Lezárt téma
Oldal: 2 / 18 ElsőElső 123412 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (177) összesen

Téma: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

  1. #11
    "W" serwer logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hozzászólás
    641

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet Lakásfelújítás1 Kft eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az rendben van hogy A SEO,nem erről szól.De a látogató szerzés is csak szerves része a műfajnak.Én majdnem kívül álló vagyok az informatikától,úgyhogy minden tanácsot köszönök.
    De ha már látogatottság növelésről beszélsz,akkor mit hány ezer látogató jöhet az oldalra kb havonta?
    A lakasfelujitas1-re 1500/fő/hó (egyedi látogatóm van) Ezt is keveslem.De a felujitlak.hu-t,egyenesen katasztrófának érzem.
    EBBEN AZ IRÁNYBAN INDULJAK?Melyik irányt javasoljátok?

    (Kereső optimalizálás a találati lista jó helyezése érdekében?)
    vagy (Látogató szerzés)

    Az építés szót lehet hogy nem sokan írják be,de az építkezést már igen.
    Elsőkörben készítenék egy új weblapot a domain alá, a linkstruktúra megtartásával és az itt tanultakkal magam seoznám. Persze így is hónapok kellenek hozzá, de az előnye, hogy ingyen van és közben marha sokat tanulsz.
    Hátránya: qrva sok időt kell ráfordítani

    Azért az eredeti témánál maradva, küldök neked ajánlatot is...



  2. #12
    Tag Lakásfelújítás1 Kft logója
    Csatlakozott
    09-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    90

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet serwer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Elsőkörben készítenék egy új weblapot a domain alá, a linkstruktúra megtartásával és az itt tanultakkal magam seoznám. Persze így is hónapok kellenek hozzá, de az előnye, hogy ingyen van és közben marha sokat tanulsz.
    Hátránya: qrva sok időt kell ráfordítani

    Azért az eredeti témánál maradva, küldök neked ajánlatot is...
    Az hogy ingyen van,relatíve...A ráfordított idő is pénz.Nekem az tetszik hogy olyan emberek társaságában levelezek,aki a második ipari forradalmat kirobbantották....
    Ha nem én seozom az oldalt a későbbiekben,akkor is tanulhatok az oldalon.



  3. #13
    (̅_̅_̅̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅()ڪ sZeKo logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.331

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet Lakásfelújítás1 Kft eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az rendben van hogy A SEO,nem erről szól.De a látogató szerzés is csak szerves része a műfajnak.Én majdnem kívül álló vagyok az informatikától,úgyhogy minden tanácsot köszönök.
    De ha már látogatottság növelésről beszélsz,akkor mit hány ezer látogató jöhet az oldalra kb havonta?
    A lakasfelujitas1-re 1500/fő/hó (egyedi látogatóm van) Ezt is keveslem.De a felujitlak.hu-t,egyenesen katasztrófának érzem.
    EBBEN AZ IRÁNYBAN INDULJAK?Melyik irányt javasoljátok?

    (Kereső optimalizálás a találati lista jó helyezése érdekében?)
    vagy (Látogató szerzés)

    Az építés szót lehet hogy nem sokan írják be,de az építkezést már igen.

    "Nem" az a lényeg hányan nézik az oldalt, hanem hogy kik nézik. - SEO

    "Nem" látogatóból kell több, hanem megrendelőből. - Marketing

    "Melyik irányt javasoljátok?" - Piac / konkurencia elemzés (ebben a tekintetben egy kicsit seo és egy kicsit marketing is)



    Ezzel remélem sikerült formálnom a szemléleteden.

    (várom az ellen véleményeket attól akinek van)


    sZeKo



  4. #14
    Tag Lakásfelújítás1 Kft logója
    Csatlakozott
    09-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    90

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet sZeKo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    "Nem" az a lényeg hányan nézik az oldalt, hanem hogy kik nézik. - SEO

    "Nem" látogatóból kell több, hanem megrendelőből. - Marketing

    "Melyik irányt javasoljátok?" - Piac / konkurencia elemzés (ebben a tekintetben egy kicsit seo és egy kicsit marketing is)



    Ezzel remélem sikerült formálnom a szemléleteden.

    (várom az ellen véleményeket attól akinek van)


    sZeKo
    Szerintem sZeko az általad leírtak egy kézzel fogható nagy semmi.Marketing bla-bla-bla.
    A szemléletemen még nem sikerült változtatni.de ha releváns példát mutatsz azt mondom ok.



