szerintem is picit agresszív, de a paypal-nál nekünk is sok külföldi szolgáltatás így megy pl: template klubbok, voip-s szolgáltatások, dyndns... a szolgáltatónak nagyon előnyös, könnyen és főleg automatizáltan jut a pénzéhez
szerintem is picit agresszív, de a paypal-nál nekünk is sok külföldi szolgáltatás így megy pl: template klubbok, voip-s szolgáltatások, dyndns... a szolgáltatónak nagyon előnyös, könnyen és főleg automatizáltan jut a pénzéhez
Miért lenne agresszív?
A user elfogadja, tán kétszer is le kell okézni, aztán bármikor lemondhatja paypalen.
Abban az esetben rendkívül ellenszenves a dolog, amikor a kedves felhasználók feledékenységére utazva akar a szolgáltató plusz jövedelemre szert tenni. A SEO MOZ csinálta azt hiszem, hogy csak úgy vehetted igénybe az ingyenes próbaidőt, hogy jogosultságot kellett adni a pénz automatikus levonására, melyre akkor került sor, ha nem mondtad le direkt módon a hozzáférésedet 30 napon belül. Ha valaki elfelejti, vagy kifut az időből, a pénz ugrik. Lehet vitatkozni, hogy ki is a problémás, a szolgáltató vagy a felhasználó, de ez rendkívül ellenszenves volt nekem. Az már egy más fejezet, hogy valószínűleg egy kiváló üzleti stratégia lehet belőle, hatalmas haszonnal.
Van még azonban további hátránya is. Egy ilyen előzetes tranzakció engedélyhez kötött szolgáltatást csak az vehet igénybe, akinek van PayPal számlája, ám ezzel nem mindenki rendelkezik, köztük én sem, így például az én megrendelésemre biztosan nem számíthatnak, ha nincs más alternatíva.
roszi (2013-09-20)
saját tapasztalatból jártam úgy, hogy megváltoztatták az adott előfizetés "műszaki" tartalmát, amit ugye "apróbetűs" módon közölnek és szépen vonogatták a pénzt, aztán már régen nem azért fizetek mint eredetileg (persze lehet mondani, hogy miért nem figyeltem, teljesen jogosan, de ezzel módszerrel nagyobb ilyen jellegű szabadsága van a szolgáltatónak én erre értettem az agresszivitást, de igazából nem jó erre az agresszív szó...)
egyébként igazad van, a paypal korrektül jár el ebben az esetben
Köszönöm mindenkinek az észrevételt és a tanácsot.
Alapvetően az ügyfelek kérték ezt a fizetési módot, mert számukra kényelmes és számunkra is az lenne.
A havidíjas szolgáltatásoknál nem kell havonta emlékeztetőket küldeni, hogy itt az újabb fizetési ciklus így mentesülünk egy csomó adminisztráció alól, amit kedvezményként visszaadhatunk az ügyfélnek.
Az ügyfél pedig nem fogja elfelejteni időben elutalni az összeget.
Persze be lehetne állítani csoportos beszedési megbízást is nekik, de nem teszik meg. Egy olyan világban, ahol egy e-mailben található linkre azért nem kattint, mert az plusz munka, hogyan várhatnám el, hogy ő majd intézkedik a bankja felé? Sehogy.
A gyors és kényelmes megoldások korát éljük.
Magában a szolgáltatásban nem látok problémát. Az ügyfél kétszer jóváhagyja, megadja a bankkártya adatait és kész. Aki bizalmatlan az úgy sem fogja megadni.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Köszönöm, ez nagyon hasznos volt.
Utána is nézek, hogy a Cib tud e ilyen megoldást. A PPO botrányról nem is hallottam eddig.
Amit olvastam róla az kicsit más. Ők ingyenest ígértek aztán fizetős lett. Mi olyanoknak kínálnék fel, akik évek óta fizetnek és nyűg nekik a havi utalgatás.
Attól függ.
Alapvetően átdob a PayPal oldalra, ott bejelentkezik és fizet, VAGY megadja a bankkártya adatait és arról terheli.
Persze lehetőséged van egyik vagy másik mód tiltására is.
Recurringos fizetéshez viszont asszem mindenképp kell paypal, bár ez nem 100% meg kell kérdezni őket.
DomainFlotta (2013-09-18)
Könyvjelzők