DomainFlotta eredeti hozzászólása
A kézzel festett egyedi pólók egy olyan termék, amire nem keresnek az emberek vagyis nem közismert. Nem kelek fel reggel az ágyból úgy, hogy de vennék 14.000 Ft ért egy kézzel festett pólót.
Ezért, ahhoz hogy el tudd adni előbb az érdeklődést kell felkeltened majd a vágyat, hogy neki is legyen egy ilyen kézzel festett pólója.
Erre pedig a legjobb megoldás a tartalom. Készíts egy üzleti blogot és gyárts tartalmat azoknak, akik a potenciális vevőid lehetnek. Ott írj arról, hogy miért jó, mitől egyedi. Azokról az előnyökről írj, amit a vevők kapnak meg a póló megvásárlásával...ne a termékről.
Hass az érzéseikre: Unod, hogy mindenki ugyan abban a pólóban mászkál? Frászt kapsz, ha szembe jön veled a saját pólód? Kifejeznéd az egyéniséged?
Ennyiért csak akkor fogják megvenni a pólót, ha a viselése értéket hordoz. Ha a viselésével azonosulok egy értékrenddel. Ha a viselése menő.