Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (47) összesen

Téma: Kulcsszó + 1 betű a domainben

  1. #11
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Idézet g-easy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    szal mind1, hogy katalogusa, vagy katalogus1, a karakterszám számít
    Én csak ezzel nem értek egyet, de ez nem azt jelenti, hogy nekem van igazam.

    Szerintem a domainnévben is keresi a relevanciás összefüggést. Ebben az esetben viszont a katalogusa relevánsabb a katalógus-sal, mint a katalogus1. Ezért említettem feljebb a ragozást vagy szinonímát. A minél rövidebb legyen, azzal teljes mértékben egyetértek, ha szükséges a toldás, akkor is.


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  2. #12
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Idézet g-easy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ebből következik, hogy az ingatlan szóra erősebb az oldal, mint az ingatlanok.hu mivel az egyel több karakter.. szal mind1, hogy katalogusa, vagy katalogus1, a karakterszám számít.
    Minden mással egyetértek, de ezzel pont nem. Vannak olyan kifejezések amiknél a különböző toldalékokat, többesszámot ugyanannak veszi a G már ami a domaint illeti. Nyilván nem tökugyanannak, de majdnem. Szvsz az ingatlan szó is ilyen és emiatt szerintem a G relevánsabbnak tartja az ingatlanok.TLD domaint az ingatlanx.TLD domainnél. De lehet hogy tévedek, elvégre Te nyomulsz a témában.

    Javít: DJarnival együtt cuppantunk ugyanarra a témára

    Javít2: ingatlan témánál maradva akkor az ingatlant.TLD lenne a legrelevánsabb közvetlenül a különböző ingatlan.TLD domainek után? Nem életszerű. A G helyében sokkal inkább rácuppanék a többesszámra. Nekem is sok többesszámos domainem van és jól működnek.


    Utoljára módosítva: Wirg által : 2010-03-29 13:02

  3. #13
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Ha egynek veszi, akkor erre mondjatok valamit:

    http://www.google.hu/#hl=hu&q=ingatlan
    http://www.google.hu/#hl=hu&q=ingatlanok

    Gondolom tudjátok mekkora a kettő között az erő különbség..

    a .com szinte minden google.LTD alatt authority, a ..ok.hu meg valahol, sehol sincs.. vagy visszafelé nem működik?



  4. #14
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Nem egynek veszi, csak relevánsabb a többesszám az egyesszámmal. Ha te lenyomod az ingatlanok.hu-t, nem azért, mert kevesebb karakter van az ingatlan1-ben, hanem mert jól optimalizálsz.

    Egyébként pedig az is lehet, hogy mindannyiunknak igazunk van. Lehet nézi a relevanciát és a karakterszámot is, majd erre ad egy pontot, ami hatással lesz a rangsorolásra.



  5. #15
    Davidoff
    Vendég

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Véleményem szerint, nem érdemes 1-1 karakter miatt görcsölni. Az én lapom egy sok találatot adó kulcsszóra a top10-ben van úgy, hogy a domain név alapján (ami, mondhatni egy fantázianév) nem igazán lehet megmondani, hogy azt a tartalmaz rejti, amit a kulcsszó jelent. Persze, ha mostani fejjel ismét elkezdeném az elején, akkor én is olyat nevet választanék, ami utal a tartalomra, szerencsés esetben egyenlő is azzal.
    De mondok egy másik példát: nézzük az egyik legismertebb magyarországi aukciós oldalt. Biztos van valami jelentése a domain névként szolgáló szónak, de számomra magából a domain névből nem következik az, hogy aukcióról, eladásról és vásárlásról van szó. Ennek ellenére a látogatottsága igen impozánsnak nevezhető.

    Ha már mindenképpen azon az 1-1 betűn gondolkodsz, akkor Djarni-val értek egyet és a toldalékos megoldással. Az a látogatók számára is jobban megjegyezhető - véleményem szerint. Számomra egy odaillesztett szám idegenül hangzik (kivéve ha évszámról van szó, pl.: sport egyesületnél). Nem csak a keresőkre érdemes gondolni, hanem az emberekre is.

    Idézet DaveeD eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez a megoldás mennyire gyengíti a domaint a sima kulcsszavassal szemben?
    Itt ismét az aukciós oldal példáját hoznám fel. A domain név fontos dolog, de az csak egy név. A tartalom/szolgáltatás viszi a weblapot és hozza vissza a látogatókat, nem a név.

    Legalábbis én így látom ezt a kérdést.



  6. #16
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Nem hasonlítsd össze a legnagyobb magyar aukciós portált a keresőoptimalizálással, hiszen ők hatalmas pénzeket ölnek bele a marketingbe, és mindenki náluk van.

    Továbbá a másik példa se szerencsés érvelés addig, míg nem ismerjük a kulcsszót. Erős szegmensben a legapróbb részletektől a legjobb megoldásokig mindent ki kell hozni az oldalból a hatékony eredmény érdekében. Ha ilyen tényező a kulcsszavas domainnév, akkor miért dobnánk el azt..



  7. #17
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Idézet g-easy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha egynek veszi, akkor erre mondjatok valamit:

    http://www.google.hu/#hl=hu&q=ingatlan
    http://www.google.hu/#hl=hu&q=ingatlanok

    Gondolom tudjátok mekkora a kettő között az erő különbség..

    a .com szinte minden google.LTD alatt authority, a ..ok.hu meg valahol, sehol sincs.. vagy visszafelé nem működik?
    Gizi ne szivass már, még nincs itt április elseje

    1. A .com-os domain alapból előnyt kap egy külföldi SERPben egy .hu kiterjesztéssel szemben.
    2. Nem mondtam, hogy egynek veszi, csak azt hogy majdnem. Ennyi a különbség, lásd hitel, hitelek esetében.
    3. Nézd csak meg a google.com alatt az ingatlan szóra a SERPet. Az ingatlanok.hu titlejében nincs benne az ingatlan szó, csak az ingatlanok, de az kétszer is. Google.com alatt nem vastagítja ki a titleben lévő ingatlanok szót, míg google.hu alatt igen. Tehát magyar nyelven jobban összepárosítja az ingatlan szót az ingatlanok szóval, míg a google.com-ban ez egyértelműen kevésbé érvényesül.

    Tehát szerintem ebből, különösen a harmadik pontból levonható a tanulság: a ragokat, többesszámokat domain szempontból az adott nyelven igenis érzékeli és majdnem ugyanúgy kezeli. Az angol nyelvben egyébként sokkal könnyebben dől el a vita, mert ott a többesszám csak egy betű, tehát ha nem lehet megszerezni a keyword.TLD-t akkor keywords.TLD-re kell gyúrni. Más kérdés hogy külföldön már majdnem minden le van foglalva, de ebbe ne menjünk bele



  8. #18
    Moderátor sZeKo logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.379
    Begyűjtött 65 köszönetet
    39 hozzászólásával

    Szuper re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    g-easy logikája annyira nem túlzás szerintem. A domainben is megoszlik az erő, amennyire én tudom, de ezt nem merem persze biztosra kijelenteni. Tehát relevánsabb egy rövid kevés vagy egy kulcsszavas domain az adott témára, mint a bővített társaik. Ez több megközelítésből is logikus szerintem. Teljesen pontosan nem tudom, hogyan lehetne tesztelni, ha lehet egyáltalán...

    Kötőjeles domaint sose vennék és igazából ékezeteset se nagyon... Az ilyen 1-2 karakterrel és számmal kiegészített domainek viszont tetszetősek. Nem sokban térnek el a "sima" párjuktól, emberi fogyasztásra és SEOzásra egyaránt alkalmasak. Használják a módszert nagyok is, lásd 000webhost.

    Szerintem azok a domainek a legjobbak, amit annyi idő alatt "rögzíteni lehet a másikban", amíg szál fel / le egy buszról és épp csukódni kezd már az ajtó. Tudom, hülye példa, de értitek...


    sZeKo


    Coming soon...

  9. #19
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    A .com nem ismeri fel, de minden egyéb ltd igen..

    http://www.google.com.hk/search?hl=z...ict&q=ingatlan

    és azt csak az erőkülönbség miatt mondtam. de a magyaron miért előzi meg a ..ok.hu a .com-ot? illetve a többin ahol felismeri a ..ok.hu miért előzi meg szintén, pedig az .com ltd..

    valamint egy szám.. az nem kulcsszó.. nem veszít a relevanciájából a szó... én legalábbis így közelítem meg.. meg nem azt mondom, hogy a toldalékos rossz, meg azt sem, hogy a számos jó.. hanem, hogy a kevesebb karakter erősebb.. mint egy toldalékos de több karakteres..

    így akkor egyenértékű az ingatlanhoz.hu, az ingatlanban.hu stb.. az ingatlanok.hu-val..



  10. #20
    Moderátor sZeKo logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.379
    Begyűjtött 65 köszönetet
    39 hozzászólásával

    Szuper re: Kulcsszó + 1 betű a domainben

    Na adok gondolkodni valót.

    Kód:
    http://www.google.com.hk/search?hl=zh-CN&safe=strict&q=ingatlanok+1&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    sZeKo



Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •