re: [infografika] inbound marketing
Csináld úgy, mint a Katapultosok, csinálj egy print verziót, majd áruld bekerülési áron vagy veszteséggel. A vásárlók bekerülnek az értékesítési tölcsérbe, onnan már megvan a kemény mag, amit tovább lehet terelni a drágább anyagok, szolgáltatások, előfizetés felé.
re: [infografika] inbound marketing
Ne felejts el szólni, ha megjelent. Egy példányra mindenképpen igényt tartok!
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
prosequor eredeti hozzászólása
Egy ötlet, javaslat, talán egy próbát megér, mi is kipróbáljuk majd.
Sok módszert láttam már a lopás elkerülésére. A hozzáadott érték a legjobb. Néha elég hozzá egy zárt fb csoport is.
Az e-book amúgy is jó dolog. Simán megveszik 15.000 ft ért is. A könyvnél valahol 5000 Ft környékén van a pszihológiai határ, de mégis annyival nagyobb presztízs értéke van... Máshogy állnak az emberhez, ha azt mondja írtam egy könyvet. E-book? Ja... Valódi könyv? Wow...
Idézet:
Freedom eredeti hozzászólása
Fogom is a fejem.
Digitális marketing fontossága és hatékonysága (dobpergést kérek) = offline tanagyagban? :biggrin: Már csak remélni tudom, hogy a könyvben nem lesz E-book-ról egy szó sem, mert oda vész a lényeg.
Szerint ha másért nem is, hát legalább a hitelesség kedvéért legyen egy digitális változata is. Vagy digitálisan kiadva + ugyanez a tartalom ajándék könyv formájában is.
Mintha ezt a hozzászólást nem is te írtad a volna. Eddig úgy tűnt nekem, hogy a márkaépítés elkötelezett híve letttél, ezért furcsa nekem, ha nem érted miért kell kiadni egy könyvet nyomtatásban is?
Vagy a nyomtatott könyv létjogosultságát kérdőjelezed meg?
Idézet:
Vittore1982 eredeti hozzászólása
Csináld úgy, mint a Katapultosok, csinálj egy print verziót, majd áruld bekerülési áron vagy veszteséggel. A vásárlók bekerülnek az értékesítési tölcsérbe, onnan már megvan a kemény mag, amit tovább lehet terelni a drágább anyagok, szolgáltatások, előfizetés felé.
Nem szimpatikus a módszer. Elsőként talán Pongor csinálta idehaza, tőlük vették át a katapultosok is. A lényege, hogy a könyv a belépőtermék és a módszer csak akkor működik, ha bankkártya adatokat kérsz hozzá. Ugyanis a következő lépés egy olyan upsell, ahol 14 nap próbaidő van. Ha nem mondod le, akkor vonják a kártyádról a havi 6000 Ft tagságot. Majd erre jött rá egy profit maximalizáló előadás.
Azóta annyian másolják. A durva, hogy mindenkinek működik. Találkoztam olyannak, aki nyíltan bevalotta: "észre sem veszik, hogy leemeltük a a havi díjat. Ráadásul csak kevesen kérik vissza a pénzt. A többség 2 hónap után veszi észre és csak simán lemondja. De addigra milliókat kerestem". Nekem ez nem szimpi.
A könyv a katapultnál a minimum minőséget képviseli, hogy érdemes legyen érte 990 Ft -ot kifizetned bankkártyával.
Amúgy jól kezdtek, de rosszul építkeznek. Növekszik rajtuk a nyomás és fokozódik a belső feszültség. Ha nem tudják megoldani, akkor 1 év múlva eltűnnek.
Ezt leszámítva, számomra is vonzó az 1 Ft könyv koncepció. A könyv így is, úgy is csak egy marketing eszköz.
Idézet:
dry eredeti hozzászólása
Ne felejts el szólni, ha megjelent. Egy példányra mindenképpen igényt tartok!
Kövesd az üzleti blog facebook oldalát. De szerintem ide is kirakom olyan formában, hogy ne csak egy unalmas reklám legyen.
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
DomainFlotta eredeti hozzászólása
Mintha ezt a hozzászólást nem is te írtad a volna. Eddig úgy tűnt nekem, hogy a márkaépítés elkötelezett híve letttél, ezért furcsa nekem, ha nem érted miért kell kiadni egy könyvet nyomtatásban is?
Vagy a nyomtatott könyv létjogosultságát kérdőjelezed meg?
Ebben a könyvben márka a neved lesz?
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
Freedom eredeti hozzászólása
Ebben a könyvben márka a neved lesz?
Melyik neve, a Domainflotta, az Üzletiblog.hu vagy a saját neve?
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
DomainFlotta eredeti hozzászólása
Találkoztam olyannak, aki nyíltan bevalotta: "észre sem veszik, hogy leemeltük a a havi díjat. Ráadásul csak kevesen kérik vissza a pénzt. A többség 2 hónap után veszi észre és csak simán lemondja. De addigra milliókat kerestem". Nekem ez nem szimpi.
Na ja, ez eléggé néger módszer. Húzzunk be valakit egyszer, úgysem mondja le, aztán mindig csorog a lé. Viszont, ha a könyv a belépő, utána simán eladhatsz egy havidíjas blogot, mint Sípos Zoliék marketingszövege. Persze, ehhez már írni kell a tartalmat. Én személy szerint nem sajnálok havi 4-5 ezer forintot minőségi tartalomra.
A paypal-braintree kártyaadatok megadásától itthon az emberek sikítófrászt kapnak. Nem próbáltam még eladóként, de ha előfizetek valamire, mindig Paypallel teszem, braintree-n keresztül nem adom meg senkinek a kártyaadataim. Tulajdonképpen a kártyámat csak akkor használom, ha előbb átirányítanak valamelyik megbízható bank felületére, legyen az otp, kh vagy paypal.
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
Vittore1982 eredeti hozzászólása
Én személy szerint nem sajnálok havi 4-5 ezer forintot minőségi tartalomra.
Havi? Nem napit akartál írni?
re: [infografika] inbound marketing
Az ebook-nak van egy nagyon nagy előnye a papír alapúval szemben: nagyon könnyű frissíteni.
A digitális marketingről szóló könyvek tartalmának egy része már nyomtatáskor elavult lehet.
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
Freedom eredeti hozzászólása
Ebben a könyvben márka a neved lesz?
Ez a könyv egy reklám. Az íróját reklámozza, mint minden könyv. Ezt tudja a papír alapú könyv, méghozzá igen hatékonyan.
Ezek szerint nem hiszel benne. Semmi gond.
Mások hisznek benne, ezért is adnak ki annyi könyvet.
A tartalommarketing ráadásul kevésbé online függő tartalom, mint pl.: a Facebook hirdetésekről írt. Az írója mégis az év vállalkozója lett.
Idézet:
Vittore1982 eredeti hozzászólása
Viszont, ha a könyv a belépő, utána simán eladhatsz egy havidíjas blogot, mint Sípos Zoliék marketingszövege. Persze, ehhez már írni kell a tartalmat. Én személy szerint nem sajnálok havi 4-5 ezer forintot minőségi tartalomra.
Csinálhatnám ezt is, ha nem ez lenne a legidőtrablóbb tevékenység. Nem célom, hogy túlzott infó cunamival árasszam el a piacot és az sem, hogy folyamatos munkát adjak magamnak :)
Abban hiszek, hogy nem 10.000 különböző (marketing) technikát kell megtanulni, mindig újat és újat, inkább egy bevált technikát kell gyakorolni és csiszolni 10.000 alkalommal. amíg profi leszel benne. A legtöbb ember ott akad el, hogy soha nem ülteti gyakorlatba az elméleti tudását. Inkább újabb és újabb szellemi táplálok keres, és kutatja a magic pill-t
Idézet:
A paypal-braintree kártyaadatok megadásától itthon az emberek sikítófrászt kapnak. Nem próbáltam még eladóként, de ha előfizetek valamire, mindig Paypallel teszem, braintree-n keresztül nem adom meg senkinek a kártyaadataim. Tulajdonképpen a kártyámat csak akkor használom, ha előbb átirányítanak valamelyik megbízható bank felületére, legyen az otp, kh vagy paypal.
Ez mondjuk érdekes, mert Zoliék és braintreet használnak az előfizetési rendszerükhöz.
Nekem sem szimpatikus az on-site fizetés, de ettől még hatékony.
Mi is bevezetjük a recurring paymentet, de valószínű az OTP rendszerével. Igaz a braintree az elején ingyenes (sok millióig), utána pedig 2.9% + $.30, de minden pénz dollárban vagy euróban érkezik és a forintra váltásnál sokat bukhatsz.
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
Az ebook-nak van egy nagyon nagy előnye a papír alapúval szemben: nagyon könnyű frissíteni.
A digitális marketingről szóló könyvek tartalmának egy része már nyomtatáskor elavult lehet.
De kb itt ki is merült az e-book előnye. (hozzáteszem, hogy az általam vásárolt e-bookok közül még egy sem frissült...)
Mivel e-bookot mindenki tud írni, ezért nincs nagy értéke. A nyomtatott könyv más. Azt valahogy önkéntelenül értékesebbnek tartja az ember, így a benne lévő tudást is értékesebbnek tartja, ami által az írója is nagyobb figyelmet és presztízst kap.
Az pedig már csak egy döntés kérdése, hogy mennyire időtálló információkat írsz a könyvbe. A tartalommarketing a gyakorlatban könyv nagyrészt időtálló információkat tartalmaz. A leggyorsabban kopó információk a linkek, de ott is olyanokat igyekeztem válogatni, amik mögött stabil cégek állnak.
A linkek változását viszonylag egyszerűen tudom követni egy nyomtatott könyvben is. A fejezetek végére teszek egy saját link gyűjteményre mutató linket. Ott a linkeket lehet bővíteni, karbantartani. Amíg működtetem az oldalt a tartalom naprakész marad. Továbbá a könyvben van egy fejezet, amibe kifejezetten azokat a dolgokat raktam össze, amiket egy nyomtatott könyvben nem lehet odaadni. Ennek megszerzésére van egy külön weboldal.
Az írás és a tartalom sokáig meg fog maradni. Valószínű a Google-t is túléli.
Az egyes módszerek, amikkel olvasókat lehet elérni, változni fognak. Lesz, ami eltűnik és lesznek újak. Lehet a web push megszűnik, a linkedIn-t bezárják, a facebook és a google pedig újabb hirdetési módszereket talál ki. Ettől még a szemlélet és a módszer ugyan az. Csak a platformok változnak.
Amikor a Google elkezdte bonyolítani a SEO-t, nem az történt, hogy az eddigi tudást kukáztátok. Pont, hogy arra a tudásra építkezve fénysebességgel találtatok más platformokat, mert már megvolt a rendszerszemlélet, ami szinte örök. Ha holnap megszűnne az adsense, akkor sem aggódna a többség, hiszen csak adaptálná mindazt, amit megtanult az új rendszerre.
Ezért nincs sok haszna, annak a tudásnak, amit arról szól, hogy az adwords vagy a facebook kezelőfelületén kattint ide, ahol lenyílik az. Nincs értelme annak sem, hogy elmagyarázzam a funkciókat. Sokkal inkább az összefüggéseket és a nagy egészet kell átadni. Azt, hogy ezt hogyan kell beállítani, hova kell kattintani, már bárhonnan megtanulható. Ezért nem is írtam bele a a könyvbe. Felesleges szoftverek használatát tanítani, mert azok változnak.
Miért írtam könyvet?
Nem ebbe a topikba tartozik...de legyen.
Nem könyvnek készült, hanem egy cikknek. Csak épp 86 oldal lett. Tavaly írtam meg és e-book formájában lehetett megvásárolni. Sokan meg is vették. Aztán idén volt 1 hónap kényszer szabadságom és elkezdtem újraírni, mert azt mondták, hogy nyomtatott könyvnek túl rövid. Kiegészítettem mindazzal, amit 1 év alatt megtanultam. A különböző részeket kifejtettem és átláthatóbbá tettem az egészet. A végén lett belőle 399.874 karakter. Ez most a könyv, ami nem is annak készült.
Nagyon sokan már most érdeklődnek iránta. Már most érzem, hogy más szemmel néznek rám a marketing szakmában is. Ha egy üzleti beszélgetésen szóba jön, akkor kapom az elismeréseket (ők nem tudnának könyvet írni, nincs hozzá kitartásuk). Már most rengeteg pozitív dolgot adott az életemhez a könyv, pedig ezzel nem is számoltam. Gondoltam majd a megjelenése után.
A legjobb az egészben, hogy senkit sem hagy hidegen. Mindenkinek van róla véleménye.
Miért jó a papír alapú könyv?
Mert az íróját a téma szakértőjévé teszi.
Megnyit előtte olyan ajtókat is, amik eddig zárva voltak. Onnantól nem xy lesz, a ZZZZ honlap tulajdonos, a blogger, a vállalkozó stb. Ő lesz XY, a ZZZZ könyv szerzője.
Onnantól nem kell mindig belemenni ugyan azokba a vitákba, mert mondhatod azt, hogy ott van a könyvemben, leírtam. Olvasd el.
Senkit nem hívnak a tévébe azzal, hogy a ZZZZ e-book szerzője. Ahogyan előadásokra sem hívnak, mert írtál 5 e-bookot.
A papír alapú könyv bizalmat épít. Ha össze kell hasonlítani SEO szakikat, akkor kit fogsz megbízni, ha ugyan az az ár? Akinek kicsit szebb a honlapja vagy azt, aki a "Hatékony keresőoptimalizálás" című bestseller könyvet írta? Valószínű te azt, akinek jobb a szakmai tudása, de az emberek a könyv íróját.
Ismerek 2 bloggert, akik évek óta blogoltak egy spéci témában. Voltak e-bookjaik is. Aztán az egyik kiadott egy nyomtatott könyvet a saját témájában. Az évek óta stabilan növekvő olvasótábora hirtelen hatalmasat ugrott. A legnagyobb eredmény még sem ez volt, hanem a bevétel növekedés. Mindkettő szolgáltatásban utazik (nem reklámban) és amelyik papír alapú könyvet adott ki az nagyon elhúzott. Több cég megkereste, hogy szponzorálná. Volt amelyik havi 1M Ft -ot kínált fel neki 5 éves szerződéssel. Végül nem fogadta el egyiket sem (amit jól tett), inkább építette tovább a vállalkozását. Előadások, infótermékek, franchise partnerek képzése. Most kb stabilan 1,7 M Ft nyeresége van minden hónapban. Persze a könyve is nagyon jó!
Van egy másik barátom, aki egy spéci témában coach. Nagyon jól ment neki mindig is. Profi a reklámban. Olyan szinten van szétoptimalizálva az értékesítési mechanizmusa, hogy gyakorlatilag bármit el tudna adni. Alapvetően adwordsben hirdet. Hírlevél feliratkozókat gyűjt és heti 1 "oktatást" küld ki, néha kampány szerűen eladja az egyik infotermékét és heti egyszer tart egy előadást.
Aztán felkérte a század kiadó, hogy írjon egy könyvet. Sokat gondolkozott rajta, de megtette. 2013. -ban adta ki a könyvet és azonnal bestseller lett (ami magyarországon nagyon egyszerű. Ő csak kiküldött egy levelet a hírlevél listájára). A könyvből szinte 0 bevétele van (200 Ft), azonban a hatása elképesztő. Azt mondta, hogy azóta több feliratkozót hoz, mint az adwords. Azóta már egyetemen oktatja a témáját, mert felkérték. Azóta alapított egy közös céget egy nagyon befolyásos tévé szereplővel. Gyakorlatilag a könyv adott neki egy olyan lökést, amit semmilyen más digitális produktuma nem volt képes előtte.
És akkor ott van a papírkönyvek tartóssága a digitális könyvekkel szemben. Ha ránézek a polcomra, látom milyen könyveim vannak, de fogalmam sincs, hogy milyen e-bookjaim.
Olvastam már 100 éves könyvet is, de ki fogja tudni elolvasni 100 év múlva a most kiadott e-bookot? Lesz még olyan szoftver? Lesz olyan op rendszer, ami futtatja a szoftvert? Vagy ez a mai kor lesz a digitális sötétkor, ahonnan szinte semmi infó nem marad fenn az jövő kutatói számára?
re: [infografika] inbound marketing
Idézet:
Freedom eredeti hozzászólása
Havi? Nem napit akartál írni?
Mármint az olyan magazin előfizetésekre gondolok, amelyeknek a havi díja 4-5 ezer forint. Nem a saját tartalom előállításának költségére.