Az ember esze megáll mire nem vagyunk képesek: Elindult a Hayabusa 2 japán kisbolygó szonda - Science Meetup
Az ember esze megáll mire nem vagyunk képesek: Elindult a Hayabusa 2 japán kisbolygó szonda - Science Meetup
"A startup világ tele van zseniális emberekkel, tehetséges szemfényvesztőkkel, önjelölt véleményvezérekkel. Egy könyv és 25 év újságírás után jelenthetem, hogy nem minden könyvet, cikket lehet komolyan venni.
Régen a tudást bölcs emberek örökítették át nemzedékről nemzedékre, ma könyvekből, tanulmányokból, előadásokból próbáljuk megszerezni a legújabb, aktuális információkat. Az interneten minden megtalálható, sajnos az ellenkezője is."
Kiváló írás: Tanácsadók, mesterek, kóklerek: Kinek higgyek? - E-volution - DigitalHungary
Én falom a könyveket és az előadásokat amúgy. A személyiségfejlesztőttől a marketing és cégirányításosa könyvekig mindent. Még a Forbes magazint is átnyálazom. Heti 2-3 könyvet + 1-2 újságot tuti letudok. Az elmúlt 2 évben csinálom főként ezt és bár láttam-olvastam sok sületlenséget azért kitudtam szürni a számomra fontos dolgokat. Szerintem már azért megéri egy könvy ha volt benne 2-3 jó gondolat.
motivator.ma oldal is igazán jó irományokat tartalmaz. Vannak cikkek amiben több hasznos dolog volt mint némelyik könyv 200 oldalában
Szerk: Startuposok többsége sokszor még 20 éves sincs. És az eféle vállalkozások 99% nem hoz pénzt, nem ér el nagy sikert de mert ma divat ez a kifejezés és valami über****át jelent ezért a tulajok is elvannak szépen szállva és úgy beszélnek bölcseségekről mint ha már mindent tudnának a vlágról..
Gondoltam a motivátoros citation után muszáj írnom valami nagyon okosat, és ezt lett belőle:
A startup világban (nemcsak itthon) a Dunning–Kruger hatás már jobban megfigyelhető, mint a SEO-ban. De tényleg így van, a viccet félre téve.
Minden elismerésem, elég kevés ember tulajdonsága, hogy belássa, mi az amit nem tud, és fejlődnie kell benne. Mert vállalkozóként tényleg igaz a mondás, hogy az életnek tanulsz, nem az iskolának.
Némi tudásra pedig már ahhoz is szükség van, hogy el tudd választani a szart a májtól, már elnézést
Gregory Stone (2014-12-04)
prosequor: köszi a cikket, alapvetően teljesen egyetértek vele. Én ha meglátok egy marketinges felvezetést már fordulok is vissza. Biztos jobb a konverziójuk, mint az enyém, de - és ez biztos hülyén hangzik ezen a fórumon - valahogy nem tartom emberhez méltónak.
Mondjuk az is biztos, hogy sose lesz cégbirodalmam
A marketing csak akkor rossz, ha hazudik. Ebben az esetben viszont gyorsabban megy csődbe az adott cég, mint egyébként.
A marketing egy katalizátora a folyamatoknak. A jó jobb lesz a rossz rosszabb.
A marketing nem rossz dolog, de sokan keverik a szenzációhajhász bulvár cikkekkel.
A marketing valami olyasmi, amivel meg tudod mutatni, hogy amit te csinálsz az milyen problémát old meg, kinek való és miért jobb, mint a piacon található többi.
A marketing azért kell, mert már nem hiánygazdaság van. Hiába nyitsz egy boltot, attól még senki sem fog vásárolni.
A marketingnek arról kell szólni, hogy átkiabáld azt a hatalmas reklám zajt, amivel az emberek nap mint nap találkoznak és az agyuk megtanulta kiszűrni az érdektelent az érdekestől.
A marketingnek ezért érdekesnek, figyelemfelhívónak és megoldás orientáltnak kell lennie.
A marketing az egyetlen útja a cégek fenmaradásának és növekedésének. Ha nem tanulod meg, hogy a vevőket vásárolni kell, ha nem tanulod meg, hogyan kell minél olcsóbban vevőket venni, akkor csak idő kérdése mikor térsz vissza az alkalamzotti létbe.
A marketing nem olyan dolog, amit szeretni kell. Csinálni kell és jól. Innováció, tesztelés, visszacsatolás, módosítás, tesztelés visszacsatolás, módosítás...
A marketing nem egy varázspirula, mindig az adott célpiacnak megfelelően kell kialakítani. Ez pedig csak munkával és kisérletezéssel megy.
A marketing nem az, amit Te szeretsz, amit a barátaid szeretnek, hanem az amitől több vevőd lesz. Nagy különbség!
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Freedom (2014-12-04), Gregory Stone (2014-12-04), sandor555 (2014-12-04)
Ahogy Domainflotta nagyon jól összefoglalta, a marketingre szükség van, csak nagyon nem mindegy, hogyan valósítják meg. Érdekes, napokban került a kezembe megint Ogilvynek a Reklámról c. könyve. Értelemszerűen egy részén már túllépett az idő és a technika, de a benne leírtak nagyon nagy része ma is megállja a helyét.
Könyvjelzők