Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (24) összesen

Téma: Hírlevél eredményesség (?)

  1. #1
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás Hírlevél eredményesség (?)

    Mi számít eredménynek egy (legális!) e-mail hírlevél kiküldésnél?
    10000 mailből 1000 látogató, vagy 200 vagy akármennyi?

    Ma küldtem ki egy 10000-es listára hírlevelet és olyan 700 látogató jött eddig róla az oldalra. Ez jó vagy rossz érték szerintetek?



  2. #2
    "W" serwer logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hozzászólás
    680
    Begyűjtött 21 köszönetet
    13 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    Szerintem megfelelő, főleg, hogy át is kattintottak.
    Hozzáteheted még a következő napokban megnyitott levelekből érkező látogatókat.



  3. #3
    Mentor Csubi logója
    Csatlakozott
    10-04-29
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    425
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    Egy nap alatt majdnem a 10%-a nekem jól hangzik, bár még ezzel a témával egyáltalán nem foglalkoztam, de majd szeretnék, uh jó a topic! Kíváncsi vagyok a szakik véleményére.



  4. #4
    Bölcs benedictus logója
    Csatlakozott
    10-04-23
    Hozzászólás
    1.574
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    szerintem teljesen jó arány - bár függ attól hogy mi a gazdaoldal.



  5. #5
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    A gazdaoldal egy szálloda és az őszi akciójáról ment ki egy tájékoztató levél.
    Ilyesmi jelleggel írtam meg: "Dobja el az egeret, és irány a ... Hotel! Hihetetlen őszi ajánlat, wellness, tenisz, termálfürdő..."
    Nem vagyok profi hírleveles, érdekelne, hogy kinek milyen jellegűek jönnek be ma leginkább...
    Az előző kb ilyen volt:
    "Ragadjon törölközőt és futás nyaralni! Akció a ... Hotelben!"
    Jó még ez a stílus?



  6. #6
    Bölcs benedictus logója
    Csatlakozott
    10-04-23
    Hozzászólás
    1.574
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    Elfogadható, bár a törölközőt a szállodának illik biztosítani
    "Ragadjon törölközőt és futás nyaralni! Akció a ... Hotelben!"


    Linkeld.be Linkmegosztó
    Indexeld.be - Linkgyűjtemény prémium funkciókkal!

  7. #7
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    Jogos... fel sem tűnt ilyen apróság...
    Az a tapasztalatom, hogyha nem elég provokatív egy cím, akkor kukázzák.
    Illetve más azt mondja, hogy csak a kultúráltakat szereti.
    Utánakerestem pár oldalon, hogy mit írnak:
    Kb ez a szöveg: "A jól megtervezett hírlevél sokat segíthet, stb stb." hasznavehetetlen, csupa általánosság... A W. G. is csak ilyenek ír: "HA EGY JÓ HÍRLEVÉLLEL, CIKKEKKEL, EGY JÓ BLOGGAL FENT TUDOD TARTANI A CÉLPIACOD ÉRDEKLŐDÉSÉT, AKKOR TÖBBEN VÁSÁROLNAK, AMIKOR IDŐNKÉNT PROMÓT KÜLDESZ..."
    De ezekkel nem került előbbre a topic, és én sem.
    Majd írok eredmény-stílus kapcsolatot. Lesz még két kiküldésem a héten, egy iskolás oldalról és egy kultúrprogramról. 5000-es illetve 8000-es listákra.



  8. #8
    Törzsvendég baloghl logója
    Csatlakozott
    09-01-04
    Hely
    Puala lumpur
    Hozzászólás
    179
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    A 10% körüli átkattintás az jó átlagnak mondható. Kb ez az arány nálunk is. Saját tapasztalataim szerint azok a sikeresebb hírlevelek (magasabb átkatt, magasabb konverzió) amik kevesebb információt tartalmaznak.
    Hogy miért, azt nem tudom. De érdekes volt, hogy eddig a legnagyobb átkattintást az a mail hozta, amiben a nyereményjáték végeredményéről szólt (tartalma kb. ennyi volt: nyereményjátékunk végetért, nyertesek névsora itt...). Ez azért volt furcsa, mert kb 130-an játszottak de kb 2500-an kattintottak át.



  9. #9
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    Csak nem az átkattintás számít, hanem a tényleges vásárló... a kevés info, megaakció és ingyenminden leveleknél jó az átkattintás... azaz torzít... míg a részletes, valós ígéreteket tartalmazónál kevesebb az átkattintás, de ahhoz viszonyítva már jobb az eladási arány...


    Nincs mit megmutatnom...

  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Portik Zalán (2013-06-19)

  11. #10
    a pulykakakas Kvarclovag logója
    Csatlakozott
    10-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.017
    Begyűjtött 8 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírelevél eredményesség (?)

    A Webgalamb vs. MailMaster? topicban volt egy felvetésem a védett e-mail címekről, ami végül is nem érdekelt senkit, de most talán más oldalról a Google segít a Priority Inbox bevezetésével. Ezek nyilván befolyásolhatják majd az átkattintást, ami valószínűleg csökken, de az átkattintók között a tényleges vásárlók száma viszont már nő.
    Chatinak igaza van, a tényleges vásárló számít. Jelenleg a hírlevélküldőket nem nagyon érdekli (mint semmilyen más reklámozót sem), hogy az adott vásárlószámot, hogy éri el. Ha kapott 100 vásárlót, akkor mindegy neki, hogy az ezerből kapta-e, akiket kevéssé zavart, vagy tízezerből akiket jól fölbosszantott.



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •