Oldal: 1 / 17 12311 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (165) összesen

Téma: Wordpress es a hozzadott ertek

  1. #1
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás Wordpress es a hozzadott ertek

    Par masik topic mar kicsit elment az eredeti tematol amikor szoba jott, hogy egyesek velemenyem szerint irrealisan dragan keszitenek ingyenes CMS-en alapulo weboldalt. Ebben a temaban folytathatjuk.

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    @Geri: miért lenne átverés amit művelnek? ez üzlet; még az is előfordulhat h nem csak a programozót kell fizetni, de van iroda költség, marketing költség, sales költség, ügyfélszolgálati költség stb.
    Tehat szerinted a Wordpress telepitesnel a hozzaadott ertek az akkora, hogy ezert 900eurot el lehet kerni? Nezzunk akkor egy masik szolgaltatast. Olajat kell cserelni az automban. Elmegyek egy szerelohoz, o azt mondja hogy van egy anyagkoltsege + 100ezer a munkadij. Szerinted ha ezt kifizetem akkor atverve erezhetem magamat? Szerintem igen .
    Ne ertsetek felre, mert nekem nem azzal van a gondom hogy valaki penzt ker egy wordpressel keszult weboldalert, hanem azzal ha ezert irrealisan sokat ker es ebbol akar milliomos lenni. Foleg amikor szomszed Pistike kaliberu ember csinalja ezt. A masik tema inditoja egy normalis hozzaszolast nem tudott meg megfogalmazni, a promo oldalukon egy a wp templateben a title-t lusta volt atirni, a wordpress verzio amit hasznal tartalmaz par biztonsagi rest amit javitani kellene, de o 900euroert feltelepit neked egy hasonlot . Egyebkent ha ez enyire rendben van akkor remelem ti tole rendeltek majd webshopot.
    Es mielott meg valakit azt hinni hogy azert vagyok ezen a velemenyen mert nekem konkurenseim az ilyen cegek azzal szeretnem tudatni hogy ez nem igy van. En php-val nem is dolgozom es nem vallalok webaruhaz/weboldalkeszitest. Egyszeruen csak bantja a szemem amikor valaki le akarja huzni az ugyfeleit.

    Idézet T.Gergely eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A html és a css is ingyenes, még sem gondoljuk, hogy ha valaki elkészít egy ilyen honlapot, akkor ne kérhetne érte pénzt. Szerinted egy átlag ember össze tud magának raki egy WP jigoshop webáruházat?
    A CSS es HTML az nem annyibol all, hogy feltelepitek egy "programot" valahova es mukodik. Ott le kell ulnod es szepen megirni a kodot, letesztelni kulonbozo bongeszokben stb. Tovabba meg kell tanulnod hasznalni is, ami kicsit tobb idot fog igenybevenni mint azt megtanulni, hogy egy wordpress-t hogyan telepits.

    Linkek az elozo temakhoz:

    http://entity.hu/honlapod-hirdetese/...tml#post319193
    http://entity.hu/altalanos-beszelget...fejleszto.html


    Utoljára módosítva: Geri által : 2013-12-10 11:30
    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    S. Zoltán (2013-12-10)

  3. #2
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Ó ne, már megint?!?!

    Geri véleményét maximálisan osztom.

    Nincs bajom a wp-wel, sem az azt használókkal, sem azt kínálókkal. Amíg tudjuk mire való, és mire akarjuk használni, és arra megfelel.

    Talán ha egy hasonlattal kellene leírni, akkor azt mondanám, hogy a wp weboldal építők többsége egy óvodásra hasonlít, akinek adnak egy zsák lego-t, a (web/bármilyen)fejlesztő pedig ehhez képest egy gépészmérnök, aki megtervezi, legyártja, a hibás részeket újragondolja, reszelgeti stb, a technikai tudását felhasználva.

    És van az az eset, amikor a gépészmérnök legozik, ami egy fokkal jobb a végét tekintve, de még mindig nem az igazi...
    Persze ha a gépész nyúl a legohoz, akkor az okkal teszi, ezt sem szabad elfelejteni.

    Remélem nem sértettem meg senkit, nem ez volt a szándék.



  4. #3
    Bölcs Bruk logója
    Csatlakozott
    12-04-06
    Hozzászólás
    704
    Begyűjtött 251 köszönetet
    184 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Én sem csípem a párat kattintok és sokat elkérek szakembereket. Ezzel a résszel egyetértek.

    Viszont azt meg kell jegyezni, hogy pl. wordpress-re tervezni és készíteni webdesign-t semmivel sem könnyebb, így van olyan eset, amikor simán elkérhető 900 euró. Persze itt is már kódolni kell rendesen, szóval gondolom ti sem erről az esetről beszéltek.


    -

  5. #4
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Idézet Bruk eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Viszont azt meg kell jegyezni, hogy pl. wordpress-re tervezni és készíteni webdesign-t semmivel sem könnyebb, így van olyan eset, amikor simán elkérhető 900 euró. Persze itt is már kódolni kell rendesen, szóval gondolom ti sem erről az esetről beszéltek.
    Az esetek 98%-ában nem erről van szó, hanem valahonnan letölt egy ingyeneset, megvesz egy fizetőset, kicsit beleírkál és kész. Természetesen az külön becsülendő, aki tudja mit csinál, és akár maga is el tud készíteni egy sablont. Ez kb a mérnök esete a legóval, csak sajnos saját megfigyelésem, hogy nagyon ritka...



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Bruk (2013-12-10)

  7. #5
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Idézet Bruk eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Viszont azt meg kell jegyezni, hogy pl. wordpress-re tervezni és készíteni webdesign-t semmivel sem könnyebb, így van olyan eset, amikor simán elkérhető 900 euró. Persze itt is már kódolni kell rendesen, szóval gondolom ti sem erről az esetről beszéltek.
    Persze. Ha egyedi design kell ott a designer elkeri ennek a felet, a wp tema elkeszites meg a masik felet. Ezzel nem is lenne gond, de szerintem eleg ritka az egyedei WP design. Az alalanos, hogy egy premium templatet megvesznek es felrakjak, vagy esetleg azt atalakitjak, ami szinten nem kellene hogy tul sok idot vegyen igenybe.
    En egyebkent mindig arra biztatok mindenkit hogy ertekelje a tudasat es ne dolgozzon olcson, de sajnos egyre tobbszor talalkozom az ellenkezojevel ahol valaki a semmiert akar sok penzt elkerni. Raadasul ezek altalaban kepzetlen embereknek tunnek nekem.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Bruk (2013-12-10)

  9. #6
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Oké, én szoktam WP sablont átgyúrni, jöjjenek az én érveim.
    Én egy WP sablon teljes átszabásáért 50 ezer Ft-ot szoktam kérni.
    Ezek már általában Page Builederes sablonok.
    Szóval megveszem a Prémium sablont -10 ezer
    Kicsit belejövök a használatába/logikájába.
    Egyeztetek az ügyféllel, mi lenne neki jó: három levélváltás/telefonok
    Struktúra megbeszélése (3 levélváltás)
    Webergonomiai tanácsok
    Átrakom a régi tartalmat, mindegyikhez képet rakok ( méretre vágom/méret optimalizálás)
    Kategóriák elkészítése
    Sliderek elkészítése
    Sokszor új logó/favicon készítése
    Sablon átalakítás (szín/egyebek): sablon + css kód
    Sablon hibáinak javítása (sokszor a kódban a megfelelő reszponzivitásért.
    Menük
    FB, egyéb social integrációk
    Analytics kód, WMT
    Komplett magyarítás, sokszor a forráskódban turkálva
    Oldal SEO optimalizálás: Cach beállítások, képek optimalizálása
    SEO Plugin beállítások

    Az oldal kész:
    ügyfél megnézi:
    - azt nem lehetne hogy
    - de igen
    Ismétlés legalább 3x.

    Kikérem az admin/ftp/mysql adatokat ( ügyfél sokszor nem tudja mi az tehát én egyeztetek a tárhelyszolgáltatóval.
    Lementem.
    Felrakom az új oldalt
    Betanítom az ügyfelet a WP használatára.

    Ha sok új oldalt kell létrehozni + és Page Builder is van + képek, akkor az plusz költség.

    Bevallom ez 50 ezerért nem sok, és a legtöbb idő az ügyféllel történő telefonos/e-mails levélváltás/magyarázás/sablonkiválasztás, ami nagyon időigényes. Nagyjából a munka 50 %-át jelenti, viszont ha ezt kihagynám, akkor nem azt kapná amit szeretne, és nem tudná később használni az oldalt.
    Simán van hogy egy ügfyéllel 20-30 e-mailváltás is történik.