  5. #15
    Bölcs Blog: Tudod mi az az informatikus telekommunikáció?

    Csatlakozott
    09-04-30
    Hely
    A Dél-Alföld közepe...
    Hozzászólás
    1.976

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Szerintem sZeko az általad leírtak egy kézzel fogható nagy semmi.Marketing bla-bla-bla.
    Ez tévedés. Komoly igazság van abban a pár mondatban, amit sZeKo írt.

    Mondok egy példát, egy általam SEO kezelt oldalra.
    SEO előtt havi 6-700 látogató volt, online ajánlatkérés kb. kéthetente egy. Készítettem új honlapot dzsúmlával, SEO szempontoknak megfelelő kialakítással, majd jött a linképítés. Az oldal igen erősen kompetitív kulcsszavakra épül. Meg is beszéltük előre, hogy egyszavas keresésekre nem lesz még első oldal sem. A legjobb egyszavas keresési eredményem most 11. pozíció. Viszont mivel jól átgondolt longtail kifejezésekre erősen rámentünk, így az eredmény most havi 3000 körüli látogató, és napi 2-3 online ajánlatkérés. Szerinted elégedett az ügyfél? Igen, az. Mert megértette, hogy miről szól a SEO, és nem voltak irreális elvárásai. Amikor elmagyaráztam, hogy nem leszünk elsők egyszavas kifejezésekre, de garantálok neki erős látogató növekedést, megértette.


    Utoljára módosítva: VChris által : 2009-08-22 00:38

  6. #16
    Bölcs Blog: Országos sztrájk Izraelben
    Xefande logója
    Csatlakozott
    08-09-30
    Hozzászólás
    1.691

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    sZeko írt az jó, csak nem biztos hogy érthető egy laikus számára.
    Leírom picit érthetőbben amit és kiegészítem néhány egyébbel


    a kereső optimalizálás az valóban csak annyi hogy van egy kulcsszó és erre a szóra minél előrébb kerülni
    nah de neked nem erre van szükséged hanem kereső marketingre ... amiben már az is benne van hogy először azt a kulcsszavat ki is kell körültekintően választani amire később majd kereső optimalizálni fogjuk az oldalt.

    Ezekből a kulcsszavakból nem az a lényeg hogy sok legyen, hanem az hogy jó kulcsszavak legyenek.
    Először meg kell határozni a weboldal mivel foglalkozik, nahmost ezek után fogjuk és elgondolkodunk a leendő ügyfelek agyával hogy ha ő ilyen meg ilyen dolgot szeretne akkor mik azok a kifejezések amire nagy valószínűséggel rá fog keresni.
    Ha kiválasztottuk a legrelevánsabb kifejezéseket amiket ki bréjnsztormingoltunk akkor fogjuk meg őket és utánna nézünk hogy ezek közül melyek azok a kifejezések amelyekre a legtöbb rákeresés van a gugliban
    nah most ha megvannak a ezek a kifejezések akkor megnézzük hogy melyekre mekkora verseny van a gugliban, mert nem mindig arra a kulcsszóra van a nagyobb verseny amire többen keresnek
    ezek után megnézzük a konkurens oldalakat az első 10ben hogy mennyire erősek
    és gyorsan belepillantunk a pénztárcánkba és azt is eldöntjük hogy nekünk van-e elég vastag ahhoz hogy egy egy kulcsszóra megérje beszálni a versenybe.
    Miután kizártunk még néhány kulcsszót mert "az azért már nagyon drága lenne hogy arra a kulcsszóra jók legyünk" megvannak végre hogy melyik kulcsszavakra fogunk optimalizálni.
    És megkezdődik a keresőoptimalizálás :
    Megírjuk a meta tageket, feltöltjük a megfelelő tartalommal az oldalt amit a gugli majd szeretni fog, sok-sok linket gyűjtünk stb.
    Szépen egyre előrébb vagyunk a gugliban és jönnek a weboldalra a látogatók.

