Google Analytics riportok testre szabása
Már 6 nyelven írjuk az egyik weboldalunk blogját, de történelmi okok miatt az url formátum nem tartalmazza külön a blog slugot, a blogot url alapján nem lehet megkülönböztetni a többi bejegyzéstől. A weboldalon meg tudom jeleníteni a kategória archívumot behozva (WP), de ez nem segít az Analytics-en.
Van arra valamilyen megoldás, eszköz, hogy ki tudjam mutatni a blogbejegyzések forgalmát, így tudva meg, van-e fejlődés a látogatók terén, megéri-e blogolni? Az összes blog bejegyzés oldal.url/év/hó/nap/poszt-slug formátumban van, illetve pl. a nyelvi változatoknál ez így néz ki oldal.url/de/év/hó/nap/poszt-slug
A blogok url-jeit összes tudjuk szedni, de ez manuálisan túl nagy munka lenne. Tudtok valami megoldást?
re: Google Analytics riportok testre szabása
Analytics + tag manager lehet a barátod. Egy kis programozással könnyen megoldható.
Ez a cikk kb. lefedi, amit szeretnél:
https://moz.com/blog/content-analysis-google-analytics
re: Google Analytics riportok testre szabása
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
Gondoltam, hogy a "nagy öregek" valamelyike tudni fogja a választ. Köszönöm!
re: Google Analytics riportok testre szabása
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
Na, egyszerűen nem tudom beállítani ezeket a nézeteket. Már azt hittem sikerült, de mégsem. Tudna valaki segíteni?
Van egy termékoldalunk, rajta termékek: alma, körte, narancs. Ezek a termékek rendelkeznek termék allapokkal.
Maga a termékoldal, illetve az összes allap is le van fordítva angol, német, magyar nyelvre.
Na most én azt szeretném megnézni Google Analytics-ban, hogy
- összesen hányan nézték meg a termék főlapot és allapokat, akár nyelvenként, akár az összes nyelven együttvéve
- melyek a legnépszerűbb termékek összes nyelven, vagy az egyes nyelveken melyek a legnépszerűbb termékek
A fent linkelt leírás nem segít, a Google help meg tök fapados, használhatatlan.