-
Szöveg
Sziasztok!
Kicsit problémába estem szövegezéssel kapcsolatban. Egy elég felkapott témakörben futtatok kampányt, beütemeztem a megjelenési időpontot, hogy valóban azok kattintsanak akiket érdekelhet, de még így is túl magas a költség, és a konverzió nem igazán valósul meg. Ez egy igazán exkluzív szolgáltatás, vezető beosztású, karrierista és színész nőket céloz. Miután az ütemezés megfelelő, úgy gondolom, hogy a szövegben van a hiba. Mit tanácsoltok, milyen szöveget kéne írnom ahhoz, hogy valóban csak az olyan emberek kattintsanak, akiknek csúnyán mondva van erre pénzük? Tehát hogyan tudnám virágnyelven kiemelni azt, hogy ez drága, és ha nincs pénzed, ne is kattints?
-
re: Szöveg
Rolls Royce eladó, kíváncsiskodok kíméljenek! (?)
Ez milyen már :D lol :D De mondjuk bármit is írsz ki, attól még csak többen fognak kattintani.
Értem én, hogy a kíváncsiskodok neked pénzedbe kerülnek, de azért ez elég extrém kérés... amúgy ott a Facebook, ott igen csak lehet célozva reklámozni, na persze 1 kattintás többszáz forint... így már gondolom nem is érdekel. Mert amúgy nem tudom máshol hol lehetne 0.2centért kizárólag gazadagoknak hirdetni, mint a Google-ben.
-
re: Szöveg
Eltúlzod. Facebook nem lenne rossz, de az az a hely, ahol ezt a csoportot nehezen, leginkább sehogy sem lehet elérni. Tisztában vagyok vele, hogy nehéz megszűrni, de visszaszorítani lehet. Az a kérdés, hogy hogyan....
-
re: Szöveg
Kedves Mentha!
Ha prémium magas áras termékeket árulsz, akkor az nem lehet probléma, hogy rengeteg pénzt költesz AdWords-re, ez el kell fogadni. Ha már itt megtorpansz, akkor halálra van ítélve a dolog.
Ugyanakkor egyáltalán nem biztos, hogy a hirdetésben van a hiba, sokkal valószínűbb, hogy a landig page nincs megfelelően van megírva, illetve az is elképzelhető, hogy a célcsoportod ebben a válságban nem erre szeretne költeni, bármennyire is szeretnéd azt. Ezen egyébként lehet segíteni szövegezéssel, de ehhez ismerni kell az oldalt.
Így látatlanban elég nehéz bármit is mondani, írd le mi a landing page és szívesen segítünk a probléma megoldásán.
-
re: Szöveg
Más jellegű a probléma. Az ügyfelem nem akar többet fizetni, mint napi 1000 Ft, de nem érti meg, hogy így nem lesz elég hatékony a hirdetés, ezért a szövegezéssel próbálnék meg elérni magasabb konverziót. Ezzel a limittel mindössze napi 6-7 kattintást tudunk csinálni. Egy szolgáltatásról van szó, ami bőven 300.000 Ft feletti értékkel bír, de nem szeretném leírni, hogy konkrétan miről is van szó, mert igen zsúfolt a piac, nem akarok itt konkurensbe futni. A landing page-el valóban vannak problémák, már jeleztem az ügyfél felé, sajnos nagyon elfoglalt ember... Ott tartunk, hogy 2-3 hete várok arra, hogy az analytics script bekerüljön a head-be. Nehéz helyzetben vagyok, de nem szeretném elveszíteni az ügyfelet.
-
re: Szöveg
meg ne haragudjon a vilag de 300k termeknel napi 1k hirdetesi keret.. "zsufolt piac"-on, ez a smucigsag tetofoka :D ennyibol meg egy becsuletes linkepites is nehezkesen jonne ki.. nem hogy adwords hirdetes :)
ilyen osszegnel el nem tudom kepzelni azt a dijazast amiert megerne vele foglalkozni...(ha reklamra x osszeget kolt, a "munka"-ert mennyit fizethet.. de ez csak egy koltoi kerdes)
-
re: Szöveg
Mentha, a legjobb megoldás, az ilyen ügyféltől minél előbb megválni.
Ha van egy 300.000 Ft-os szolgáltatás, tegyük fel, hogy van rajta 50.000 Ft profit, bár én ennél jóval többet gyanítanék. Azt a tisztelt ügyfél sem gondolhatja komolyan, hogy napi 1000 Ft-ból ő minőségi fizető ügyfeleket fog találni erre egy ilyen telített piacon a válság idején? Aki így áll hozzá, azzal nem érdemes üzletelni, mert ha AdWords-re sajnálja a pénzt, mi a biztosíték, hogy téged ki fog fizetni?
Erőteljesen úgy tűnik ez nekem, hogy a T. ügyfél sültgalamb szindrómában szenved, napi 1000 Ft-ot pedig villámgyorsan felejtse el, vagy nézzetek más eszközök után. De mondom, az ilyen fukar ügyfelekkel nekem nincs jó tapasztalatom és nem éri meg a vesződést.
Miért nem akarod őt elveszíteni? Valami biztos van itt, amiről nem tudunk.
Update: Na akkor ezek szerint nem csak én látom így :)
-
re: Szöveg
Meg kell mondani, hogy ekkora hirdetési büdzséből ez nem oldható meg. Nincs mit tenni, én próbáltam, de hiába erőlködsz ilyenkor, csak te szívod meg, mert a kis pénz elmegy, de mérhető eredmény nem lesz.
-
re: Szöveg
Ahogy mondták, tényleg túl alacsony a limit. Napi 5-10e alatt nem nagyon érdemes próbálkozni, szerintem. A másik meg ha 1000 huf-ból nincs kattintás, vagyis csak napi 6 , ami kb. 160- 170 huf, ott vagy nagy a verseny vagy nagyon nem jó a targetalas. Raadasul ezzel a tempóval hónapokig hirdethetsz, mire lesz vásárlás, ha egyáltalán lesz. Arról nem is beszélve,hogy 300e-s terméknél a konverziós arány alsó hangon 500:1 -hez ha nem rosszabb, persze ha szuper-hiper targetált és kellően előpuhított a vevő akkor lehet jobb a konverzió is.
Amúgy meg szerintem ha csak kaszálni akar a megrendelő, de nem akar (hajlandó) hirdetésre költeni és nem akarja hogy kiteszteld, honnét jönne a vásárlás, akkor jobb ha hagyod menni és olyanra fordítod az idődet,akinek van esze is. (meg pénze is)
-
re: Szöveg
Nyilván - mivel ez egy SEO fórum -, mi mást lehetne tanácsolni, mint hogy erre a témára építeni kell egy SEO-zott weblapot. Napi 1.000 forint segítségével fél év múlva már készen is lenne (150.000 Ft). Onnantól meg már nem kell másra, csak cikkírókra költeni (vagy persze nem kötelező ez a cikkíró kiadás sem, csak ez is egy megtérülős befektetés lenne. Esetleg majd még PR cikk vásárlásra is lehetne költeni, de ezek már csak részletkérdések, és nem kötelező elemek...)
De látatlanban megmondom a témát is: plasztikai műtét (zsírleszívás, mellnagyobbítás stb)