    Nah de most jön a bibi mert a látogató az nem egyenlő az ügyféllel.
    Tehát megvolt a kereső marketingünk de ez még nem elég, tovább kell menni
    látogatóknak csak egy bizonyos százalékából lesz ügyfél
    Nekünk az a jó ha minél nagyobb ez a százalék ezért tovább megyünk...
    ahhoz hogy minél több látogatóból ügyfél váljon nekünk az kell hogy a látogatónak felkeltse az érdeklődését a mi ajánlatunk ehhez először is el kell olvasnia azt.
    Mikor fogja elolvasni az ajánlatot ????
    Ehhez az kell hogy minél tovább maradjon ott, és hogy könnyen eligazodjon az oldalon, megtalálja amit keres... stb
    Ahhoz hogy minél tovább ott maradjon arra van szükség hogy "tetszék" az oldal és kellemesen érezze magát az oldalon
    itt jön be a jól átgondolt design, ha szép az oldal akkor jól érzi magát a látogató és marad még egy kicsit nézelődik kersget, de vajon talál-e ???
    Nem elég ha csak keresget ha nem talál, ehhez meg kell a jól átgondolt elrendezése az oldalnak... menüpontokat hová teszem, hogyan nevezem el, az adott szolgáltatás, vagy terméket kiválasztva találok-e referenciát stb. a vendégkönyvben milyen hozzászólások vannak, vagy vannak-e egyáltalán ?

    Eljutottunk oda hogy az ügyfél elolvasta az ajánlatunkat ... ha ez megfelelő neki akkor már meg is van az ügyfél...vidámak vagyunk
    de ha még sem akkor lehet hogy túlságosan drágának tartotta a bulit vagy nincs rá pénze jelenleg, viszont később lehet meggondolja magát vagy megpénzesedik, de az is lehet hogy csak nincs ideje megrendelni a szolgáltatást/terméket
    de ha elmegy az oldalunkról lehet máskor nem talál vissza vagy eszébe sem jut ezért nem engedjük elmenekülni és jól kitolunk vele:
    kiteszünk egy kis részre az oldalon hogy "Aktuális akcióinkért és friss hírekért iratkozzon fel a hírlevelünkre:" ahová beírja az e-mail címét és időnként küldünk nekik egy hírlevelet, mert így később még "elkaphatjuk", visszacsalogathatjuk az oldalra és lehet mégiscsak ügyfél lesz a látogató.... megint csak örülünk

    ez eddig okés, ügyesen csináltuk meg a weboldalat és sok látogatónak nagy százalékából lett ügyfél aki sok sok dohányt hozott nekünk.
    Nő a cégünk és egyre nagyobb a kapacitásunk új szolgáltatásokat vállalunk és egyre több a termék, de hát ezeket a weboldalra is fel kell tenni vagy olyan szolgáltatásaink/termékeink vannak amik kis bevételt hoznak és mi már sok pénzzel rendelkezünk és "folyton azzal zaklatnak hogy kutyaházakat akarnak rendelni amikor nekünk ezzel a kis lóvéval nincs kedvünk foglalkozni mert már régóta százszámra építjük a palotákat megrendelésekre"
    ezért már az elején egy olyan weboldalat készítünk - amihez könnyen hozzáadunk új részeket, könnyen tudjuk adminisztrálni, és régi szolgáltatásokat amiket meguntunk , vagy csak már nem éri meg annyi le tudjuk venni - több órás programozás nélkül

    és már csak változtatgatjuk a szolgáltatásainkat , cserélgetjük őket és egyre több lóvénk lesz minden ÜBERKIRÁLY
    Itt a vége fuss el véle... mindenki boldogan élt tovább

    Illetve nem egészen ez addig tart amíg bele nem csap egy atomboba, vagy el nem rabolják az ufók a szervergépet amin a tárhelyet béreljük és elveszik a teljes weboldal --- váááááá
    csinálhatjuk az egészet előről - kivéve ha olyan okosak voltunk az elején hogy készítettünk a funkciót ami időnként biztonsági mentést készít tárhelyünk tartalmáról és valami jó kis helyre elmenti azt.
    A weboldal tartalma változásának megfelelő időközönként, mondjuk hetente, de ha gyakran változik akkor akár óránként is lehet ... de ez már egy másik történet ...

    ui.: ez csak egy kis szelete egy jól működő weboldal készítésének a teljesség igénye nélkül !


    Utoljára módosítva: Xefande által : 2009-08-22 01:16

  7. #17
    (̅_̅_̅̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅()ڪ sZeKo logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.331

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Egyszer volt, hol nem volt...

    A) Marci és B) Ödön

    Mind a ketten lakásfelújítással foglalkoztak, csináltak is weboldalt a netre, hogy mindenki megtalálja őket.

    1,

    A) Marcinak sok látogatója volt. Pl a "festés" kulcsszóra, de többnyire a napközis kézműves diákok találták meg vele az oldalát.

