Oldal: 2 / 6 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (55) összesen

Téma: domain régi tulajdonos adatai

  1. #11
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Mielőtt átharapjátok a torkom, szeretnék pár dolgot tisztázni.
    • Felajánlottam egy segítséget
    • Ügyfél adatot nem adunk ki, még ügyvédi fenyegetésre sem


    Abban viszont semmi kivetnivalót nem látok, hogy megnézzem, hogy a domain neved előtte kinek a tulajdonában volt. Azt hogy milyen infót adok ki már az én felelősségem. Személyiségi jogokat sértőt nem fogok kiadni, bárki is kéri.

    Ebben hibáztam, mert nem pontosítottam. Meg sem fordulta fejemben, hogy kiadjam a korábbi tulaj telefonszámát, címét vagy szig.számát.

    A beidézett szabályzat inkább arra vonatkozik, hogy ne kérjünk le felesleges adatokat, ne írjon programot arra, hogy kinyerjük az adatbázisuk tartalmát.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  2. #12
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-11-18
    Hozzászólás
    140
    Begyűjtött 20 köszönetet
    20 hozzászólásával

    Alapbeállítás

    Fel off. A domain.hu-n miert nem latni mindig a lejaratot, csak azt hogy mikor regisztraltak es mikor modositottak utoljara? Ki lehet ezt deriteni valahogy?



  3. #13
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mielőtt átharapjátok a torkom, szeretnék pár dolgot tisztázni.
    • Felajánlottam egy segítséget
    • Ügyfél adatot nem adunk ki, még ügyvédi fenyegetésre sem


    Abban viszont semmi kivetnivalót nem látok, hogy megnézzem, hogy a domain neved előtte kinek a tulajdonában volt. Azt hogy milyen infót adok ki már az én felelősségem. Személyiségi jogokat sértőt nem fogok kiadni, bárki is kéri.

    Ebben hibáztam, mert nem pontosítottam. Meg sem fordulta fejemben, hogy kiadjam a korábbi tulaj telefonszámát, címét vagy szig.számát.

    A beidézett szabályzat inkább arra vonatkozik, hogy ne kérjünk le felesleges adatokat, ne írjon programot arra, hogy kinyerjük az adatbázisuk tartalmát.
    A név is személyes adat. Azt sem adhattok ki. Szóval hogy mondod el így, hogy kié volt a domain?

    A másik, hogy a segítség, mint indok, nincs benne a felsorolásban, így amiatt elvileg semmilyen adatot nem kérhetsz le. Ha jól értem, csak a felsorolt dolgok miatt szabad ezt megtenned, minden más esetben tilos.

    Idézet 1212 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Fel off. A domain.hu-n miert nem latni mindig a lejaratot, csak azt hogy mikor regisztraltak es mikor modositottak utoljara? Ki lehet ezt deriteni valahogy?
    Mintha lett volna valami olyan, hogy regisztrálni csak fixen két évre lehet, hosszabbítani meg mindig csak egy évig .hu esetében (és ha több évre hosszabbítasz, akkor valójában csak többször bízod meg a regisztrátort, hogy 1-1 évvel hosszabbítsa meg). Szerintem ezért. De lehet, hogy rosszul tudom, akkor majd valaki kijavít.


    Utoljára módosítva: Emphus által : 2013-04-10 18:44

  4. #14
    Új tag
    Csatlakozott
    13-04-06
    Hozzászólás
    35
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    elnézést ha olyat kértem ami jogilag ingoványos. senkinek nem akarok gondot okozni, a történet röviden annyi, hogy volt egy cégalapítás és az alapítás után 9 napra rá beregisztrálta egy "úriember" a .hu domaint ami egy az egyben a cég neve. Eddig nem léptünk fel ellene (.com domain alatt megy az oldal), de 1,5 éves ügyintézés után a domain név védjegy oltalom alá lett véve.
    Az úriember véletlenekre hivatkozott, ami engem érdekelt volna, hogy a .hu domain a cégalapítás előtt volt-e valakinek a nevén, mikor járt le, illetve teljesen véletlenül van-e valami átfedés a régi és a mostani tulaj között (pl vezetéknév, cím egyezés).

    Ha ez nem hozzáférhető adat, akkor sem dől össze a világ, azt hittem simán le lehet kérdezni az adott domain eddigi életét.



  5. #15
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Idézet Emphus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A név is személyes adat. Azt sem adhattok ki. Szóval hogy mondod el így, hogy kié volt a domain?
    Egyszerűen arra gondoltam, hogy a név önmagában nem személyes adat. Mert ha leírom ide, hogy Kiss László korrupt, akkor ki fogja ezt kikérni magának? Cég név esetén problémás, mert ott egyértelműen be lehet azonosítani név alapján.

    A másik, hogy a segítség, mint indok, nincs benne a felsorolásban, így amiatt elvileg semmilyen adatot nem kérhetsz le. Ha jól értem, csak a felsorolt dolgok miatt szabad ezt megtenned, minden más esetben tilos.
    Ezek nem törvények, csak működési szabályzat. Ha a domain az Ő nevén van, akkor elvileg mondhatok neki olyat kié volt előtte. Bár személyi adatot szerintem akkor sem adhatok ki.



    Mintha lett volna valami olyan, hogy regisztrálni csak fixen két évre lehet, hosszabbítani meg mindig csak egy évig .hu esetében (és ha több évre hosszabbítasz, akkor valójában csak többször bízod meg a regisztrátort, hogy 1-1 évvel hosszabbítsa meg). Szerintem ezért. De lehet, hogy rosszul tudom, akkor majd valaki kijavít.
    Igen, ezt jól tudod. Így van.

    Amúgy sejtettem, hogy valami ilyesmit szeretne a topik indító, mint amit kérdezett. Vagyis neki nem az adatok kellenek csak egy igen, nem válasz.

    De akkor szavazzátok meg:

    1. Megadhatom neki?
    2. Nem adhatom meg neki?


    Üdv.:
    -DF-



  6. #16
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hozzászólás
    1.486
    Begyűjtött 364 köszönetet
    284 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyszerűen arra gondoltam, hogy a név önmagában nem személyes adat. Mert ha leírom ide, hogy Kiss László korrupt, akkor ki fogja ezt kikérni magának? Cég név esetén problémás, mert ott egyértelműen be lehet azonosítani név alapján.



    Ezek nem törvények, csak működési szabályzat. Ha a domain az Ő nevén van, akkor elvileg mondhatok neki olyat kié volt előtte. Bár személyi adatot szerintem akkor sem adhatok ki.





    Igen, ezt jól tudod. Így van.

    Amúgy sejtettem, hogy valami ilyesmit szeretne a topik indító, mint amit kérdezett. Vagyis neki nem az adatok kellenek csak egy igen, nem válasz.

    De akkor szavazzátok meg:

    1. Megadhatom neki?
    2. Nem adhatom meg neki?


    Üdv.:
    -DF-
    Nálunk semmi ilyet nem adunk ki. És sok jogász okoskodta ezt ki.



  7. #17
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Idézet charlie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nálunk semmi ilyet nem adunk ki. És sok jogász okoskodta ezt ki.
    Ezek szerint domain regisztrátorok vagytok?



  8. #18
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hozzászólás
    1.486
    Begyűjtött 364 köszönetet
    284 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezek szerint domain regisztrátorok vagytok?
    Végezz egy kis kutatást utánam, és rögtön kiderül számodra



  9. #19
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-11-18
    Hozzászólás
    140
    Begyűjtött 20 köszönetet
    20 hozzászólásával

    Alapbeállítás

    Idézet Emphus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mintha lett volna valami olyan, hogy regisztrálni csak fixen két évre lehet, hosszabbítani meg mindig csak egy évig .hu esetében (és ha több évre hosszabbítasz, akkor valójában csak többször bízod meg a regisztrátort, hogy 1-1 évvel hosszabbítsa meg). Szerintem ezért. De lehet, hogy rosszul tudom, akkor majd valaki kijavít.
    Mindket datum (reg, mod) tobb mint 2 eves, de a weblap meg el. Ez esetben?



  10. #20
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: domain régi tulajdonos adatai

    Idézet 1212 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mindket datum (reg, mod) tobb mint 2 eves, de a weblap meg el. Ez esetben?
    A domain regisztrációs dátuma nem változik. Azt mutatja meg mikortól létezik a domain név (ha már volt törölve, akkor az újra regisztrálás napját)
    A módosítás pedig sokmindent jelenthet pl azt, hogy tulajdonos váltás volt vagy épp dns változtatás.

    A legtöbb domain név esetén mindkét dátum régebbi,mint 2 év.



Oldal: 2 / 6 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •