az nem 1000 ember, hanem 1000 keresés, nem?
Ha valami érdekel aktuálisan, ezerszer is rákeresek
Google kulcsszó eszköz tudomásom szerint igencsak megbízhatatlan. Adwords szakértők más módszert ajánlanak a kulcsszavak kutatására: a kapcsolódó kifejezéseket alul!
Azokra BIZTOSAN keresnek, és nem hárman havonta.
most nem fut az a hirdetésem, ami nálam is nagyon jól működik, de amikor indul - kampányszerűen futtatom -, akkor majd megmutatom!
ja, de le tudom talán fotózni...
De akkor ez nem a Facebook hibája. Hiszen megjelenítette a hirdetésed, hozott látogatókat is. A konverziót az ajánlatod, a reklámod szövege, a célközönség és a honlapod közösen csinálják.
Ha volt kattintás, akkor volt az a réteg, akit érdekelt a reklám alapján az ajánlatod.
A hibát ne a hirdetésben keresd, hanem:
- A landing page szövegezése, megjelenése, tartalma nem harmonizálta reklámmal
- Akik kattintottak nem is érdeklődtek az ajánlat iránt vagy azt hitték más kapnak
- Nem tudták mit is kell csinálniuk a landing page oldalon
Az analytics adatok elemzéséből kiderül, hogy mi a probléma.
Ha ingyenes tanfolyamot hirdetsz, akkor nyilván nem tudsz eladni egyből csak a tanfolyam után, hiszen aki kattint az ingyen akarja és nem akar fizetni semmiért.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Könyvjelzők