    B) Ödönnek kevesebb látogatója volt, de megértette a SEO tanácsadóját. A "festés" -re az elsők között se volt. De a "szoba festés és mázolás" kifejezésre az első volt.


    2,

    A) Marci úgy gondolta, hogy már nagyon sok pénzt költött a látogatókra, a többin fog spórolni. Elég sok a látogató jó ez így, ne szóljanak már bele milyen az oldal. Ezért sok konkurens ötletes, szép oldal elvette a látogatói nagy részét.

    B) Ödön szakemberekre bízta a dolgot és nem a saját ízlését részesítette előnyben. Fontosnak tartotta, hogy megfelelő szöveg, szín stb összeállítás legyen az oldalán, esetleg olyan megoldások amiket ő magától nem talált volna ki. A potenciális vevőiben így hamar bizalmat keltett az oldala, lekötötte őket a tartalom, "oda klikkeltek ahova kell".


    3,

    A) Marcit nem érdekelte a konkurencia, hiszen a "festés" -re már első 4 -ben volt. Még hogy marketing... hiszen neki van a legtöbb látogatója.

    B) Ödön alaposan megvizsgáltatta a piacot ahol versenyezni akart. Mire van nagyobb verseny, mire keresnek többet, mivel jár jobban, hol tud előbb(!!) előnyre szert tenni. Ezért a már ebből befolyó bevételből előzte meg Marci -t a "festés" szóra.



    made by sZeKo



  8. #18
    Mentor Gilisztácska logója
    Csatlakozott
    08-10-06
    Hely
    Marslakó
    Hozzászólás
    319

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet Lakásfelújítás1 Kft eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem sZeko az általad leírtak egy kézzel fogható nagy semmi.Marketing bla-bla-bla.
    A szemléletemen még nem sikerült változtatni.de ha releváns példát mutatsz azt mondom ok.
    Hmmm! Ez nem egészen így van. Csak, ha nagyon kisarkítjuk lehet a SEO-t teljesen szétválasztani a marketingtől.
    Erről nekem igazán az a véleményem, hogy
    a. van olyan ügyfél, akinek van értelme dolgozni, és beleadsz mindent, ha kell vitázol vele, ha nem érti mit kell csinálni,
    b. felhozod az oldalát az első oldalra, és viszlát.

    Kőkemény bizalomról is szól a dolog. Ha egyik nem bízik a másikban, vagy folyamatosan megy a nyaggatás, mint a Shrek-ben, hogy "mikor érünk már oda", akkor annak nincs jó vége, hiszen te a pénzedért szeretnél odakerülni, és a SEO-s is azért.
    Amit szerintem még nem látsz át a dologban, hogy a gugol nem olyan, mint egy tudakozó, hogy megvásárolod a pozíciót, pl.: a megyei oldal 1. helyét, hanem itt időről beszélünk. Nem napokról, nem hónapokról. Ha nagyon komoly szeretnék lenni, akkor időről, ne is beszéljünk a kivitelezést illetően.

    1 szónak is 100 a vége. Neked van bizonyos elképzelésed, amit át kéne gondolni, aztán kielemezni, és hallgatni arra az emberre aki elvégzi neked a feladatot, hiszen a házépítésbe, én is csak szemlélném azt amit csinálsz (miután elmondtam az igényeimet), illetve néha kérdeznék, hogy ez miért, az miért (mert az én pénzem), de nem mondanám meg, hogy a betonkeverő, miért 35-öt forog, és nem 57-et percenként, mert a z te szakmás, ez pedig az enyém.

    Most azon ne kezdjünk el beszélgetni, hogy szakma, nem szakma.
    Úgy gondolom, hogy az előttem lévő 3 hozzászólással tökéletesen egyetértek.


    Yukka, és Pálma kertészet "Sose szabad fullba nyomni a kretént, te meg full kretént nyomtál."

  9. #19
    Tag Lakásfelújítás1 Kft logója
    Csatlakozott
    09-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    90

    Felkiáltójel re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet Gilisztácska eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hmmm! Ez nem egészen így van. Csak, ha nagyon kisarkítjuk lehet a SEO-t teljesen szétválasztani a marketingtől.
    Erről nekem igazán az a véleményem, hogy
    a. van olyan ügyfél, akinek van értelme dolgozni, és beleadsz mindent, ha kell vitázol vele, ha nem érti mit kell csinálni,
    b. felhozod az oldalát az első oldalra, és viszlát.

    Kőkemény bizalomról is szól a dolog. Ha egyik nem bízik a másikban, vagy folyamatosan megy a nyaggatás, mint a Shrek-ben, hogy "mikor érünk már oda", akkor annak nincs jó vége, hiszen te a pénzedért szeretnél odakerülni, és a SEO-s is azért.
    Amit szerintem még nem látsz át a dologban, hogy a gugol nem olyan, mint egy tudakozó, hogy megvásárolod a pozíciót, pl.: a megyei oldal 1. helyét, hanem itt időről beszélünk. Nem napokról, nem hónapokról. Ha nagyon komoly szeretnék lenni, akkor időről, ne is beszéljünk a kivitelezést illetően.

    1 szónak is 100 a vége. Neked van bizonyos elképzelésed, amit át kéne gondolni, aztán kielemezni, és hallgatni arra az emberre aki elvégzi neked a feladatot, hiszen a házépítésbe, én is csak szemlélném azt amit csinálsz (miután elmondtam az igényeimet), illetve néha kérdeznék, hogy ez miért, az miért (mert az én pénzem), de nem mondanám meg, hogy a betonkeverő, miért 35-öt forog, és nem 57-et percenként, mert a z te szakmás, ez pedig az enyém.

    Most azon ne kezdjünk el beszélgetni, hogy szakma, nem szakma.
    Úgy gondolom, hogy az előttem lévő 3 hozzászólással tökéletesen egyetértek.
    Jó reggelt,kellemes hétvégét!

    Giliszta én nem vitatkozni szeretnék egy általam majdnem ismeretlen szakmáról.
    Illetve nagyon meg köszönöm sZeko körmölését is. /hajrá.../De itt nem műleírást szerettem volna hallani,hogy mit lehet és mit nem....Itt egy adott kérdés volt a topik nyitásnál.

    Az hogy litániát írunk a marketingről,az édesen kevés.....

    Legyen az az illető Béci vagy Ödön.
    Biztos van olyan Webmester,aki minden igényt kielégítően el tudja végezni a rá bízott feladatot.
    De az is biztos hogy egy ekkora projekt nem olcsó lesz részemre sem.Ezt én bevállalom.A pénzemért meg hagy kapjam már4 meg a legjobbat!!!!!! Webmestert)
    Nálam is vannak kezdő emberkék,és voltak is.
    Erre egy precedens példát írok is nyomban.
    Tavaly áprilisban történt hogy egy fiatal embert aki 22 éves volt felvettem festő munka körbe. Én szépen beszéltem vele nagyon.Meg kérdeztem hogy tud szépen glettelni? Azt válaszolta hogy igen,sőt sokat is....Nagy fenhangon ezt mondta 40-50 éves festő szakmunkásaim előtt nekem. Én nem voltam rest,mint sese vagyok az. Azt mondtam neki,ha én többet lehúzok belőle,akkor adok neki 1 e Ft-ot.
    Elkezdte csinálni a munkáját,de mint a kiscicák a falon,úgy kapargált.
    Elkértem tőle a vasat,és a spaklit!/Megmutattam neki én,hogyan kell csinálni!/Pedig fekete szövet nagrágban voltam.(Össze sem piszkoltam magam)
    Majd megkapta az 1e Ft-ot,amit megígértem.
    Mi ebből a tanulság? Szerintem az hogy mindig van egy jobb,vagy egy érettebb kolléga!!!

    NEKEM PONT EGY ILYEN KOLLÉGÁRA VOLNA SZÜKSÉGEM!!!



  10. #20
    scs
    scs nem elérhető
    Meridian scs logója
    Csatlakozott
    09-01-31
    Hely
    "Sehonnai bitang ember"
    Hozzászólás
    3.004

    Alapbeállítás re: Árajánlat kérése a felujitlak.hu oldal teljes seózására,felújítására!

    Idézet Lakásfelújítás1 Kft eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    NEKEM PONT EGY ILYEN KOLLÉGÁRA VOLNA SZÜKSÉGEM!!!
    Akkor te Gilisztácskának a B verziójú emberét fogod kapni:
    "b. felhozod az oldalát az első oldalra, és viszlát."

