A cikkben promotált programnak van esetleg ingyenes próbaverziója, vagy hasonló konkurense, ami ennél olcsóbban kipróbálható?
Printable View
A cikkben promotált programnak van esetleg ingyenes próbaverziója, vagy hasonló konkurense, ami ennél olcsóbban kipróbálható?
Meg esetleg valaki kipróbálta már ezt a progit? Tényleg segít ez valamit, vagy csak nagyon drágán kattintathatsz párat és táblázatokat színezel vele? Tényleg meg tudja szüntetni a fertőzött linkeket, vagy ez csak akkor lehetséges, ha a fertőzött oldalakról egyesével valami úton módon levetetem, de persze ez baromi hosszadalmas és komplikált lehet egyes esetekben.
Egy tegnap megjelent videóban M. C. pont arra próbál rávilágítani, hogy ők az algoritmus frissítésekkel nem járnak jól rövid távon. Mivel tisztában vannak vele, hogy az emberek nagy része szerint az Adwords felé próbálgatnak terelgetni mindenkit az updatekkel, így a Pandát hozza példának. A Panda egy csomó MFA oldalt tüntetett el, hogy a helyükre felhasználói szemszögből értékes oldalt tegyen. Ezzel ők sem jártak jól rövid távon.
Elismerve, hogy a G állatkáinak van némi létjogosultsága, de szerintem ez csak magyarázkodás, mert mi más lenne a G FŐ célja mint a minél nagyobb profitszerzés. Talán az sem véletlen, hogy 2-3 hónaponként kapunk tölük 5000Ft-os ajándék kupont (ha elköltünk mellette még 10000Ft), hogy hirdessünk az Adwords-ben ..., hátha "ott ragadunk" ......
Csak nehogy az legyen a vége, hogy esetleg azért hátrébb sorol, mert nem vettük igénybe a szolgáltatását ....
Normális esetben a google helyezésnek úgy kellene működnie, hogy az algoritmus több tényező figyelembe vételével meghatározza a találati sorrendet (egyedi tartalom, meddig maradnak ott a látogatók, bejövő linkek erőssége stb...)
Viszont a google is _csak_ egy algoritmus és mint ilyet be is lehet csapni. Csak a hülye nem látta, hogy az elmúlt években a SEO központi eleme a linképítés volt. Győzködhettük magunkat arról, hogy a „content a minden”, de tény, hogy ügyes linkszpemmeléssel gyorsan lehetett eredményt elérni (főleg itthon).
Egyetértek, hogy a Google vissza akarja szorítani az ilyen jellegű visszaéléseket, mert ami történt az sem volt normális.
A gond ott kezdődik, hogy nem a súlyozás mértéke csökkent, hanem nyíltan büntetnek. Olyan oldalak, amik eddig az első oldalon voltak egyik napról a másikra visszaesnek a hatvanikszedik helyre?
A többi oldal ami előre került hirtelen ennyivel jobb és minőségibb lett? Elég sok példán világosan látszik, hogy nem ez a helyzet.
Magam részéről nem hinném, h az adwords bevételek növelése lenne a cél. Elvileg a keresések 2.3%át érintette - így ennek csak minimális hatása lehet a bevételekre (jó kérdés persze h mennyire pénzes szektorban van a 2.3%). A google már rég tudja, h először jön a minőségi termék és csak utána kell a pénzt kivenni. Az ő esetükben a mindennél jobb találati lista a jó termék. Az algoritmusuk hibáit kihasználták, ezt kell korrigálni; s a linkmanipuláció volt (messze) a legnagyobb közös nevező a spam oldalak esetében. Nyilván ez se tökéletes, áldozatul eshetnek jó oldalak is ennek a takarításnak - ilyen az élet.
Nem azért nehezítik meg a seo-t h többet költsenek adwords-re; hanem azért hogy az igazi, komoly cégek, igazi komoly szolgáltatásai versengjenek az előkelő pozíciókért - s ez egészet igazi marketingesek menedzseljék. Ez esetben egyre jobb anyagok kerülnek fel az internetre, mely a googlenek is érdeke, hiszen ez által még minőségibb találati listákat tud generálni. És aki nem tud minőségit alkotni, annak marad az adwords.
Ez oké, de mit számolnak bele a keresésekbe? Mindent?
Mert ez mind keresés:
"Szállás Kőszeg"
"Lakásriasztó beszerelés"
"jó asztalos Újpest"
Meg az is keresés, hogy
"Ki írta a Himnuszt?"
"Mi volt tegnap a Vámpír naplókban?"
"A kiráj-t az pontos lyé-vel kell írni?"
"Thor 2 letöltés ingyen"
"VV Szandika Sz*x videók"
"Mi az az uránműködésesprotonkarburátor?"
stb.
Meg van egy rakat brand keresés is.
Gyaníthatóan a 2.3% pont az a 2.3%, ami értékes keresés, amire normális verseny is van, vagyis az oldaltulajok próbálnak előrébb kerülni.
Jó lenne egyszer egy diagramot megnézni, hogy ez a 2.3% mit jelent üzleti szinten (mármint arányában) a teljes keresésekhez viszonyítva.
Lehet, hogy pont ez a 2.3%-os keresési részesedés hozza a Adwords "Keresési hálózatokon" bevételének 80-90%-át.
A Google kommunikációja persze ilyen szinten jó, mert a 2.3 alacsony számnak tűnik. :)
Szerintem mindnyájan hazudoztok itt össze-vissza :001_smile:
Nem történt semmiféle változás, a katalógusok ugyanolyan értékesek, mint azelőtt. Íme a bizonyíték: Google
Ha egy ilyen tartalmatlan katalógus az első helyen szerepel egy fontos kulcsszóra, akkor az ilyen helyekről származó linkek biztosan értékesek továbbra is. Ha a Google elítélné a linképítést, ez a katalógus a 100. oldalra esett volna vissza.
Szerintem csak valamilyen karbantartások voltak a Googlenál, és az egészet ráfogták valami állatokra.