Sziasztok, gondoltam érdekes lehet - szedjük össze a webes vásárlás hátterét, mi számít a webmestereknek/profiknak?
A sima "offline" boltban szállít a csomagolás, a sor, a kassza, a hely, a megközelíthetőség/parkolás, kasszák száma, a márka, az árak, kiszolgálás stb... Sok minden.
Ezzel szemben egy webboltban mi számít NEKTEK?
Illetve érdekesebb: mi a kizáró ok, maikor semmi estere sem szavazol bizalmat?
Álljon itt az én listám:
Megnézem, h nem-e free tárhely: Kizáró ok.
Fizetés csak egy banki oldalra ugrással (kizáró lehet), vagy van "rendes" online (PayPal, Chekout, Visa stb.) is?
Lehet paranoia/megszokás, de minden oldalnak belenézek a forrásába, mielőtt veszek valamit. Ha nagyon "gány" a forrás - kizáró.
Nincs korrekt impresszum: kizáró.
Nem jön meg a regisztrációs levél másodszorra sem: kizáró.
Nem érem el telefonon: kizáró.
Számít:
Ár - túlnyomóan!
Milyen híres a site - mennyire megbízható?
A site üzemeltetőjének (ha ismert) a hírneve/tapasztalataim vele: milyenek?
Milyen véleményeket olvastam róla rss-ben?
Házhozszállítás benne van-e az árban?
Az ígért határidő: betartják-e? (Visszatérő vásárlás esetén.)
Navigáció/ergonómia a site-on?
Önreklámozás csak ésszerű határok között.
Kevésbé számít, de szeretem:
Fizetési lehetőségek számossága,
Design kellemes, nem eladásserkentő-sablonos, inkább elegáns,
Kapok-e apró ajándékot/kupon kódot, stb.-t?
Hasonló témák:
Könyvjelzők