felületen) bal oldalt a menüben a beérkezett üzenetek link jobb oldalán van egy ilyen lenyíló menü szerűség, ahol beállíthatod, mi alapján rendezze sorba. Mond azt neki, hogy az olvasatlanokat előre. Talán ez is segíthet valamit.
Van ingyenes is, csak ott korlátozva van a userek száma domainenként.
Találkoztatok már ilyennel? Ez, hogy lehet?
Három napig jött az email. (Gmail-el, Moszkvából.)
nem, ilyennel még sosem. És ez tényleg Moszkvából van?
Szerintem bárhonnan lehetne. De miért a három nap?
@Plk valoszinuleg a kuldonel a mailserver megallt es csak a queue-ba pakolodtak a levelek.
Plk (2014-04-09)
Könyvjelzők