    Kérdés, meg fogja-e érni. De te tudod, a te oldalad és a te pénzed. De hidd el, "családi ház" kifejezésre az első 4 közé jutásért igencsak perkálnod kell a lóvét azzal a domainnel.
    Ha én elvállalnám (kizárt egyébként, mert nem érek rá), milliókat kérnék, mert egyébként nem tudnám garantálni az eredményt.
    Potom ilyen oldalak vannak ott az első 7 között:
    - csaladihaz.hu: Szerinted jó domain?
    - expressz.hu: Nem nagy ügy. Hiszen "csak" Magyarország legnagyobb apróhirdető oldala. Csak erre az aloldalára van vagy 40ezer bejövő link, meg csak ma reggel 8:00 és 8:20 között feladtak rá 13 hirdetést. Ergo ennyivel növekedet a tartalma a családi ház aloldalának 20 perc alatt.
    - csaladihaz.lap.hu: Startlap csoport, nem gyenge domainnévvel. "Pöttyet" nehéz lesz lenyomni.
    - képtalálatok: mert ugye erre a kifejezésre nem kevés kép van a hirdetőoldalakon meg egyéb helyeken.
    - ingatlanok.hu: Magyarország második legnagyobb ingatlanhirdetője. Hasonlóan az expreszhez (a saját háza táján) naponta ezernél több új oldala van. Ilyen frissüléssel nem sok oldal veszi fel a versenyt. Csak a legnagyobbak.
    - hidingatlan.hu. Magyarország egyik legnagyob ingatlanközvetítő hálózata. No comment.
    - ingatlanbazar.hu: A 3. legnagyobb ingatlanhirdető oldal az országban.

    Tehát "csak" ilyeneket kell lenyomni. És még csak az első kifejezésnél tartunk.
    A "jó" az benne, hogy a többi kifejezés, amit választottál, csak igen nyögvenyelősen releváns vele. Mert ha kiadó ház, vagy házfelújítás lenne, akkor még hagyján. De a "családi ház" - kontra - "festés" valahogy nem egymás kebelbarátjai. Így roppant nehéz egy honlapon belül mindkettőre optimalizálni. Majdnem olyan, mintha két oldalt készítenél. Mindkettőre tartalom kell meg bejövő link, és - figyelembe véve a vetélytársak oldalait - nem árt, ha az egyik aloldaladra naponta tucatjával, de akár százával rakja fel valaki az új dolgokat. (Ami ugye nem kis meló.)

    És az eredmény?
    Tegyük fel, bekerülsz ezekre a szavakra, kifejezésekre.

    Ki keres úgy, hogy "családi ház"?
    Megsúgom: azok, akik vagy el akarják adni, vagy venni akarnak házat. Ezeknek az embereknek 98%-a hirdetőoldalt vagy ingatlanközvetítő oldalt keres. (Nem véletlenül vannak pont ezek elől.) Tehát a látogatóid 98%-a az első pár másodperc után otthagyná az oldaladat.
    Megérné? Mert ha igen, mondok akár pontos árat is neked, de gyanítom nem fogod tudni kifizetni.
    (Csak mond meg hozzá, hogy mennyi időre kerüljön be oda, ugyanis erre a kifejezésre állandó és folyamatos odafigyelés és munka szükségeltetik.)

    Ha nem lenne a kifejezések között a "családi ház", akkor még hagyján, megoldható még hosszú távra is.
    De a "családi ház" azért nagyon húzós a pár millió rákeresésével. Amit meg tudnod érdemes az az, hogy az első oldalra ezzel a kifejezéssel és ezzel a domainnel bekerülni csak úgy fogsz, ha vagy tetű sok linket szerzel (és nem csak linktárakból meg kis oldalakról, hanem nem árt, ha jópár PR5-6-os oldal is sitewide linkel rád, releváns témában), na meg nem baj az sem, ha naponta van az oldaladon párszáz oldalnyi friss tartalom, amit már említettem. Anélkül bele se vágj. Aki azt mondja, hogy az oldal átalakításával (meta, heading, URL, miegymás), meg linktárakból és pár kisebb oldalról való linkelgetéssel bejuttatja a domainedet erre a kulcsszóra az első 4 közé hosszabb időre (pláne úgy, hogy van mellette festés meg hasonló kulcsszó is, amire nyomulni akarsz), az szerintem hazudik.


    Utoljára módosítva: scs által : 2009-08-22 09:52
    A természet igazságos:
    Aki vak, az jobban hall. - Aki süket, az jobban lát. - Akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

Lezárt téma
Oldal: 2 / 18 ElsőElső 123412 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76