Szerintem ez egy bug. Jelenteni lehet nekik, talán javítják.
Szerintem ez egy bug. Jelenteni lehet nekik, talán javítják.
Nem rontom el a jelszót, ezt teszteltem sokféleképp. Ráadásul ha nem tudnám mi a jelszó, akkor az új jelszó megadásakor nem írná, hogy nem használhatom a régi jelszót. Vagyis a rendszer is tudja mi a jelszóm, én is tudom, mégse enged belépni.
Akkor ez egyedi esetnek tűnik. Van tapasztalat arról, hogy hol kell írni neki, hogy választ is kapjak?
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Nem tudom, drukkolok. Én még a paypal supporttól értelmes választ nem kaptam. Disputera sem. Ha tényleg másnak is van ilyen hibája, értesülnek róla úgy is.
És az nem lehet, hogy a win karakterkiosztás változása nyomán nem azt írjátok be, amit kellene?
Azt tudom, hogy wp űrlapok küldésénél a win7-es felhasználóknál problémát okoz a kukac bepötyögése (meg esetenként a wp postok szerkesztése is), és végülis ezek a funkciók is csak űrlap mezők...
Létezik olyan, hogy valaki fizetett a webáruházban paypal -on, neki leszedte a pénzt én meg nem kaptam meg?
Utána valaki más fizet ugyanígy, azt megkapom.
Olyan szokott lenni, hogy leszedi a vevő bankszámlájáról aztán vissza is teszi rövid időn belül, azt se értem miért...
Jó pár éve használjuk már, de most már úgy vagyok vele kikötöm az oldalból, ha ennyi baj van vele...
Néz be a Resolution Center-be
Benéztem, de ott nincs semmi... vagy 5 éve kínlódunk a PayPal -el. Valahogy minden második fizetéssel van valami gond ami miatt nyüglődni kell miatta. Általában az, hogy az ügyfél rendel ugyan, de a fizetés résznél otthagyja. Néha azt hiszik ez utalás de rájönnek mégsem, de akkor már hagyják, majd lesz valami (ha felhívom és megkérdezem akkor lesz) máskor nem fogadja el a kártyájukat, néha nincs is rajt pénz, néha leveszi a számlájukról a pénzt, egy dollár kezelési költség leszedése után pár perc után visszateszi... nem értem ezeket. Azt hiszem a mai nap volt az utolsó amikor ezt a fizetést elfogadtuk. Sajnos.
PayPal úgy működik jól, ha van paypal fiókja. Ha nincs, akkor nem megy, főleg, hogy magyar ügyfél (magyar bankkártyával) nem fizethet regisztráció nélkül.
Sokan fizettek már bankkártyával nálunk paypal fiók nélkül. Nálunk a legtöbben így használták. Dombornyomott kártyákat simán elfogadja regisztráció nélkül. Azaz simán, hát a fent is írt több kevesebb rendszerességgel előforduló hibákkal, de azért vagy ezer tranzakció átjött.
Pont ezzel van a bajom, hogy "úgy működik jól". Ezt én nem tudom az ügyfél felé kommunikálni aki amúgy is meg van zavarodva, előjön neki a paypal angolra váltva, igen gyakran azt se tudja mit csinál és bejön a képbe, hogy néha jó néha még nem is jó, félelmetes mennyien összekeverik az átutalással, nem is ragozom, mától egy gonddal kevesebb. Majd kitalálok valami mást helyette.
Most a mait is hogy focizom le nem tudom. Az ügyfél bankszámláján látszik, hogy levonta tőle, aztán ha vissza is kapta (mert havi egy-két alkalommal ilyen is van) és azt ő nem vallja be akkor izmozhatok én itt. 7000 Ft elveszteni sok, de túl sokat járni utána megint csak nem éri meg.
Utoljára módosítva: SzG által : 2015-08-10 15:36
Akkor nem a PayPal a neked való fizetési szolgáltatás, ha az ügyfélkörödnek ez gondot okoz. Ha ugyis csak a bankkártyás fizetés számít, akkor használd a PayU-t, vagy a Bariont ha csak forint is elég. Még olcsóbbak is mint a paypal.
Könyvjelzők