Tegyük fel, hogy van egy 1 millió követővel rendelkező Instagram fiók. Ezt mire lehet felhasználni? Te mit csinálnál, ha lenne egy hasonló fiókod?
Printable View
Tegyük fel, hogy van egy 1 millió követővel rendelkező Instagram fiók. Ezt mire lehet felhasználni? Te mit csinálnál, ha lenne egy hasonló fiókod?
Eleve olyat építenék, ami tematikus. Kitalálnék rá egy terméket vagy szolgáltatást és elkezdenék rajta olyat posztolni, amitől tőlem vásárolnának. Vagy megkeresnék cégeket, hogy reklámozzam őket.
Magyarországon a kismamák körében baromi népszerű. Csomó DIY cuccot keresnek rajta.
Engem lepett meg, hogy mennyi technikai analfabéta fb ismerősöm posztolgat az instára...
Ja nem.. összekevertem a pinterestel :(
Instagram fiókokat általában nem követő szám alapján vesznek, hanem aktivitás alapján. Ha az 1millió követőből 800k kamu (sok ilyen van) a maradék 200k meg kb semmi aktivitást nemhoz, akkor nemsokat ér egy ilyen, de ha mind az 1millió valós és elég sokan lájkolgatnak, akkor szerintem bőven 3-5millió ft között ér egy ilyen.
Viszont, ez csak akkor tud teljesülni, ha valamilyen témája van az oldalnak. Valamiért követte az az 1millió ember, így ha témát váltasz, már kb kuka is az egész oldal, mert nem lesz akkora aktivitásod, ezért téma nélkül nem nagyon lehet megmondani hogy mit kezdenél vele, de pl így látatlanba ennyi jutott eszembe: Árulj Teespringen témába illő pólókat.
Ha lenne egy egymilliós Insta fiókod, szerintem nem kérdeznéd itt, mi legyen vele :)
Miben más, mint az fb? Szolgáltatást nyújtó lokális cégnél érdemes-e párhuzamosan futtatni? Oké hogy más plattform, meg miért ne, de gondolom elég melós terület. Ha van értelme, lehet belevág az ember.
Kicsit utánaolvastam a témának.
AZ instagramm lényegében egy fotó megosztó app. Egyszerűen és gyorsan tudsz a szűrőkkel jó minőségű képeket posztolni. Tökéletes megoldás arra, hogy szakértőként, hírességként bepillantást nyerjenek a hétköznapjaidba. Jó lehet ott, ahol fontos a terméked kinézete: cukrász, festő, képzőművész. Illetve ott, ahol a végeredmény fontos: sminkes, fitnesz, divattervező stb
Főleg B2C szektorra jó
Pinterest lényege, hogy érdekes tartalmak köré szerveződnek emberek. Segít abban, hogy a témádnak megfelelő képeket vagy hasonló érdeklődésű embereket találj. Nagyon jó tippek és trükkök megosztására. Seo, marketing, falfestés, táplálkozás stb.
Lényegében a hogyan csináld, mit csinálj, mivel csináld.
Gyorsan növekszik a közösséged magától is, mert aktívan támogat a pinterest.
Főleg B2C szektorra jó. Külön előnye, hogy a képekhez link is csatolható így olvasókat visz a blogodra