Nagyon örülök, hogy tetszik. Így érzem, hogy volt értelme dolgozni vele.

Idézet Caffe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Szia!

Esetleg 2 apró kiegészítést tennék:
- Amikor kulcsszót keres akkor érdemes bepipálnia a pontos egyezést (esetleg bővítheti a kif. egyezéssel) de ha az általános egyezést hagyja, akkor könnyen eltévedhet...
Ezt a Google kulcsszó választóra írod? Mert ott csak az a lényeg, hogy mire mennyien keresnek rá. Hogy megtalálja az link szövegét.

- A linket övező szöveggel kapcsolatban: még beleírnám, hogy minimum mennyi egyedi szöveget érdemes egy beküldéshez megszülni (bocs, ha benne van és elsiklottam felette),
Belírtam, hogy sok helyen legalább 300 szóból álló egyedi szöveg kell.

illetve a személyes tapasztalatom az hogy nem csak az anchor textre fog jól szerepelni az oldal, hanem azokat a longtaileket is segíti amik rendszeresen előfordulnak a szövegekben (de nem linkek).
Ez igaz, de ez már nem a linképítés



Ezt aláírom! Kipróbáltam. Egyik fórum társ (link építő) mondta, hogy ez baromság és mindig 1-2 hét alatt épít 200+ linket. Gondoltam kipróbálom 3 kulcsszó, 1,5 hét, 200 link. Fel is pattant az oldal a top10 közepére, de mivel jócskán alábbhagyott a linképítés üteme, így egy hónap után vissza is esett a 2-3. oldalra... Más esetben, ha 2 hónap alatt születik 200 link, az általában tartósan első oldalas eredményt hoz. (persze nem "tárhely" szóra, de közepesen kompetitív kifejezéseknél)
Számomra ez kimeríti a büntetés fogalmát. Mint feljebb is írtam, lehetne magyarázni, de a büntetésnél rövidebb megfogalmazás nincs. Ne csinálja, mert nincs értelme. Ebben szerintem egyetértünk.


Kérdésem:
Te hogyan építettél 1,5 hét alattt 200 linket. Mi volt a módszered és honnan szedted a katalógus listát?


Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

1. Túloptimalizálás algoritmus (Pingvin) megértése!

http://entity.hu/feltetelezesek-gond...lgoritmus.html
Laikusoknak készült az írás. Hidd el ők még nem itt tartanak. Ha nagy lelkesen az írás alapján 15-20 link épül, normális link szöveggel, már az is jó eredmény.

A honlap optimalizálásáról pedig nem akarok beszélni, az egy külön szakma...

2. Relevancia!

Mindenek felett a relevancia szem előtt tartása. A kevesebb (minőségibb) néha jobb alapon.
Szerintem erről szól az írás. Minőségi linkek, mert a konkurencia ezekkel került előre. Minőségi a linkszöveg, mert megmutatom, hogyan kell a legjobb anchort írni

3. Új lehetőségek felkutatása! (ezt említetted)

Konkurencia linkjeinek feltérképezése, avagy az új helyek megtalálása.
Erre 3 dolgot írtam:
  1. Konkurencia elemzése
  2. Google alert, figyelni hova épít új linket a konkurencia
  3. Gyakorikérdések figyelése, kapcsolódó témákért


Ha van ötleted szívesen fogadom. A social médiát és a hírek írását most nemakarom belevenni



Részemről a helyesbítés: akár egy fél mondat is lehet a link szövege, ha a helyzet úgy kívánja meg, lásd indexes cikkek linkjei (megjegyzés: nem csak egyből katalógus linkekre gondoljunk, lehet azt cikkekből is szerezni)
Teljesen igazad van, de hogyan szerzel gyorsan linket cikkel? Szinte egy olyan oldalt sem tudok,amik komplett szöveget nefogadna bárkitől. Nem is beszélve a ráfordított munkáról.

Ne feledd, ezek olyan oldalak, amikre még 1 link sem mutat. Olyan megoldás kell, ami gyors



Részemről a helyesbítés: süti törlésével és új IP kérésével szerintem ki lehet játszani. Anno én regeltem, hogy mutassa ingyen az első 200 találatot.
Persze, hogy ki lehet játszani. De a cél az volt, hogy egy rendszert kapjon, ami motivál és teljesíthető. Minden nap csak 10 link. Aki nekiesik annak elmegy a kedve hamar. Ezt már ezerszer láttam és tapasztaltam.

Meggondolandó:

A „Translate” megoldás, mint előttem is említették nem igazán jó megoldás. Nem sértésnek szánom, de főleg 300 karakteres leírásoknál legyen már valakinek annyi ideje és értelmisége, hogy átfogalmazon 2-3 mondatot. Bár amikor a 120. variácót kell csinálni, akkor már tényleg nem megy annyira hamar.
Szívesen veszek ötleteket, nekem nem jutott jobb eszembe. Aztán jött egy jó megoldás azt oda is írtam a cikk aljára. Valaki mást?

Ezt felesleges eljárásnak tartom. A linképítő úgy is könyvelni fogja. Ha valaki magának csinálja meg úgy is látni fogja lassacskán a WMT-be, de kaphat róluk email értesítést is az oldalak gazdájától (legalábbis nagy részüktől).
Az alert a biztos. Ha kapsz emailt a google megtalálta a linket. Ha nem, akkor nem. Ilyen egyszerű. Én az automatizmus híve vagyok. Minél kevesebbet kell fáradnom valamivel, annál biztosabb, hogy készen lesz.

Ügyes kis marketing anyag lett. Csak rakd fel a pdf-et a saját oldaladra is. Mert nem mindenki fog regelni a Scripd oldalára, vagy lép majd be a Facebook accountjával.

„Én leszedtem magamnak, ezer hála.”
Használd egészséggel

Amúgy az olvasáshoz is be kell lépni vagy csak a letöltéshez?