vidirita (2015-06-11)
vidirita (2015-06-11)
én is kíváncsi vagyok! (mikor lesz már meg a 25???)
Egyvalamit elfelejtettetek. Azt írtam, a maga témájában. Például ha használt motort akarok venni, mit írok be a keresőbe? valószínű hogy használt motor, vagy ha jó áron akarok konyhabútort venni mit írok a keresőbe? olcsó konyhabútor, stb... ezért egy ilyen domain pl.: olcsokonyhabutor.hu(com) , konyhabutor.(hu,com), vagy a hasznaltmotor(.hu.com) de sorolhatnám még a példákat, a maga témájában nagyon sokat érnek seo szempontból, nincs igazam? Majdhogynem felbecsülhetetlen. A felvásárolt domain neveim is a maga témájában felbecsülhetetlenek (az már csak hab a tortán hogy magas a PR, Alexa, DA,stb... értékük) , ha egy erősen on és offsite seozott oldalt húzok rá, akkor a siker garantált, amiben nem is kételkedem. De a kérdésemet Emphus válaszolta meg, hogy inkább 2 oldalt csináljak, és ne a dnseket állítgassam.
Utoljára módosítva: NetMajom által : 2015-06-14 10:28
Az a baj, hogy a gyakorlatban ez nem így működik. Ha rendes organikus forgalomra teszel szert, akkor például a keresési forgalmad 2-6 százalékát teszik ki a legfőbb kulcsszavak. Valószínűleg lesz brand keresés hasonló arányban, az összes többi pedig különböző rövid vagy longtail keresőkifejezés.
A konyhabútornál (értem, hogy csak példa) sokkal tökösebb kifejezések is (Google top1 egyes- és többesszámban is) csak bakfittyet hoznak a teljes keresési forgalomhoz viszonyítva.
ariel (2015-06-14)
Könyvjelzők