Garanciát egyik Adwords cég sem fog vállalni. Amit elvárhatsz az a best practice, azaz hogy a legjobb tudásuk szerint járnak el illetve minden forint amit elköltesz mérhető legyen.
Printable View
Garanciát egyik Adwords cég sem fog vállalni. Amit elvárhatsz az a best practice, azaz hogy a legjobb tudásuk szerint járnak el illetve minden forint amit elköltesz mérhető legyen.
A Klikkmarketing. Udvarias választ adtak.
"különböző okok miatt MLM-mel kapcsolatos cégek
vagy hirdetők megbízását nem tudjuk vállalni, így vissza kell utasítanunk ezt
a megbízási lehetőséget.
Bízom benne, hogy megérted, hogy ez nem gorombaság vagy személyesen
Neked szóló bizalmatlanság, hanem üzletpolitikai döntés a részünkről."
Köszönöm. Erre voltam kíváncsi, hogy szerinted melyik cég a legnagyobb. Erre választ is kaptam.
Szerintem közel sem Ők a legnagyobbak...
Sziasztok!
Egy olyan érdekes dolog ütötte fel a fejét amit nem tudok megfejteni a megrendelő részére.
Adott egy fogászat, aki elég nagy játékos. Aránylag jól beállított AdW-el.
Hogy tud megjelenni mobil keresés esetén egy névre? Jelen esetben tegnap 2 fogászat is megjelent, Háder György-re való keresés esetében. Nem egyszer hanem kétszer jelent meg és nem egymás után.
Adwben semmi ilyen és ehhez köthető kulcsszó nincs.
Segítséget előre is köszönöm
Srácok, egy kis segítség kellene!
Van egy Adwords fiókunk amiben eddig csak egy hirdetést futtatunk, kérdésem
- hogyan lehet/kell egy fiókból egyszerre, egymástól teljesen független, kettő vagy akár több fizetett hirdetést megjelentetni?
- ha két hirdetés futna, akkor egymástól teljesen függetlenül be lehet állítani a hirdetéseket (pl. kattintásiköltség azaz CPC, stb)
1. Attól függ a válasz, hogy mennyire azonos oldal/téma, amire új hirdetést szeretnél. Ha ugyan azok a célzások, és ugyan azt a kampánykeretet használnák, akkor hozz létre egy új hirdetéscsoportot, amiben megadhatod az új kulcsszót/szavakat, illetve az egyedi hirdetést. Ha teljesen más a téma, a céloldal, akkor új kampányt kell létrehozni, és az alá kell az új hirdetéscsoport + hirdetés.
2. Igen. A kattintási költségeket hirdetéscsoport és kulcsszó szinten tudod megadni, ha külön napi költséget is szeretnél megadni, akkor azt kampány szinten tudod (új kampánnyal).
Mielőtt valamit valamit félreértve rosszul csinálnék, inkább részletezném, hogy mit szeretnénk ...
- ugyanannak az oldalnak (URL) egy másik aloldalán lévő másik terméket (tehát más kulcsszó vagy kulcsszavak) szeretnénk meghirdetni. --- Ha jól értem ekkor új kampányt és ezen belül új hirdetést kell
- bocsi a tudatlanságomért, de mi az az "új hirdetéscsoport"?
Még egy kérdés
Ugye az lehetséges, hogy egy számlaszámra befizetett összegből lehessen finanszírozni mindkét hirdetést?
Van egy videó sorozat a sikeres adwords kampány készítésről ezen az oldalon. csak iratkozz fel a hírlevélre.
Benne lesznek a válaszok is: Sikeres Adwords kampány havi díj nélkül
-nem kell új kampány, ha más az érkezési oldal és a kulcsszó. Sőt 1 kulcsszóhoz érdemes 4 külön hirdetést csinálni
-A kampányod hirdetés csoportokból áll. A hirdetés csoportokban vannak a kulcsszavak és a hirdetések, amik megjelennek a hirdetésekre.
-Lehetséges utalással fizetni. Ha most hirdetsz elsőként szerezz be egy 15.000 Ft értékű hirdetési kupont