Nem vagyok nagy TV rajongó, de azért a Híradó adásaira minden nap fordítok időt (bár néha jobb lett volna, ha azt sem tettem volna, némelyik színvonala már a Kék Fény adásával vetekszik, annyi bűncselekmény van benne.), és néha egy-egy régebbi filmet is szívesen megnézegetek.
Gondolom ti is észrevettétek, hanem is a kereskedelmi tévékből (RTL Klub, TV2), hanem mondjuk az újságokból, hogy jelenleg a média, többek között a televíziók, éppen utolsó vergődéseiket élik át.
Állítólag irtózatosan sok veszteséget halmoztak fel (a TV2 2010-ben 2,2 milliárdos hiánnyal zárt), ami egyértelműen betudható a hatalmas költségvetésű műsoroknak, és a reklámozók drasztikus csökkenésének is, amit most létszámleépítésekkel (e hét csütörtökön 92 ember távozott a TV2-től) próbálnak kordában tartani.
Mindenki láthatja, hogy meddig képesek elmenni a kereskedelmi tévék, ezért ezt nagyon nem is részletezném. Sorra szűnnek meg a licensz műsorok (TV2 - Bajnokok Ligája; RTL Klub - Forma 1), és a nagyobb költségvetésű műsorok se hozzák az elvárt nézettségi adatokat (ÖsszeEsküvők - naponta 300.000 fő környékén).
"Abban se bízom, hogy a kereskedelmi tévék vergődését kihasználva majd mindenki ezek után a köztévét, és főleg az eszement Maradj talpon! műsort fogja nézni."
"Nincs se kereskedelmi tévés, sem pedig sales house-os kapcsolatom, de nem lehet nehéz kitalálni, hogy a gazdasági (európai) válság újbóli megjelenésével, a reklámdíjak is nagyarányú csökkenésnek indulhattak."
A kérdésem az lenne, hogy ti láttok arra reális esélyt, hogy azok a nézők, akik a kereskedelmi tévéktől mostanában elpártoltak(nak), azok valamilyen formában az internet világában csapódjanak le?
Hasonló témák:
Könyvjelzők