    A WP sablon átalakítás sztem sem programozói munka, mert kell érteni a SEO-hoz, Online Marketinghez, webdesignhoz, el kell igazodni a css, html, php kódba, nem árt egy kis webergonómia, és a legfontosabb tudni kell kommunikálni az ügyféllel, és átadni neki a tudást, hogy egy valóbana javát szolgáló oldalt kapjon.

    Szerintem ezzel a témával elbeszélünk egymás mellett, és szerintem a hazi ügyfelek nagyjából 95%-ának bőven elég egy profi WP oldal, és ha ezt megkapja 50-100 ezerért, és két év múlva kis összegért modernizálhatja, akkor rossz döntés lenne az egyedi rendszer.

    A maradék 5%-nál persze más a helyzet.
    Szóval 50-10 a sablon. Marad 40, állam bácsi mondjuk 12-őt lecsíp, marad 28 ezer Ft. És amúgy leírva, tiszta őrültség ilyen olcsó dolgozni.


    Utoljára módosítva: esotanc által : 2013-12-10 12:07

  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    S. Zoltán (2013-12-10)

  11. #7
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Idézet esotanc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Oké, én szoktam WP sablont átgyúrni, jöjjenek az én érveim.
    Én egy WP sablon teljes átszabásáért 50 ezer Ft-ot szoktam kérni.
    Ezek már általában Page Builederes sablonok.
    Szóval megveszem a Prémium sablont -10 ezer
    Kicsit belejövök a használatába/logikájába.
    Egyeztetek az ügyféllel, mi lenne neki jó: három levélváltás/telefonok
    Struktúra megbeszélése (3 levélváltás)
    Webergonomiai tanácsok
    Átrakom a régi tartalmat, mindegyikhez képet rakok ( méretre vágom/méret optimalizálás)
    Kategóriák elkészítése
    Sliderek elkészítése
    Sokszor új logó/favicon készítése
    Sablon átalakítás (szín/egyebek): sablon + css kód
    Sablon hibáinak javítása (sokszor a kódban a megfelelő reszponzivitásért.
    Menük
    FB, egyéb social integrációk
    Analytics kód, WMT
    Komplett magyarítás, sokszor a forráskódban turkálva
    Oldal SEO optimalizálás: Cach beállítások, képek optimalizálása
    SEO Plugin beállítások
    Ez a másik dolog amit még nem sikerült megértenem.
    Miért jó, és kinek, hogy ráköltesz x összeget egy tákolmányra, amiben idő mire kiismered magad és idő még átalakítod.

    Nem egyszerűbb és gyorsabb felépíteni egyet az alapoktól ehelyett?
    Vagy a wp mégsem olyan könnyen és gyorsan fejleszthető ezek szerint? Jobban megéri magad sz....ni egy máshonnan való akármivel, mint csinálni egy saját sablont?



  12. #8
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Geri!

    Te nem nagyon tudsz aludni a Wp miatt, én már rájöttem Újra visszatérő témák, néha megjegyzések, hogy milyen rossz, stb..

    Múltkor már kiveséztem én is. Attól függ, mit és mennyit dolgozik vele az ember. Mondtam, hogy wp telepítés, alap beállítások, 6.000 Ft (nálam). Ha erre valaki felrak egy ingyenes sablont, vagy fizetőset és ennyi, azért tényleg sok a 900eur.

    De minél több saját és egyedi fejlesztés esetén emelkedhetnek az árak, és akkor már a 900 euro is kevés lehet (saját példa)

    De, hogy nem tudsz napirendre térni a wp-vel, az valami hihetetlen Abban egyetértek, hogy ne verjék át az embert azzal, ha valaki dolgozik 30 percet, 1 órát és elkér ugyanannyit, mint aki 50 órát dolgozik rajta. Ez tényleg lehúzás. De neked szimpátia gondjaid is vannak a wp-vel, ami csak felerősíti a vele kapcsolatos negatív tényezőket alapjáraton

    Üdv.: Arni


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  13. #9
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-09-21
    Hozzászólás
    206
    Begyűjtött 30 köszönetet
    17 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    Tudom, hogy egyedülálló vagyok ezzel a világon, de én szeretek kevés és egyszerű munkával sok pénzt keresni.

    Mindig csodálattal néztem azokat az elszánt és nemes harcosokat akik sokévnyi tanulással és folyamatos fejlődéssel, verejtékes kemény munkával szeretnének középszintűen keresni, hiszen akkor övék az érdem, hogy a hozzáadott érték milyen magas is a végösszeghez képest.

    Sajnos én nem ilyen vagyok.



  14. The Following 2 Users Say Thank You to dagadt For This Useful Post:

    DrTalar (2013-12-10), T.Gergely (2013-12-10)

  15. #10
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress es a hozzadott ertek

    @esotanc
    Szerintem ez az ar teljesen rendben van.
    Idézet esotanc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ezzel a témával elbeszélünk egymás mellett, és szerintem a hazi ügyfelek nagyjából 95%-ának bőven elég egy profi WP oldal, és ha ezt megkapja 50-100 ezerért, és két év múlva kis összegért modernizálhatja, akkor rossz döntés lenne az egyedi rendszer.
    Az egyedi vs nem egyedi az szerintem mas kerdes. Aki egy 50ezer forintos weboldalra akarja bizni az uzletet - amit egy script kiddie barmikor feltorhet - az tegye. En nem tennem

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Geri!

    Te nem nagyon tudsz aludni a Wp miatt, én már rájöttem Újra visszatérő témák, néha megjegyzések, hogy milyen rossz, stb..

    De, hogy nem tudsz napirendre térni a wp-vel, az valami hihetetlen Abban egyetértek, hogy ne verjék át az embert azzal, ha valaki dolgozik 30 percet, 1 órát és elkér ugyanannyit, mint aki 50 órát dolgozik rajta. Ez tényleg lehúzás. De neked szimpátia gondjaid is vannak a wp-vel, ami csak felerősíti a vele kapcsolatos negatív tényezőket alapjáraton

    Üdv.: Arni
    En nagyon jol alszom de ehhez a wp-nek nem sok koze van .
    Egyebkent nem tudom honnan veszed hogy nekem szimpatia gondjaim vannak vele. Az teny hogy nem szeretek vele dolgozni(de nem is kell szerencsere), mert szerintem szarul van megirva a kodja es ezert sokszor egyszeru dolgokat szenvedes megoldani, de ennek ellenere en meg ajanlani is szoktam embereknek. Ha valakinek nincs kerete(pl ahova egy idoben edzeni jartam), amikor megkerdez hogy weboldal kell neki mit tanacsolok, akkor mindig a WP-t ajanlom. Helyette csinalhatnek nekik egyedi rendszert is olcson joindulatbol, de azzal csak megszivatnam oket, mert kesobb csak programozo tud hozzanyulni a kodhoz es ahol nincs keret, ott erre sem lesz penz. De egy kis sportklubnak teljesen mindegy hogy milyen weboldala van.
    Ami felett egyebkent nem tudok atsiklani az az amikor valaki egy wordpress vagy mas opensource rendszert probal meg eladni sulyos penzekert.

    Idézet dagadt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Tudom, hogy egyedülálló vagyok ezzel a világon, de én szeretek kevés és egyszerű munkával sok pénzt keresni.

    Mindig csodálattal néztem azokat az elszánt és nemes harcosokat akik sokévnyi tanulással és folyamatos fejlődéssel, verejtékes kemény munkával szeretnének középszintűen keresni, hiszen akkor övék az érdem, hogy a hozzáadott érték milyen magas is a végösszeghez képest.

    Sajnos én nem ilyen vagyok.
    A kozepszintu az nem stimmel. En nem szeretnek kozepszintuen keresni, de szeretem kierdemelni a penzt amit megkeresek. Hogy azert mert esetleg ertek olyanhoz amihez kevesen, vagy azert mert valamin sokat dolgozom az mindegy.
    Egyebkent nekem a "sokévnyi tanulás és folyamatos fejlődés, verejtékes kemény munka" eddig meghozta az eredmenyet mind anyagilag, mind lelkiismeretileg.



  16. The Following 5 Users Say Thank You to Geri For This Useful Post:

    Csurga (2013-12-13), earnnet (2013-12-10), esotanc (2013-12-10), mahone (2013-12-10), pooly (2013-12-10)

Oldal: 1 / 17 12311 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •