Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (27) összesen

Téma: Havidíj levonása automatikusan.

  1. #11
    Mentor pooly logója
    Csatlakozott
    12-01-27
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    435
    Begyűjtött 87 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    szerintem is picit agresszív, de a paypal-nál nekünk is sok külföldi szolgáltatás így megy pl: template klubbok, voip-s szolgáltatások, dyndns... a szolgáltatónak nagyon előnyös, könnyen és főleg automatizáltan jut a pénzéhez



  2. #12
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hozzászólás
    1.486
    Begyűjtött 364 köszönetet
    284 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Miért lenne agresszív?

    A user elfogadja, tán kétszer is le kell okézni, aztán bármikor lemondhatja paypalen.



  3. #13
    Szerkesztő 12vereb logója
    Csatlakozott
    10-09-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    261
    Begyűjtött 65 köszönetet
    45 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Abban az esetben rendkívül ellenszenves a dolog, amikor a kedves felhasználók feledékenységére utazva akar a szolgáltató plusz jövedelemre szert tenni. A SEO MOZ csinálta azt hiszem, hogy csak úgy vehetted igénybe az ingyenes próbaidőt, hogy jogosultságot kellett adni a pénz automatikus levonására, melyre akkor került sor, ha nem mondtad le direkt módon a hozzáférésedet 30 napon belül. Ha valaki elfelejti, vagy kifut az időből, a pénz ugrik. Lehet vitatkozni, hogy ki is a problémás, a szolgáltató vagy a felhasználó, de ez rendkívül ellenszenves volt nekem. Az már egy más fejezet, hogy valószínűleg egy kiváló üzleti stratégia lehet belőle, hatalmas haszonnal.
    Van még azonban további hátránya is. Egy ilyen előzetes tranzakció engedélyhez kötött szolgáltatást csak az vehet igénybe, akinek van PayPal számlája, ám ezzel nem mindenki rendelkezik, köztük én sem, így például az én megrendelésemre biztosan nem számíthatnak, ha nincs más alternatíva.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    roszi (2013-09-20)

  5. #14
    Mentor pooly logója
    Csatlakozott
    12-01-27
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    435
    Begyűjtött 87 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet charlie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Miért lenne agresszív?

    A user elfogadja, tán kétszer is le kell okézni, aztán bármikor lemondhatja paypalen.
    saját tapasztalatból jártam úgy, hogy megváltoztatták az adott előfizetés "műszaki" tartalmát, amit ugye "apróbetűs" módon közölnek és szépen vonogatták a pénzt, aztán már régen nem azért fizetek mint eredetileg (persze lehet mondani, hogy miért nem figyeltem, teljesen jogosan, de ezzel módszerrel nagyobb ilyen jellegű szabadsága van a szolgáltatónak én erre értettem az agresszivitást, de igazából nem jó erre az agresszív szó...)

    egyébként igazad van, a paypal korrektül jár el ebben az esetben



  6. #15
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet roszi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ezt ne vezesd be :-) Vagy csak nagyon óvatosan és minden levonás előtt idővel figyelmeztesd a kuncsaftot, vagy még inkább konfirmáltass vele, hogy mehet, mert szvsz ez az egyik legagresszívebb módja a pénzbeszedésnek.
    Idézet Petyyy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lehet, hogy én vagyok régi módi, de egy csoportos beszedési megbízás miért nem jó?
    Idézet webmania eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A legtisztább szerintem az amit Petyyy javasolt. Ha az ügyfél a netbankján keresztül saját maga beállítja, hogy minden hónapba csoportos megbízás keretében rendezze a számlát. Így neki sincs gondja vele és ti nem kezdeményeztetek semmit. Így nincs min felháborodni és nem tudja később az ügyfél letagadni sem, hogy ő nem adott ilyen megbízást vagy nem értesítettétek erről őt.
    Idézet pooly eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    szerintem is picit agresszív, de a paypal-nál nekünk is sok külföldi szolgáltatás így megy pl: template klubbok, voip-s szolgáltatások, dyndns... a szolgáltatónak nagyon előnyös, könnyen és főleg automatizáltan jut a pénzéhez
    Idézet 12vereb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Abban az esetben rendkívül ellenszenves a dolog, amikor a kedves felhasználók feledékenységére utazva akar a szolgáltató plusz jövedelemre szert tenni. A SEO MOZ csinálta azt hiszem, hogy csak úgy vehetted igénybe az ingyenes próbaidőt, hogy jogosultságot kellett adni a pénz automatikus levonására, melyre akkor került sor, ha nem mondtad le direkt módon a hozzáférésedet 30 napon belül. Ha valaki elfelejti, vagy kifut az időből, a pénz ugrik. Lehet vitatkozni, hogy ki is a problémás, a szolgáltató vagy a felhasználó, de ez rendkívül ellenszenves volt nekem. Az már egy más fejezet, hogy valószínűleg egy kiváló üzleti stratégia lehet belőle, hatalmas haszonnal.
    Van még azonban további hátránya is. Egy ilyen előzetes tranzakció engedélyhez kötött szolgáltatást csak az vehet igénybe, akinek van PayPal számlája, ám ezzel nem mindenki rendelkezik, köztük én sem, így például az én megrendelésemre biztosan nem számíthatnak, ha nincs más alternatíva.
    Idézet pooly eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    saját tapasztalatból jártam úgy, hogy megváltoztatták az adott előfizetés "műszaki" tartalmát, amit ugye "apróbetűs" módon közölnek és szépen vonogatták a pénzt, aztán már régen nem azért fizetek mint eredetileg (persze lehet mondani, hogy miért nem figyeltem, teljesen jogosan, de ezzel módszerrel nagyobb ilyen jellegű szabadsága van a szolgáltatónak én erre értettem az agresszivitást, de igazából nem jó erre az agresszív szó...)

    egyébként igazad van, a paypal korrektül jár el ebben az esetben
    Köszönöm mindenkinek az észrevételt és a tanácsot.

    Alapvetően az ügyfelek kérték ezt a fizetési módot, mert számukra kényelmes és számunkra is az lenne.
    A havidíjas szolgáltatásoknál nem kell havonta emlékeztetőket küldeni, hogy itt az újabb fizetési ciklus így mentesülünk egy csomó adminisztráció alól, amit kedvezményként visszaadhatunk az ügyfélnek.

    Az ügyfél pedig nem fogja elfelejteni időben elutalni az összeget.

    Persze be lehetne állítani csoportos beszedési megbízást is nekik, de nem teszik meg. Egy olyan világban, ahol egy e-mailben található linkre azért nem kattint, mert az plusz munka, hogyan várhatnám el, hogy ő majd intézkedik a bankja felé? Sehogy.
    A gyors és kényelmes megoldások korát éljük.

    Magában a szolgáltatásban nem látok problémát. Az ügyfél kétszer jóváhagyja, megadja a bankkártya adatait és kész. Aki bizalmatlan az úgy sem fogja megadni.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  7. #16
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet charlie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ugyanúgy megy mint egy sima vásárlás.

    PayPal számla, ha azon nincs akkor bankkártya.
    Idézet Andrea eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha nincs vagy nincs elég lóvé a paypal számlán, akkor a bankkártyáról vonja.

    Ez egyszerre sikerült.
    Idézet bazs1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Először a paypal egyenlegről próbál,aztán ha az üres,akkor kártyáról
    Ha regisztrálsz egy fiókot/belépsz akkor katt
    -merchant services
    -PayPal Website Payments Standard
    és Subscriptions & Recurring Payments
    Idézet 12vereb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van még azonban további hátránya is. Egy ilyen előzetes tranzakció engedélyhez kötött szolgáltatást csak az vehet igénybe, akinek van PayPal számlája, ám ezzel nem mindenki rendelkezik, köztük én sem, így például az én megrendelésemre biztosan nem számíthatnak, ha nincs más alternatíva.
    Ez valóban igaz, hogy csak az veheti igénybe a paypal fizetést, akinek van PayPal számlája?



  8. #17
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet rendszergazda eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az OTP bank biztosan nyújt ilyen szolgáltatást (lehet hogy más hazai bank is), ahol a fizetés banki regisztrációval valósul meg: az ügyfél a bank oldalán megadja a bankkártya adatait és hozzájárul annak regisztrálásához, ekkor a bank ezt elmenti és hozzárendel egy egyedi azonosítót, amit visszaad a webshop-nak. A későbbiekben erre az azonosítóra hivatkozva lehet megterhelni a mögötte álló kártyát, így a webshop-hoz nem kerül át bankkártya adat, azt a bank kezeli, mégis lehetséges az automatikus megterhelés.

    Persze kérdés, mennyire van bizalma az ügyfeleknek az automatikus fizetéshez, mivel annó a ppo.hu is ezt használta, és ennek a segítségével vont le az ügyfelek számlájáról pénzt a "menet közben fizetőssé tett" szolgáltatására, lásd "google: PPO botrány"

    Magáról a szolgáltatásról az OTP bank honlapján a https://www.otpbank.hu/portal/hu/KNV.../Fizetofelulet címen olvashatsz, "Fizetés banki regisztrációval" címszó alatt.
    Köszönöm, ez nagyon hasznos volt.

    Utána is nézek, hogy a Cib tud e ilyen megoldást. A PPO botrányról nem is hallottam eddig.

    Amit olvastam róla az kicsit más. Ők ingyenest ígértek aztán fizetős lett. Mi olyanoknak kínálnék fel, akik évek óta fizetnek és nyűg nekik a havi utalgatás.



  9. #18
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hozzászólás
    1.486
    Begyűjtött 364 köszönetet
    284 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez valóban igaz, hogy csak az veheti igénybe a paypal fizetést, akinek van PayPal számlája?
    Attól függ.

    Alapvetően átdob a PayPal oldalra, ott bejelentkezik és fizet, VAGY megadja a bankkártya adatait és arról terheli.

    Persze lehetőséged van egyik vagy másik mód tiltására is.
    Recurringos fizetéshez viszont asszem mindenképp kell paypal, bár ez nem 100% meg kell kérdezni őket.



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2013-09-18)

  11. #19
    Bölcs charlie logója
    Csatlakozott
    09-11-23
    Hozzászólás
    1.486
    Begyűjtött 364 köszönetet
    284 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet rendszergazda eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az OTP bank biztosan nyújt ilyen szolgáltatást (lehet hogy más hazai bank is), ahol a fizetés banki regisztrációval valósul meg: az ügyfél a bank oldalán megadja a bankkártya adatait és hozzájárul annak regisztrálásához, ekkor a bank ezt elmenti és hozzárendel egy egyedi azonosítót, amit visszaad a webshop-nak. A későbbiekben erre az azonosítóra hivatkozva lehet megterhelni a mögötte álló kártyát, így a webshop-hoz nem kerül át bankkártya adat, azt a bank kezeli, mégis lehetséges az automatikus megterhelés.

    Persze kérdés, mennyire van bizalma az ügyfeleknek az automatikus fizetéshez, mivel annó a ppo.hu is ezt használta, és ennek a segítségével vont le az ügyfelek számlájáról pénzt a "menet közben fizetőssé tett" szolgáltatására, lásd "google: PPO botrány"

    Magáról a szolgáltatásról az OTP bank honlapján a https://www.otpbank.hu/portal/hu/KNV.../Fizetofelulet címen olvashatsz, "Fizetés banki regisztrációval" címszó alatt.
    Ezzel szerintem az a baj, egy PayPal-ehez képest, hogy nem triviális a user általi lemondás. PayPalnél ha meggondolom magam és kézzel akarom fizetni akkor egyszeruen cancelezem a recurringot, és kész. Itt nem is tudom van e ilyenre lehetőség



  12. #20
    Mentor
    Csatlakozott
    13-06-13
    Hely
    Pécs
    Hozzászólás
    438
    Begyűjtött 98 köszönetet
    79 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Havidíj levonása automatikusan.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mi olyanoknak kínálnék fel, akik évek óta fizetnek és nyűg nekik a havi utalgatás.
    És az nem megoldható, hogy kifizessen akár egy egész évet? Ez is megoldaná a gondot, kevesebb adminisztráció nektek, kevesebb nyűg az ügyfélnek.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •